Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסושיה שלי!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אכלתי בפרנג'ליקו בראש פינה והופתעתי לטובה.

לג'פניקה יש הבדלים עצומים באיכות בין הסניפים, בסינמה סיטי הסושי סתמי ויבש, ואילו ביכין סנטר בפ"ת הוא הרבה יותר טוב

מסכים מאוד לגבי ג'פאניקה: בהרצליה אני תמיד מתבאס. בנתניה הסניף יותר מוצלח.

 

אלעד, אם מעניין אותך משהו לא שגרתי. במוג'ו [ביכין סנטר, אזה"ת פולג] יש רולים עם עוף [לא נע]. האמת, טעים. שווה את המחיר? לא.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האמת היא ששכחתי לגמרי ממוג'ו. דווקא יצא לנו לבקר שם מספר פעמים בתקופה האחרונה, אלא שאני עצמי תמיד בחרתי במנות שהן אינן סושי, מתוך מטרה לגוון קצת.

יש להם מנות מצויינות, ויחד עם זאת אין לי מושג איך הסושי שלהם. אולי באמת הגיע הזמן לבדוק את העניין בביקור הבא שלי שם.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

גפניקה בסינמה סיטי נוראי גם מבחינת שירות.

 

אגב גפניקה - הייתי מזמין מהם משלוחים באופן קבוע.

 

יום אחד שלחו מנת קומבינציה שחלקה לא נכונה. שהתקשרתי להגיד להם, הם אמרו לי שהם שולחים שליח לקחת לי את האוכל, הם יבדקו אותו בסניף ושאם נגעתי בו אני לא מקבל החזר.

 

מיותר לציין שמאז לא הזמנתי מהם יותר

פורסם
למה לנשים בהריון אסור סושי?

מפני שסושי מכיל דג נא ועשויים להימצא בו חיידקים שיכולים לסכן את העובר.

ובסוהו מוכרים פירות ים - לא כשר

מצוין!

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אלעד, ומה שונה במקומות האחרים בניגוד לאלו שחברי הפורום ציינו כי מתאימים לנשים בהריון?

יש להם מנות עם דגים מבושלים?

Instagram:

VWPolo6R

פורסם

מצטרף למה שכתבו קודם - Moon בבוגרשוב מעולים. לדעתי, גם לא כזה יקר, בהתחשב בזה שיש עסקיות גם בשבתות בצהריים. גם הקונספט של המסוע מגניב.

פו סשי גם די טובים. בפעם האחרונה שהייתי שם, הזמנתי רול עם גבינה והוא לא היה מוצלח, אבל כל השאר די טוב.

קיוטו בהרצליה - איבדו את זה קצת, אבל עדיין לא רעים בכלל.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

קאן קאי בקיבוץ עינת היו הפתעה. לא ציפיתי לאיכויות כאלה במקום שכוח אל.

תכל'ס הכל תלוי בתאילנדי שמכין את הרולים. הבעיה שהם מתחלפים, לכן מה שאתמול היה שו"ס היום יכול להיות נפילה כי התאילנדי עבר למקום אחר.

פורסם

רול עם גבינה אכלתי באיזו סושיה של רוסים במושבה הגרמנית בחיפה. הגענו לשם כי רעבנו לסושי, אחרת לא סביר שהיינו יושבים שם. הגבינה היתה גבינת פילדלפיה, וזה ללא ספק היה אחד הרולים הגרועים שטעמתי.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

נסו את אנאמרו בבית יצחק (קרוב לנתניה) קצת יקר אבל יש מבחר ענקי, והמון אוכל טעים חוץ מסושי. אבל הסושי הכי טעים שאכלתי.


×
×
  • תוכן חדש...