Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום דוד. גם אני עם יונדאי חדשה (ולוסטר). אני לא יודע מה שם המערכת שלי אבל יכול לומר שאני מאוד מרוצה ממנה. יש בה את כל הדברים שציינת שאתה רוצה למעט שיקוף פלאפון ובלוטות'. היא נוחה מאוד, המגע מצויין והתגובה מהירה. הראות נהדרת גם באור שמש. אני כותב את זה כדי שתוכל לציין את זה בפני גיל קאר אם תצטרך נקודת השוואה. פשוט תעלה את המערכת של הולוסטר. המראה שלה בכיוון של המראה של ה AVOC ששמת פה

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
turbulence - חיכיתי שתגיד משהו על הפיוניר 8650. איכזבת אותי :lol:

 

הרגת אותי :-D - לצערי ירדתי מהעניין עקב בעיות בצבא (וגם המשכורת הנוראית), שהמחיר יירד אני יקנה אותה.

 

לנושא - כמו שאמרו פה לפני, נסה לחפש אצל גיל קאר. הערך שאתה צריך להסביר את הדרישות שלך הוא "מערכת תואמת מקור"

הרעיון השני הוא אם העסק אצל גיל קאר לא מספק אותך, נסה לאתר כל מיני חנויות אודיו למינהם שנותנות אחריות ומוכרות מערכות כאלו - לרוב הם מייבאים אותם מסין, אבל לפחות יש לך אחריות מסודרת.

 

ועוד דבר - שמתי לב שהמסך קצת נבלע בין כל הפלסטיקה - תנסה לדבר עם גיל קאר על דחיפה של המערכת קצת יוצר החוצה, אולי זה ייתן קצת יותר תחושה אחרת.

פורסם

לפות"ש - אם אתה מוגבל לגיל קאר ולמערכות שהם מייבאים - תבדוק איתם את המערכת הבאה של אלפיין (יבוא שלהם):

http://www.carplay.co.il

 

זה יצריך ממך לשדרג את הטלפונים לאייפון 5S ומעלה - אבל מדובר בדור חדש של מולטימדיה עם תמיכה ב- CAR PLAY וממשק נעים יותר ומותאם לעבודה ברכב.

פורסם

גם לפיוניר מערכות שתומכות בסיפור הזה.

אגב, אני לא בטוח אם יש מערכות עכשוויות שבכלל תהיה מסוגלת לשקף אייפון 3GS.

 

המערכת שאתה מציע עולה בחו"ל 600 יורו. בארץ אתה לא תראה אותה בפחות מפי 2 לדעתי וגם לגבי זה נראה לי שאני עדין.

עריכה: אני רואה עכשיו שמחיר ההשקה היה 4100 ש"ח והמלאי כרגע אזל, כך שכשיתחדש בטח המחיר יעלה.

פורסם (נערך)

ממחר עד חמישי אמור להתפנות לי איזה חלון זמן כדי שאוכל לגשת לגיל קאר (אם צריך גם לא.ד.י מערכות בשביל הקנווד) . אשאל אותם את כל מה שעלה כאן. רשמתי לי את כל מה שנאמר כאן. אם יש משהו נוסף - תרשמו כאן ואוסיף לרשימה שלי.

ספיידר - הפיוניר 4650- כפי שכתבתי קודם לכן, נראית מצוין (חוץ מהדיגיטליות שלה והמחיר הגבוה. אבל אני רואה שרוב מוחלט של המערכות מולטימדיה של החברות המוכרות ולא הסיניות - מגיעות בתצורה של מסך בלבד בלי גלגלות וכפתורים גדולים. לי זה פחות מתאים אבל אולי אצטרך לחיות עם זה. מאוד מאכזב,אבל קראתי וצפיתי בהמון מידע היום ואין מערכת נורמלית שמציעה את כל מה שאני מחפש (בייחוד את המראה האנלוגי כמו המערכת הקודמת שהיתה AVOX)

Idan Bin-Nun - תודה!! אני זוכר את הוולוסטר בסוכנות. המערכת שלה (היתה דלוקה) נראתה בהחלט טובה. בייחוד החיצוניות שלה, כמו שכבר הבנת זה דבר שמאוד חשוב לי. בהחלט אשתמש במה שאמרת כשאלך לגיל קאר. תודה.

