Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4124 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יצא לי להשחיר כמה חלונות, בגדול תצחצח טובטוב כי כמו שאמרו אתה לא רוצה לגלות אחרי זה שיש בועות שלא ראיתה בגלל הלכלוך, מן הסתם הבחור שישחיר ינקה גם הוא, תנאי איחסון אינם משנים אבל לא לפתוח 48 שעות(המלצה אישית שלי כי אני מהמחמירים זה שבוע לא לפתוח, אובר קיל מטורף אבל עדיף ככה לפי דעתי).

מבחינת שמש אפילו עדיף שכמה שעות הרכב יהיה בשמש ישירה כי כאשר מדביקים משתמשים בדרך כלל בנוזל של חלונות שהפיילם יחליק ויהיה אפשר לעבוד איתו ואז אפילו אם נשאר נוזלים הם יתאדו.

בהצלחה לך ותתחדש כשתעשה.

עריכה אחרונה על ידי tolik_tal_k
  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה רבה. עכשיו יש לי רק שאלה, כי לצערי אין לי זמן ללכת עקב עבודה וזאת עבודה של בוקר (גם ההשחרה), אני צריך לשלוח "שליח" בשבילי שיעשה את זה.

 

איזה מדבקה אתם ממליצים שיהיה כהה (שייראו שזה שחור) אבל גם שלא יהיה כהה מדי? אני לא מבין את כל האחוזים, בחלק מהמקומות זה כתוב שככל האחוז יורד ככה הכהות גדולה ובחלק זה הפוך.

 

כעיקרון, אין לי איפה לחנות בצל כל כך, אז אני שמח שזה לא חשוב.

פורסם

האחוז מסמל את חדירה האור.

אני אישית בעד כמה שיותר כהה, ולכן אצלי ואצל אבא שלי יש 6%.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

סטייל שטחים זה כבר תלוי באוטו עליו יושבת ההשחרה, אין באמת הבדל בין 20% לבין 6% באיך שהרכב נראה.

מה שמשנה זה מה קורה בפנים ואם אתה רוצה להוריד את החום אז תשחיר כמה שיותר.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

השחרתי את הרכב בחנות לאיבזרי רכב בעיר שאני גר בה שאני לקוח קבוע ומכירים אותי,

כרגע מאוד מרוצה, העובד יודע לעבוד.

האמת שכל עוד זה נראה טוב מבחוץ זה יותר חשוב לי מאיך זה נראה מבפנים, וכרגע זה נראה מצויין (חוץ ממריחות ניגובים מבחוץ בגלל החומר שטיפה כרגיל, שאני צריך להוריד את זה, שאף פעם לא הצלחתי לנקות חלון מבלי להשאיר סימני ניגוב).

אסור לי לפתוח חלון עד יום שישי

 

עכשיו נשאר לי לטפל בפאקים מכניים שגרמתי בעצמי לרכב...

 

תודה רבה לכולם.

פורסם

פרגן בכמה תמונות, עוד לא ראיתי את הקורולה שלך.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

380 שקל כולל משולשים, קצת יקר, אבל הבחור תותח(הרבה עושים שם וגם מכירים אותי, אני רגוע).

 

האמת שהכהות כהה, בלילה זה ממש שחור וגם ביום זה די כהה, אבל מה שיפה זה שאתה יכול לראות קצת מבחוץ, כי זה לא הכי כהה.

מבפנים זה בכלל לא מסתיר, אנשים צריכים להבין שזה מה שיפה במדבקות, שאתה רואה טוב בכל מצב.

 

בקיצור, רציתי הכי כהה אבל פחדתי שזה ייראה ממש מגעיל או ממש כהה, לא נורא, גם אחת לפני לא רעה בכלל.

פורסם

אהלן, שמתי לב לראשונה (ההשחרה בוצעה ברביעי) שיש בועות בשורות כאלו כאלו במשולשים.

 

האם זה טבעי וזה צריך לעבור לבד (עוד לא שטפתי את החלונות מבפנים ומבחוץ) או שאני צריך ללכת לשם?

 

האמת שההשחרה בוצעה ממש יפה, זה נראה מקורי ויפה, אבל רק עכשיו שמתי לב למשולשים האלו.

 

אני בכלל לא זוכר אם זה היה לפני ההשחרה או לא כי את החלונות מאחורה אני כמעט ולא מנקה(חוץ מהגדול).

פורסם
שבת שלום וחג שמח חברים.

עם האוכל בא התיאבון, מתחשק לי להשחיר את החלון האחורי, מה דעתכם , האם אני צפוי להיתקל בקשיים בטסט?

 

אני מעריך שכן.

יש רכבים שמגיעים ישירות מהמפעל עם שמשה אחורית כהה, אבל לא במקרה שלך.

לטעמי זה יבלוט לעין שזה לא מקורי וזה עשוי להוות בעיה עבורך.

פורסם

ברכבים ישנים, סבירות די גבוהה שתיתקל בבעיות, הרבה רכבים חדשים מגיעים עם שמשות אחורית מושחרות לכן שם העניין פחות בעייתי.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595


×
×
  • תוכן חדש...