Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסושיה שלי!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פעם הייתי אוכל הרבה במוג'ו בנתניה, הסושי שלהם לא רע, אבל השירות פשוט מתחת לכל ביקורת.

 

אני לא אנין טעם גדול בסושי אבל אצה שבקריון קרית ביאליק, הסושי היה תפל, יבש ופשוט זוועה.

 

גם מג'אפניקה שבכרמל חיפה הייתי מזמין הרבה וגם הסושי שלהם לא רע.

 

כמו שאמרו, אין כמו לעשות סושי ביתי, לא צריך יותר מאבוקדו/ גזר/ מלפפון ונתח סלומון טרי (שניתן למצוא ב65 ש"ח לקילו לעומת 180 ש"ח לקילו עבור סלמון מעושן)

פורסם

אשתי אוהבת מאוד סושי וכתוצאה מכך אני מכיר 70% מהמקומות שהוזכרו בשרשור הזה.

במקום הראשון נמצא ה-MOON ללא ספק. קצת יותר יקר מהממוצע, מציע את המגוון הגדול ביותר. ממליץ ללכת על הרולים ה"חמים" (מטוגנים), הם הכי מיוחדים לטעמי.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

כאשר הייתי גר בחיפה ונוסע לאזור יקנעם רמתי ישי והסביבה תמיד היינו עוצרים בסושיה בטבעון.

http://thaichin.co.il/%D7%A2%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%95/

http://www.rest.co.il/rest/61639350

סושי טוב, אווירה טובה ובהשוואה לעכשיו גם המחירים היו סבבה.

מי שבסביבה ומחפש סושי טוב ממליץ!

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אישימוטו באבן יהודה אחלה סושי

 

באמת? בתור אחד שאכל את הסושי שלהם הרבה יותר ממה שהוא היה רוצה (היחידים שעושים משלוח לעבודה),

אני די חולק עלייך... סושי בינוני ביותר.

פורסם
אלעד, ומה שונה במקומות האחרים בניגוד לאלו שחברי הפורום ציינו כי מתאימים לנשים בהריון?

יש להם מנות עם דגים מבושלים?

 

זה לא רק הקטע של הדג אלא גם של האצה, הסכין שחתכה את הסושי והכלים שעליהם הוא נעשה.

לנשים בהריון אסור לאכול משהו שנגע במשהו שהיה בסביבה הזאת.

כנראה שבמון יש להם כלים נפרדים, סכינים נפרדים, דלפקים נפרדים ומגשים נפרדים.

פורסם
זה לא רק הקטע של הדג אלא גם של האצה, הסכין שחתכה את הסושי והכלים שעליהם הוא נעשה.

לנשים בהריון אסור לאכול משהו שנגע במשהו שהיה בסביבה הזאת.

כנראה שבמון יש להם כלים נפרדים, סכינים נפרדים, דלפקים נפרדים ומגשים נפרדים.

 

תודה שחסכת לי את ההסבר. לשני המקומות האלה יש דלפקים נפרדים להכנת סושי לנשים בהריון. וזה לא חארטה כי זה מסכן מאוד נשים בהריון ואין טעם להמציא כאילו אתה עושה את זה, למשל כמו הכשרות ברוב המקומות בארץ.

פורסם

תעשו סושי בבית. זה אחד הדברים הקלים להכנה. במקום דג נא שימו דג מעושן.

צריך קצת חומרים מיוחדים כמו חומץ אורז מיוחד לסושי, ולקנות אצות, אבל עם הפופולריות של המאכל - ניתן למצוא בכל סופר את המדף של מוצרים לסושי, והם יהיו טובים.

 

לגופו של עניין - יקימונו מצויינת, גם פקין בצומת הפיל מצויינת. הסושי במסעדת נוץ' ברמת השרון מעאפן, והסושי בסושייה בינוני. היתה בזמנו מסעדה 'אוסאקה' ברמת השרון, שהסניף המקורי ברעננה, היה להם סושי מצויין.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

2 סנט שלי:

ONE ברמת החייל.

היתי פעמיים, היה מעפן לגמרי והבטן התלוננה כמה שעות אחרי (פעמיים!)

 

יקימונו מצויינת, גם פקין בצומת הפיל מצויינת. הסושי במסעדת נוץ' ברמת השרון מעאפן, והסושי בסושייה בינוני. היתה בזמנו מסעדה 'אוסאקה' ברמת השרון, שהסניף המקורי ברעננה, היה להם סושי מצויין.

ארוחת טעימות ביקימונו זה "ה"דבר לדעתי

פקין עשו קפיצה באיכות, אין מגוון ענק של שטויות אבל האיכות של מה שיש מעולה

נוץ ברמת השרון היתה טובה ויש לי הרגשה שקצת ירדו שם באיכות החומרים לאחרונה, חבל דווקא היתה מועדפת עלי באזור

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם (נערך)

בעקרון אני בסוהו לרוב אוכל, או בבמבו.

 

א-ב-ל:

הסושי הכי טעים שאכלתי מימי, היה ממסעדה תל אביבית בשם יקימונו, שזה היה במקרה כשעוד עבדתי בדיוטי פרי והיינו במפגש אלכוהול בחברה הסקוטית (ז"ל), הזמינו לשם ימבה סושי, אני אפילו זוכר סושי שפשוט הכניסו לתוך ניירות אורז קריספיים סגורים בתחתית בצורת ריבוע (מטורף גאד דאמאט) במקום באצה או IO, אכלתי כל כך הרבה שלא יכלתי לספור גם על 10 ידיים.

 

לא מזמן רציתי לשבת שם אבל ראיתי מחירים שממש ממש יקרים (רולים החל מ 50-60 ש"ח אם אני לא טועה)

בכל אופן מושלם

 

אישימוטו באבן יהודה אחלה סושי

 

פחות אוהב, דווקא ממליץ על אישבליאוטו יותר טעים

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017


×
×
  • תוכן חדש...