Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה.

לאחר כ10 שנים החלטתי להפטר מהסוכן ביטוח שלי ועשיתי ביטוח ישירות עם החברה.

 

התקשתי אליהם וביקשתי מהם אישור על העדר תביעות+ אישור שהייתי מבוטח מקיף.

 

התשובה שלהם היתה:

"אין בעיה רק קח בחשבון שהשירות עולה 50 שקלים"

לאחר שמחיתי על התשלום הפקידה אמרה "אתה יכול להתקשר ישירות לחברה שבטחנו אותך דרכה ולבקש מהם והם יתנו לך ללא תשלום".

אלא מה ? שאצל הסוכן ביטוח הם יכולים לפקסס בשנייה. עם החברת ביטוח אמרו לי "נשלח לך בדואר אין אפשרות לפקסס..."

 

מה אתם אומרים על זה?

פורסם

שהייתי רוצה לדעת מה שם הסוכן...רק בשביל לדעת להתרחק ממנו.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

גם אני קיבלתי אבל לצערי לא שמרתי את זה.

אגב ציינתי בשרשור של חוות דעת חברה ביטוח מי הסוכנות.

פורסם

ב AIG שלחו לי במיידית אישור במייל והמתינו איתי על הקו כדי לשמוע שהמייל התקבל.

מה השטויות הנ"ל של הסוכן וגם של המבטח.

פורסם
שהייתי רוצה לדעת מה שם הסוכן...רק בשביל לדעת להתרחק ממנו.

 

מצטרף.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
ב AIG שלחו לי במיידית אישור במייל והמתינו איתי על הקו כדי לשמוע שהמייל התקבל.

מה השטויות הנ"ל של הסוכן וגם של המבטח.

 

כן גם לי aig כול מה שקשור לניירת עושים מידית.

פעם ראשונה שאני שומע שעל העדר תביעות צריך לשלם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

גם אני. אפילו סוכן שביטחתי אצלו לפני שנתיים שלח אלי העדר תביעות ב2 דקות ובלי לדרוש שום דבר.

 

מילא, עכשיו אנחנו יודעים להימנע מ-"רוזין סוכנות לביטוח"

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

בעבר קיבלתי אישור היעדר תביעות מסוכן ביטוח תוך מספר דקות במייל, כך גם מחברת ביטוח אליה פניתי.

נשמע שהסוכן מנסה לסחוט את השקלים האחרונים שהוא יכול ממך.

פורסם

לפני שבועיים הייתי צריך היעדר תביעות, שלחתי סמס לסוכנת וזה היה אצלי במייל תוך רבע שעה... שום שקל ושום נעליים תאיים לפרסם את הנוכלות שלהם בכל מדיה אפשרית, תקבל את הטופס עם סרט אדום הביתה עם שליח.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מעולם לא ניתקלתי בבעיה כזו,

קיבלתי מייד לאי מייל אני מבוטח בחברות הישירות

שנים ארוכות,

יש מפקח על הביטוח.

פורסם
נראה שזה משהו חדש (לא הספקתי לחפור מספיק לעומק)

אני מבוטח לשעבר מרגע זה, דרך סוכנות מיקא.

לאחר טוטלוס וקניית רכב חדש ביקשתי מהם אישור תביעות\אי תביעות ל 3 שנים האחרונות.

דרשו ממני תשלום של 75 שקלים.

 

האם יש למישהוא מושג מה אומר על זה המפקח על הביטוח?

בכל מקרה יש לדרוש חשבונית מס על הפעולה.

אתה מבוטח דרך הסוכנות בחברת ביטוח (כמו הפניקס/ישיר/כלל וכו'), פנה ישירות

לחברה בה היית מבוטח ותבקש מהם שישלחו לך.

×
×
  • תוכן חדש...