Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בפעם האחרונה ששטפתי את האוטו, ניקיתי את מראות וזכוכית לוח השעונים בעזרת חומר לניקוי חלונות(אותו חומר שאני מנקה איתו את החלונות והשמשות...) ועברתי אח"כ עם מטלית.

אחרי שזה התייבש נותרו שבילים גסים של ניגוב על המראות ועל זכוכית לוח השעונים אפשר היה להבחין במין שריטות דקות...

 

ראיתי במכוניות אפילו שנת 90', שזכוכית לוח השעונים בכלל בלתי נראת, איך לעזזל עושים את זה ? כנ"ל לגבי המראות...

 

 

תודה מראש!!!

פורסם

טעות תומר, על תשתמש על פלסטיקים חוץ מסקאי, בספריי סקאי, לי עשה כתמים מגעילים כאלו אל לוח השעונים, כמה שזה נשמע הזוי תשתמש בספריי לניקוי משקפיים, וקנה מטלית כזאת, בכל חנות לאופטיקה.

 

זה מבריק את זה כל כך טוב.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

אצלי זה עובד יופי, אני משתמש בארמור אול או ב STP, שני חומרים טובים ולדעתי הארמוראול יותר טוב.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
בפעם האחרונה ששטפתי את האוטו, ניקיתי את מראות וזכוכית לוח השעונים בעזרת חומר לניקוי חלונות(אותו חומר שאני מנקה איתו את החלונות והשמשות...) ועברתי אח"כ עם מטלית.

אחרי שזה התייבש נותרו שבילים גסים של ניגוב על המראות ועל זכוכית לוח השעונים אפשר היה להבחין במין שריטות דקות...

 

ראיתי במכוניות אפילו שנת 90', שזכוכית לוח השעונים בכלל בלתי נראת, איך לעזזל עושים את זה ? כנ"ל לגבי המראות...

 

 

תודה מראש!!!

 

דווקא אני מנקה עם הספריי חלונות שאני מנקה את שאר השמשות באוטו.

 

תשתמש במטלית חדשה, לא זאת שניקית איתה את שאר השמשות...

 

תעביר מטלית יבשה, ואז עם מעט ספריי (שהמטלית לא תהיה ספוגה מדיי) תעביר ניגוב קל.

 

הנה תמונה לא חדשה לא ישנה..........מה אתם אומרים, כמעט בלתי נראה?

 

 

יוסי.

הגה1.JPG

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

במקום להשתמש במטלית, נסה להשתמש בעיתון (כלומר אחרי השפרצת חומר לניקוי חלונות, לנגב את החלונות\מראות בעזרת עיתון).

אצלי זה עובד מצויין, גם חלונות וגם מראות (לגבי חלון לוח השעונים אני לא יודע).

 

עוד דבר, כמובן כאשר אתה מנקה חלונות לא לשכוח לנקות מבחוץ וכמו כן מבפנים.

 

שבוע טוב.

פורסם
במקום להשתמש במטלית, נסה להשתמש בעיתון (כלומר אחרי השפרצת חומר לניקוי חלונות, לנגב את החלונות\מראות בעזרת עיתון).

אצלי זה עובד מצויין, גם חלונות וגם מראות (לגבי חלון לוח השעונים אני לא יודע).

 

עוד דבר, כמובן כאשר אתה מנקה חלונות לא לשכוח לנקות מבחוץ וכמו כן מבפנים.

 

שבוע טוב.[/QUOT

 

אחלה שיטה אני מצתרף אליך . אין כמו לייבש ולהבריק עם חתיכות נייר עיתון

פורסם
טעות תומר, על תשתמש על פלסטיקים חוץ מסקאי, בספריי סקאי, לי עשה כתמים מגעילים כאלו אל לוח השעונים, כמה שזה נשמע הזוי תשתמש בספריי לניקוי משקפיים, וקנה מטלית כזאת, בכל חנות לאופטיקה.

 

זה מבריק את זה כל כך טוב.

גם אני מנקה בצורה הזאת מאוד מומלץ.
×
×
  • תוכן חדש...