Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדצמבר אני רוצה "להגר" לצפון הארץ. באיזור של קרית שמונה, (לא חייב דווקה שם)

 

והייתי רוצה לדעת עד כמה המצב שם קשה מבחינת עבודה.

במקצוע אני רתך ארגון, מתעסק בעיקר בנרוסטה.

 

יש חיה כזאת? איפה מחפשים? :roll:

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

תעבור למעלות, יש הנחה במס ומספיק מפעלים גדולים שעיקר עיסוקם זה ריתוך ונירוסטה, כגון: מ.ג.ט,רגב,אגמו ורגוס בנהריה,פלסאן סאסא ועוד הרבה מפעלים באזור.

בהצלחה.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

בדוק בבנטל תעשיות בקיבוץ מרום גולן 04 6960199

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
תעבור למעלות, יש הנחה במס ומספיק מפעלים גדולים שעיקר עיסוקם זה ריתוך ונירוסטה, כגון: מ.ג.ט,רגב,אגמו ורגוס בנהריה,פלסאן סאסא ועוד הרבה מפעלים באזור.

בהצלחה.

 

אני יותר בכיוון של הגליל העליון למען האמת.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

לא חסרים בקרית שמונה וסביבתה מפעלים,ולמיטב ידיעתי תמיד מחפשים אנשים "עם ידיים" למקצועות כמו שלך (רתכים,נגרים,מרכיבים,וכו')

 

חוץ מקרית שמונה יש לך מפעלים בקיבוצים מסביב,וגם את מטולה כמובן.

 

אם תרצה להרחיק מעט יש עוד מפעלים ועסקים בחצור\ראש פינה.

 

סלבה - אם הוא היה עובר למעלות עדיף לו כבר לקריות\למפרץ חיפה,שם באמת יש המון עסקים ועבודה בתחום הנ"ל.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם (נערך)
לא חסרים בקרית שמונה וסביבתה מפעלים,ולמיטב ידיעתי תמיד מחפשים אנשים "עם ידיים" למקצועות כמו שלך (רתכים,נגרים,מרכיבים,וכו')

 

חוץ מקרית שמונה יש לך מפעלים בקיבוצים מסביב,וגם את מטולה כמובן.

 

אם תרצה להרחיק מעט יש עוד מפעלים ועסקים בחצור\ראש פינה.

 

סלבה - אם הוא היה עובר למעלות עדיף לו כבר לקריות\למפרץ חיפה,שם באמת יש המון עסקים ועבודה בתחום הנ"ל.

 

חצור וראש פינה זה נהדר למען האמת.

 

אני אשמח אם מישהו יכול לתת לי שמות של מפעלים ועסקים שיש שם שמתעסקים בזה.

או קיבוצים.

 

קריות ומפרץ חיפה לא מדבר אליי, הגליל כן.

 

או שולי זה בכלל מוקדם מדי להתחיל לחשוב על זה עכשיו כשאת המעבר יהיה אפשר לעשות לא לפני אוגוסט..

 

ד''א איזה הקלות במס יש שם? פעם ראשונה שאני שומע על דבר כזה.

עריכה אחרונה על ידי Big_White

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

היתרון של חיפה המפרץ הוא שמצד אחד מדובר באזור עם הרבה תעשיה, מצד שני הגליל המערבי והתחתון, עם איכות חיים מצויינת, נמצאים בטווח נסיעה לא רחוק. לא הגדרת מה מושך אות בגליל העליון, אבל גם במערבי יש הרבה יתרונות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אני אשמח אם מישהו יכול לתת לי שמות של מפעלים ועסקים שיש שם שמתעסקים בזה.

או קיבוצים.

 

אתה באמת לא צריך שמות ספציפיים,מספיק שתטייל יום אחד באיזור תעשיה כלשהו וכבר תראה מפעל אחרי מפעל.

זרוק לכל אחד קו"ח בסגנון שלח ושכח :)

 

ד''א איזה הקלות במס יש שם? פעם ראשונה שאני שומע על דבר כזה.

 

לפי מה שחברים אמרו,בק"ש לא משלמים מס הכנסה בכלל עד תקרה מסוימת (10K נטו או משהו כזה)

גם בחצור יש נוהל דומה,אך לאדע בוודאות מה הולך שם כי נדמה לי שההטבה נגמרת להם השנה מתישהו (או מתחדשת..)

 

 

12345

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

בחיפה ובקריות הוא לא יקבל הנחה במס, הטבה שתחסוך לו הרבה כסף אם הוא כבר החליט לעבור לאזור הצפון ובמקצוע שלו יש המון עבודה גם בגליל העליון ובגליל התחתון, לא חייבים חיפה וקריות.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
היתרון של חיפה המפרץ הוא שמצד אחד מדובר באזור עם הרבה תעשיה, מצד שני הגליל המערבי והתחתון, עם איכות חיים מצויינת, נמצאים בטווח נסיעה לא רחוק. לא הגדרת מה מושך אות בגליל העליון, אבל גם במערבי יש הרבה יתרונות.

 

טבע,נופים, כמה שיותר רחוק מערים ואנשים.

קח יער ענק, שים לי בית באמצע, אני יהיה הבן אדם הכי מבסוט בעולם.

 

 

נכון לעכשיו אני גר בעיר, עובד מטר מהעיר, ונימאס לי.

כן הכל קרוב, כן יש הכל, אבל זה פחות מדבר אליי.

 

ד''א, יש הנחות בדלק?:)

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

בית באמצע יער? לא בישראל. אבל יישובים קטנים בעלי יכות חיים גבוהה תמצא בצפון, הן במערבו והן במזרחו. מפת הנחות המס די בעייתית, אבל חלק מהיישובים שמצפון לכביש 85 זוכים להנחה כזו, מסתבר שאפילו עכו, כך שחיפוש, נניח, בגוש תפן יכול להיות מתאים. אינ מכיר את התעשיה באזור, אבל המרחק למפרץ חיפה כיום, עם כביש 22 והשיפורים בקטעים מ-70 ו-79, הופך סביר מאוד ליוממות (אם כי יש פקקים משמעותיים בנסיעה דרומה בכביש 4 באזור עכו בשעות הבוקר).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נראה לי חצור הגלילית וראש-פינה יושב עליך בול.

 

בחצור יש איזור תעשיה עם כמה מפעלים, גם בקרית שמונה עצמה. דרומית מעט יש קיבוצים כמו עמיעד עם תעשיות שונות. בצד השני של הכנרת יש לך את תעשיות גולן של התעשיה האווירית. בעמק בית שאן יש מספר מפעלים וחברות וכך גם בצפון הגליל כמו מעלות ומערב כמו סאסא.

 

תשלח לחברות השמה צפוניות כמו "פסגות" בנהריה, "כברי" בקיבוץ כברי, "קידומים פרסונל" בתפן.

 

לדעתי אין לך מה לדאוג, רתך טוב צריכים בכל חור בארץ!

משכנתא זה קל

פורסם

אנדריי.אם תרצה יש לי קשרים במפעלים במעלות ובאזור כרמיאל.שניהם מתחום ההרכבות זיווד עם מחלקות ריתוך

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

×
×
  • תוכן חדש...