Turbulence - אתה צודק מאוד לגבי העובדה שהמערכת המותקנת נמצאת עמוק בתוך הנישה ולא בצורה ישרה. אבדוק את עניין ההוצאה שלה כלפיי, כשאפנה אליהם. בכל אופן, אין יותר מדי מרווח להוציא אותה כלפיי, כי אפשר לראות בתמונה שבחלק העליון יש מעט מרווח, לעומת החלק התחתון של הפאנל, שם היא ממש שקועה בתוך הנישה.

לגבי חנויות אודיו אחרות שהצעת, כמו שהסברתי קודם - זה די מסנדל מבחינת אחריות. מאוד תמוה לי שאין עוד אנשים שנתקלו בבעיה של האחריות כשרכשו יונדאי חדשה ורצו לשדרג חלק כלשהו לבד (שקשור במערכת החשמל) .

דיטק - תודה. כמו שתום_22 אמר המערכת הנל מאוד מאוד יקרה. בכלל לא בתקציב שלי. כמו כן, אולי אתה מכיר את הדגם INE-W977BT של חברת Alpine שנמכרת גם כן בגיל קאר. ידוע לך טיב המוצר + מחיר המוצר שאפשר להשיג בישראל? אולי מישהו אחר יכול לעזור? אפנה כמובן לגיל קאר אבל מעדיף לדעת כמה עולה בשוק החופשי בארץ . יש רק תוצאה אחת באינטרנט בזאפ = 9900. האם הגיוני הדבר? נשמע מוגזם קמעה.

Tom_22 - קראתי קצת על המערכת שהוא הציע והיא בהחלט נראית טוב, אבל אתה צודק לגמרי - היא יקרה מאוד . לגבי שיקוף אייפון 3GS - זו הסיבה שלפני שאנחנו מחליפים מכשירי סלולר, אני רוצה לדעת באיזה מכשירים המערכת תתמוך. בד"כ עושים הפוך, אבל אני במקרה הזה באתי הפוך על הפוך . לכן, לא קריטי שלא יתמוך ב3GS . העדיפות שלי היא למכשיר בעל מירור לינק גם לאנדרואיד וגם לאייפון. אם יש בעיה להשיג כזה מכשיר, וצריך לבחור רק אחד-אז העדיפות היא לאנדרואיד!! לחלוטין!!

 

* להזכיר לכל החברים - התקציב שלי (לשדרוג=החלפה ראש בראש דרך גיל קאר) עומד על בין 500 ש"ח עד ל2000 ש"ח מקסימום. כלומר הם יקבלו חזרה את המערכת JVC 41BT ויתקינו מערכת שאבחר אחרי שאנעל כאן יחד איתכם על דגם.

* דבר נוסף שעלה לי היום וממש זקוק לתשובה - מבחינת installation size =גודל המכשיר בשביל ההתקנה וגודל המסך - האם אתם מתייחסים לזה כשהמלצתם על המכשירים השונים?? נגיד במערכת דגם 41BT שמותקנת - Installation Size = 182 x 111 x 162mm . אני די בטוח שזה מאוד קריטי אם הגודל הוא גדול יותר (בלתי אפשרי להכניס) או קטן יותר (ירקוד, אבל אולי אפשר להסתדר עם כל מיני התאמות כאלה ואחרות).

 

אשמח לתגובות מכם. תודה לכולם.

עריכה אחרונה על ידי דוד_דוד
פורסם

המערכת שהצעתי אותה, הוצעה עד לא מזמן במחיר של 4100 ש"ח כולל התקנה (לא שמתי לב שאזל המלאי).

ולכן ההנחה הייתה שעם זיכוי סביר שתקבל על המכשיר שלך - היא כן יכולה להיכנס לתקציב. הכי טוב שתשאל כשאתה שם.

 

המערכת של הוולוסטר לא רלוונטית לדיון. בוולוסטר מדובר במערכת מקורית של היצרן שמגיעה עם הרכב מקוריאה.

ב- IX35 אלו התקנות מקומיות שמבוצעות בארץ.

פורסם

כרגע אני עם 3GS וסמסונג S3 . כפי שכתבתי בהודעה הראשונה, חשבנו בכל מקרה להשתדרג במשפחה כך שאני פתוח למערכות מולטימדיה שתומכות במכשירים מתקדמים יותר. עדיפות העל היא למכשיר שתומך גם באנדרואיד וגם באייפון. הiLX 700 תומך רק באייפון ולכן זה יירד מהפרק (לא חשבתי על זה בהודעה הקודמת). אם אין ברירה וצריך לבחור תמיכה במערכת הפעלה אחת - אז אנדרואיד עדיף בשבילנו.

