Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3814 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אי אפשר יותר לערוך את ההודעה הקודמת. מצאתי באינטרנט עוד מידע על ההשקה של המערכת בארץ על הIX35 . על פניו נראה לי שזו מערכת נחמדה ביותר. (מה דעתכם??)

הנה קישורים שמצאתי:

http://www.thecar.co.il/archives/13780

http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.2578403

 

אשמח שתיכנסו ל2 הקישורים הללו, ותגידו לי את דעתכם הכללית מה לעשות, ובנוסף ממה שאני קורא שם-אין למערכת רדיו מובנה?? רק רדיו אינטרנטי?זה קצת מוזר,אולי לא הבנתי נכון?

עוד משהו - יש משהו לראייתכם שאני מאבד במעבר מJVC KW41 למערכת החדשה הזו?

תודה!

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

תודה רבה :) כיף לראות שדברים זזים בכלמוביל. מקווה שזזים לכיוון הנכון :)

לגבי מה ששאלתי - אתה יודע משהו? 1. רדיו אינטרנטי בלבד?כלומר אהיה חייב חבילת גלישה לשמוע רדיו?

השאלה החשובה יותר (כי את הקודמת אפשר מחר לברר מול הסוכן) - 2. יש משהו שלראייתכם אני מאבד במעבר מJVC KW41 למערכת החדשה הזו?

* כשאתה כותב 'היתרונות ברורים' - לפי מה שקראת בקישור שהבאתי , אתה רואה יתרונות? (והם מתגמדים מול החסרונות?או שזה רק אני הסקתי)? אם כן-אני שמח לשמוע . כי audio king ידוע כאורים ותומים של האודיו בישראל. באמת!!

* כמו שאמרתי מחר יהיו לי תשובות על עלויות,אפשרויות וכו' וכו' - אחזור לספר כמובן . אבל לפני כן - אשמח כאן לשמוע אם ומה אתם יודעים.

* תודה !

עריכה אחרונה על ידי דוד_דוד
פורסם

מדובר במערכת חדשה, אני לא ראיתי אותה עדיין כך שקשה לחוות דעה על איכותה.

 

מצד אחד צריך לזכור שזו עדיין מערכת סינית לה נבנה ממשק התאמה התאמות לשוק המקומי. מבחינת איכות האודיו והרכיבים כנראה שהיא תהיה פחות טובה ממערכות מולטימדיה של מותגים מוכרים כמו פיוניר, קנווד ואף ה- JVC שיש לך היום.

מנגד, אם אתה לא אודיופיל שמחפש את איכות המוזיקה הגבוהה , נראה שהחבילה הזאת יכולה לענות טוב לצרכיך גם מבחינת סנכרון אנשי הקשר בעברית, ניווט וייז בעברית בלי צורך לשקף את הנייד שלך או להחליפו לדגם מתקדם יותר וגם לחצני תפעול פיזיים.

דוידי פיאמנטה הוא אישיות מוערכת מאוד בענף הסלולר ובעל ניסיון רב. ממה שאני מכיר הוא כנראה לא ייתן למוצר נחות לצאת כשהוא עומד בראש המערכת. אבל רק הזמן יגיד.

 

שים לב שהמערכת מגיעה עם כרטיס SIM וחיבור דאטה. שנה ראשונה חינם. לאחריו תצטרך לארגן לך חבילת דאטה שזה מינימום 10 שקלים לחודש (או להשתמש בסמרטפון כנקודת WIFI למכשיר).

 

היתרון הגדול מבחינתך שזו מערכת של יונדאי וגילקאר - כך שהחלפת המערכת שלך בחדשה צריכה להיות פשוטה ולדעתי גם לא יקרה במיוחד. במידה וזה מה שאתה רוצה תלחץ את הסוכן לעלות החלפה נמוכה-סבירה.

בשורה התחתונה - תבקש הדגמה של המערכת ותשחק איתה כמה שיותר ככדי לוודא שהיא אכן עונה לצרכיך. תשאל איזו גרסה של אנדרואיד יש עליה והאם יהיו עדכונים עתידיים.

פורסם

מחר אפנה לי כמה זמן שצריך ואסגור את הנישה הזו. עובד עובד, אבל יש דברים שכבר חשוב שייסגרו. יותר מדי זמן זה נמשך.

אתה צודק ואני באמת לא מחפש את האיכות סאונד הטובה ביותר. הייתי מעדיף שגם במערכת הזו יהיה לי אופציה להגדרות ותתי הגדרות, אבל לא חושב שזה קריטי. גם לדעתי המערכת הזו יכולה לענות לצרכים שלי. מה גם שיש לה לחצנים פיזיים, שכולכם הבנתם כמה חשוב לי העניין.

את המכשירי פלא' כנראה נחליף למתקדמים יותר.זה היה גם הרצון לפני העניין עם המולטימדיה (כי אלה שאצלנו כבר עשו את שלהם. אולי אפשר לסחוב איתם עוד קצת)

לגבי הכרטיס סים - (אני אברר את זה מחר, אבל אולי אתה יודע) - מה הבנת מהקישורים שהבאתי - לגבי הרדיו עצמו - הבנת שיש רק רדיו אינטרנטי? זה לא הגיוני נכון? כתבו רדיו אינטרנטי nobex עד 20000 תחנות רדיו.

