Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4140 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
גם אם תמצא את המיכל וכמה בלונים באיזה שוק פשפשים, אני בספק שיש עדין מי שממלא את הבלוני גז הקטנים.

 

אני דווקא מאמין שעוד יש בלונים - משתמשים בזה לקצפת.

 

 

דרך אגב, את הדגם שחילקו ביריד חבר הרבה אנשים מוכרים ביד 2...

 

ואם כבר מדברים על הנושא,

המחיר שדורשים עבור החלפת מיכלי הגז הוא ממש יקר ביחס למה שיש בתוכם (גז זול מאוד - CO2).

ברור לי שזה חלק מהמודל העסקי שלהם, למכור את המכשיר בזול ולהרוויח מבלוני הגז.

 

השאלה שלי, האם יש דרך כלשהי למלא CO2 במיכל בזול במקום להחליף את המיכל ביוקר.

 

ביוטיוב יש המון אמריקאים שבטוחים שהם ״דפקו את המערכת״ בכך שהם ממלאים גז מבלונים של פיינטבול. *אל תעשה את זה*, הוא מעורבב עם שמן.

 

סודה סטרים זה נחמד, חבל שהסירופים גועל נפש.

לפעמים יש מבצע על סודה לימון של שוופס בשופרסל (4 בקבוקים ב12 ש״ח למשל).

עריכה אחרונה על ידי Keyser

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

עוד מקרה קלאסי שבו המכשיר ניתן במתנה או במחיר זול, את הרווח עושים מהבלונים

בדיוק כמו במכונות הקפה, הכסף נמצא בקפסולות ...

 

המכשיר שחילקו בחבר חמוד ועושה את העבודה, אני נוהג להוסיף מעט קרח ופלח לימון.

פשוט וטעים

M-TECH E46

פורסם

יש לנו SODASTREAM SOURCE, לא יודע מה ההבדל בינו לבין שאר הדגמים. אבל החלפת CO2 עולה 50 שח ! לבקבוק אחד, הדק יותר!

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

×
×
  • תוכן חדש...