Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטוח מקיף - עד מתי כדאי לעשות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוא מתכוון שאם הרכב שווה 15K ויש תאונה קטנה, אז עלות תיקונים יכולה להגיע די בקלות ל-50% משווי הרכב [7.5K], ואז אתה מקבל מחירון מלא מחברת הביטוח. עוד לא ראיתי תאונה קטנה שמובילה ל-7.5K, אבל אני מניח שבמוסך יבואן הכל אפשרי.

כתלות במחיר הביטוח, החשיבות של הרכב עבורי ומידת גניבותו, הייתי שוקל אם לבטח או לא.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אני ביטחתי רכב שהיה שווה 12-13 אלף שקל בביטוח מקיף, היה הפרש של 800-1000 בין מקיף לצד ג'.

העדפתי לשלם אותה בשביל שקט נפשי.

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם

ניקו כל נגיעה היום ברכב מתנפחת בדרך כלל לסכומי עתק, פירוק והרכבה של אותו חלק, עבודת חשמלאות, עבודת פחחות, עבודת צביעה, טרחת שמאי, מע"מ, אתה בשמונת אלפים שקל נזק להחלפת פגוש תחליפי. זה יצא מכל פרופורציה כל הסיפור הזה של תאונות וביטוחים, לצורך העניין מישהי נכנסה לפני 6 חודשים באלטו של קרוב משפחה, החשבון מהפחח הגיע ל12,500 ש"ח, והוסיפו ירידת ערך של 3% איכשהו.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

מכיוון שחברות הביטוח כבר שנים מתפרנסות יפה מאוד מתחום הביטוח, יוצא שכלכלית נטו, בממוצע לא כדאי לבטח את הרכב בביטוח מקיף.

 

אלא שאדם פרטי הוא לא ממוצע, ורכישת ביטוח אינה מהלך כלכלי נטו. יש היבט משמעותי של: האם אתה מסוגל להתאושש כלכלית מאובדן מלא של ערך הרכב ביום בהיר אחד.

וישנו היבט נוסף של: לישון בראש שקט.

 

הביטוח הוא שירות שמחלק את הסיכון לרכב הפרטי שלך, יחד עם כל המבוטחים בחברה, שלה כיס עמוק. השירות הזה עולה כסף. יש היבטים נוספים שלא נכנסתי אליהם (כמו למשל התחמקות החברות מתשלום ברגע האמת).

 

גם אף אחד לא הזכיר שגובה הפרמייה תלוי מאוד באיזו חברה בוחרים, במאפייני הנהג, הסטורייה, גיל, מקום וקומת מגורים, וכל אלה משפיעים מאוד על ההחלטה לבטח כן או לא.

 

שורה תחתונה: לפי דעתי לא קיים דבר כזה "כלל אצבע" אחד ויחיד.

×
×
  • תוכן חדש...