Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4128 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה..

לפני שהפתעתי את אישתי עם הניסאן היא דאגה למלא את הרנו סניק פול תנק:cry:

 

ביצעתי מס' נסיונות לשאוב את הדלק...

 

קניתי משאבה של מיכל נפט וחיברתי צינור מאריך ישירות למיכל דלק (דרך הפייה כמובן).

בגלל שהיתה קצרה מיידי חיברתי צינור מאריך...

כשהניסיונות לשאיבה כשלו (גם דרך הפה ניסיתי) ניסתי להוציא את הצינור.

אני שולף אותו ולחרדתי גילתי שהתוספת של הצינור נשארה תקוע בבפנוכו של המיכל דלק...

ניסתי להכניס צינור נוסף אולי כדי לשלוף את הקודם או לפחות לדחוף אותו משהו....כלום.

 

הקיצר אני תקוע עם מיכל מלא דלק ללא שימוש וצינור שתקוע בפנים איפשהו...

 

זקוק נואשות לעצה.

פורסם

צריך לעלות את הרכב יל ליפט, ולראות עם יש גישה לשחרור צינור מילוי דלק ולשלוף אותו החוצה

 

בזמן שהצינור במיכל דלק נזק הוא לא יכול לעשות.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
צריך לעלות את הרכב יל ליפט, ולראות עם יש גישה לשחרור צינור מילוי דלק ולשלוף אותו החוצה

 

בזמן שהצינור במיכל דלק נזק הוא לא יכול לעשות.

 

אז ככה...

 

ניסיתי לפרק את הפלסטיק מאוחרי הצינור דלק (בתא מטען) - אין גישה.

 

הרמתי את הכסא האחורי והגעתי למקום שבו נמצאת משאבת הדלק. אמרתי לעצמי שאולי משם תהיה לי גישה להוציא את הצינור התקוע.

אלא מה? המשאבה תפוסה במעין טבעת הברגה מאוד מאוד חזקה. ניסיתי אף לפתוח אותה בפטיש ומברג (לנסות מעט להזיזה) ללא הצלחה.

 

אגב אני חושב שהצינור תקוע ממש בחיבור בין המיכל לצינור דלק כי אני לא יכול להכניס צינור אחר.

פורסם

יש מנגנון דלתית אל חזור בכניסה למיכל מכוון צינור התדלוק.

קח את הרכב למוסך על מנת שיפרקו את התינור תדלוק מהמיכל וישחררו את החלק התקוע.

יש סיכוי שמשהו גם נהרס שם אז תחזיק אצבעות כי זול זה לא יהיה אם קרה נזק.

פורסם
לא הבנתי למה ניסית לשאוב את הדלק? אשתך תדלקה בדלק לא נכון?

לא, הוא קנה רכב חדש והתקמצן על הדלק שהיה במיכל.

הטרחה שלו הייתה שווה? לקנות משאבה מיכל וכו' ?

 

את הרכב שלי מכרתי עם 3/4 מיכל (40 ליטר) ומצידי שיהיה לקונה לבריאות ושרק יהנה מהרכב.

פורסם
רק עניתי על השאלה...

אבל נשאל משהו אחר. זה בכלל משנה אם יש צינור בפנים?

כל עוד הצינור לא הולך להתפורר זה לא משנה לאף אחד.

פורסם
יש סיכוי שמשהו גם נהרס שם אז תחזיק אצבעות כי זול זה לא יהיה אם קרה נזק.

 

המנגנון מורכב מקפיץ וחתיכת פלסטיק, שום צינור חתיכת צינור פלסטיק שנפלה לצינורית הזאת לא יכולה לעשות נזק, אלא אם כן דחפת אותה לשם בשיא הכוח ובלי רגש ואני אל חושב שזה המקרה של פותח"ש

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

זה מנגון יחסית שיב ר כי תוכנן לעבוד עם נוזל ולא משהו קשיח

בכל מקרה לא להשאיר את התינור שם כי זה יגרום לבעיות תדלוק וגם לריח דלק.

×
×
  • תוכן חדש...