אני רואה בזה יתרון גדול שזה אצל גיל קאר ולא אצטרך לעשות כל מיני מעקפים שעלולים לסכן אותי מולם.

מאוד מקווה שאפשר להגיע בהקדם לסוכנות כלשהי ולראות את המערכת בפעולה. אברר מחר בבוקר לגבי הדגמה.

לגבי העצה שלך לשאלה על האנדרואיד-רשמתי לפניי. תודה!

פורסם

אז 'מחר' שכתבתי בעצם היה מחרתיים, כלומר היום. דיברתי היום עם גילקאר והם אמרו שעדיין אין להם בהדגמה את המערכת ושבראשון שבוע הבא היא מגיעה (סיכוי קטן שתגיע בשישי הקרוב). מבחינת פרטים אין להם שום פרטים לתת , שזה ממש מבאס.

ביררתי מול הסוכן שלי והצפי של התחלת התקנה של המערכת על IX35-ים היא רק עוד חודשיים (פלוס מינוס).. לא אמרתי נואש, ואם אני ארצה את המערכת החדשה הזו - אחרי שאבדוק אם המערכת מתאימה לדרישות שלי (אדע זאת כשאראה אותה בגיל קאר) -אעשה הכל כדי לשדרג את הJVC למערכת החדשה.

 

אגב, Tom_22 (ממש חבל שאין כאן אופציה של תיוג משתמשים) - אולי אתה לא זוכר, שאלת לגבי כיוונון הזוית של הJVC. המסך הוא חשמלי ולכן יש למערכת כיוונון זוית חשמלי (בתתי הגדרות), אבל רק כלפי מעלה. אני חושב שאם היה כיוונון זווית כלפי מטה, זה היה יכול לעזור מאוד בכדי לראות את התצוגה באור שמש ישיר.

 

כרגע המצב הוא שאני מחכה. מחכה לכך שיהיו פרטים נוספים על הconnected car . מצחיק שמשיקים מערכת כלשהי ושלושה ימים אח"כ עדיין לא יודעים עליה כלום בחברה. (האמת היא שגם אני לא הייתי מודע אל המערכת החדשה בלי דיטק ידידנו , אז אנצל את ההזדמנות ואודה שוב לדיטק! תודה! )

אני אחזור לעדכן ברגע שיהיה חדש, אז אל תלכו לשום מקום . כנראה אני אצטרך את חוות דעתכם כשיהיה חדש :)

תודה רבה לכולכם!!

פורסם

ספר לי על זה. העלתי הצעה כזו בעבר בפורום תמיכה טכנית. לא התרגשו שם.

אבל אני כן רואה שרשורים שהשתתפתי בהם ושמתעדכנים בהודעות חדשות.

 

בכל מקרה, שאלתי את השאלה עבורך ולא לטובתי.

מתנצל שלא היה לי פנאי לשבת על דברים שאמרתי שאולי ארחיב עליהם, ובינתיים נראה שצצו בפניך אפשרויות חדשות ורלוונטיות עבורך.

המשך לעדכן! :-)

פורסם

במהרה בימינו מה שנקרא, הא..

אני יודע ששאלת בשביל לבדוק אולי זה יעזור לי :-P רציתי לעדכן שבדקתי ולצערי ההטיית זווית לא עוזרת לי.. :)

ואני בהחלט אחזור בשישי/ראשון כדי לעדכן. מקווה שיהיו בשורות טובות בנוגע למערכת ושאהיה מרוצה.

ותודה לך טום/תום (ט/ת?) - אתה והחברים עזרתם וממשיכים לעזור מאוד :)

פורסם

:)

מילה אחת יש לי לומר לכולכם - תודה!

אחרי מספר ימים של התדינויות הוסכם שאקבל את המערכת החדשה (קונקטד קאר) במקום הJVC. לטעמי המערכת הרבה יותר טובה (על פניו,כן? לא נכנסתי לקרביים).

אממה- לצערי הרב בכלל לא החלו בהתקנת המערכת ברכבים בצורה מסודרת (כרגע קיים פיילוט). ההודעה בתחילת החודש על השקת המערכת היתה רק הודעה על העתיד לבוא, וההתקנות יחלו בערך עוד כחודש.. אם מישהו יחפוץ במידע עליה אחרי שאקבל אותה,מוזמן לכתוב כאן ואני אשמח לפרט.

שוב תודה רבה וסוף שבוע מצוין שיהיה לנו :)

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
:)

מילה אחת יש לי לומר לכולכם - תודה!

אחרי מספר ימים של התדינויות הוסכם שאקבל את המערכת החדשה (קונקטד קאר) במקום הJVC. לטעמי המערכת הרבה יותר טובה (על פניו,כן? לא נכנסתי לקרביים).

אממה- לצערי הרב בכלל לא החלו בהתקנת המערכת ברכבים בצורה מסודרת (כרגע קיים פיילוט). ההודעה בתחילת החודש על השקת המערכת היתה רק הודעה על העתיד לבוא, וההתקנות יחלו בערך עוד כחודש.. אם מישהו יחפוץ במידע עליה אחרי שאקבל אותה,מוזמן לכתוב כאן ואני אשמח לפרט.

שוב תודה רבה וסוף שבוע מצוין שיהיה לנו :)

 

אז מה הבשורות? איך הכלה?

סקירה קטנה ותבוא עליך הברכה!


×
×
  • תוכן חדש...