Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4131 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אפשר גם להיות פראנואיד לכיוון השני, הקונה יכול לבטל לי בדקה 90 אחרי שלקחתי הלוואה ..

 

ראית את הרכב ואהבת אותו? אחלה.

דבר אם המוכר ותסגרו לעצתמכם בוקר שלם שתעשו את כל התהליך.

הולכים לסניף שלו, עושים העברת זה"ב ומקבלים במקום אישור מהפקיד שהשעבוד הוסר.

אחרי זה ניגשים ביחד לדואר ועושים העברת בעלות.

זה כל הסיפור.

 

תציע לו את הדרך הזו, אם לא מתאפשר לכם מבחינת זמנים, לא יהיה לו מנוס מלקחת הלוואה, להסיר את השעבוד,

ורק אז לשלם ולעשות העברת בעלות.

 

אם הוא מתחיל לגמגם, תגיד לו יפה שלום ותעבור לרכב הבא.

מה זאת אומרת העברת זה"ב?

ואיך זה מגבה אותי בדיוק?

Seat Mii 3Doors

פורסם

רק לידיעה כללית יש אנשים שהרכב ממושכן בבנק בו לא מתנהל החשבון ,למה כי בבנק בו מתנהל החשבון נותנים תנאים פחות טובים.

במקרה זה הבנק הממשכן לא יגלה כל גמישות , בעייתי לא חושב כפי שצויין זה תהליך נפוץ המתבצע אלפי פעמים בחודש

פורסם

מה לגבי רכב שיש לו עיקול בגלל דוח חניה ? קודם כל האם זה הגיוני שעיריה מעקלת רכב בגלל דוח חניה שלא שולם ובגלל זה לא ניתן להעביק בעלות ? ותוך כמה זמן אמורה לרדת החסימה מיום תשלום הדוח ?

×
×
  • תוכן חדש...