Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי סיטרואן פיקאסו C-4 2009 .

כתוצאה מסתימה ישנה של ניקוז מי גשם מהשימשה הקידמית ( לאחר הצטברות עלים ואבק ) , מים היו חודרים לתעלות האיוורור של המזגן והמאוורר היה נרטב .

המאוורר היה נתקע מדי פעם והיה משתחרר לאחר כמה מכות או שהיו רעשים חזקים בהפעלת מפשיר האדים .

לפני שבוע המאוורר של המזגן כבר לא זז יותר .

הלכתי לפחח שפירק את כל תעלות האיוורור ופתח את הסתימה .

בדקתי אצל חשמלאי רכב, הפיוזים תקינים והמדחס נכנס לעבודה בהפעלה .

פירקתי את המאוורר ( רצ"ב תמונה ) , ואני רואה שיש חלודה בפנים וגם הוא לא מסתובב "חלק" .

השאלה מה ניתן לעשות עכשיו ?

אני לא מצליח להגיע לציר כדי לשמן אותו ? האם בכלל מותר לשים שמן ? (פירקתי אותו קצת , לא ממש לגורמים ).

מה אתם מציעים לעשות ?

לפרק אותו לגמרי ?

אשמח לעצת המומחים .

תודה

20150309_150501 (1).jpg

צילום תקריב - מאו&.jpg

×
×
  • תוכן חדש...