לגבי הוולוסטר - הבנתי. לא ידעתי שהיא מקורית. היא נראית דומה מאוד לAVOX שהיתה בIX35 עד לפני חודשיים. טוב לדעת.

תודה רבה !!

פורסם

דוד -

התמחורים של מכשירים כמו אלפיין וקלריון יקרים מאוד בארץ. בוודאי שביבוא רשמי.

ובכלל, עדיף לבדוק תמחורים אצל יבואנים מקבילים או חנויות אחרות שאצלם המחיר נמוך יותר לרוב מאשר ישירות אצל היבואן (כאשר יבוא מקביל בדר"כ אחריות שנה מול 3 אצל רשמי).

הגודל של המערכת שמותקנת אצלך כרגע היא סטנדרטית, 2DIN.

כמו שאמרתי קודם, מכשירים כאלו אוניברסליים ולא תואמי מקור מגיעים בגודל הנ"ל (למעט אולי דגמים בודדים).

אם יש להם גלגלת ווליום או כפתורים גדולים (כמו הקנווד DDX5025BT או הפיוניר AVH-X2750BT) זה בא על חשבון גודל המסך, "6.1 במקום "7.

פורסם

אני רואה שמישהו ביד2 מוכר את האלפיין INE-W977BT ב6000 ש"ח עם אחריות 3 שנים יבואן רשמי. מה שנקרא - ירד מהפרק לחלוטין.. זה לא טווח המחירים שחשבתי להשקיע. אני אישית לא מכיר חנויות שמוכרות את המוצר הזה ביבוא מקביל. אני מסתמך רק על הרב גוגל , והוא משום מה לא מוצא שום תוצאות רלוונטיות. בכל אופן-גם אם ביבוא מקביל יימכר המכשיר בחצי מהמחיר בזאפ יבוא רשמי לא ארכוש אותו..נורא יקר.

* לגבי גודל המערכת - תודה. לא ידעתי זאת. מה שכן ידעתי זה מה שאמרת על גודל המסך והגלגלות שזה בא על חשבון הגודל. שמתי לב לזה.. לצערי אני אוותר על הגלגלות מאשר על הגודל (אעפ"י שיכול להיות שאשנה דעתי בביקור בגילקאר כשאראה את ה6.1" במציאות).

 

* אגב, הערה לכולם - המערכת JVC 41BT מאוד איטית בתגובה שלה. כלומר, כל לחיצה בהגדרות נגיד- לוקח בין 1.5 ל3 שניות עד שמקבלים תגובה. אני רוצה להאמין שזה רק נקודתי לJVC וכל הפיוניר/קנווד למיניהם לא סובלות מזה. מי כאן עם פיוניר/קנווד שהומלצו למעלה, או שמכיר את המערכות האלה - יכול לומר איך הזמן תגובה?

פורסם

ספיידר - הפיוניר 4650- כפי שכתבתי קודם לכן, נראית מצוין (חוץ מהדיגיטליות שלה והמחיר הגבוה. אבל אני רואה שרוב מוחלט של המערכות מולטימדיה של החברות המוכרות ולא הסיניות - מגיעות בתצורה של מסך בלבד בלי גלגלות וכפתורים גדולים. לי זה פחות מתאים אבל אולי אצטרך לחיות עם זה. מאוד מאכזב,אבל קראתי וצפיתי בהמון מידע היום ואין מערכת נורמלית שמציעה את כל מה שאני מחפש (בייחוד את המראה האנלוגי כמו המערכת הקודמת שהיתה AVOX)

 

'מערבולת' היקר :) - כתבתי מוקדם יותר היום שהבנתי שמה שביקשתי בהתחלה, אני כבר (כנראה) לא אקבל. גם בתשובתי האחרונה לtom_22 , לגבי גודל 6.1" מול 7", הבנתי שב7" כנראה לא קיימות מערכות 2din עם גלגלי שליטה על הווליום. זה מה שכתבתי לtom_22 = "לצערי אני אוותר על הגלגלות מאשר על הגודל (אעפ"י שיכול להיות שאשנה דעתי בביקור בגילקאר כשאראה את ה6.1" במציאות)."

 

לגבי עידכון גירסה - אבדוק את הגירסה מחר ואראה אם קיים עדכון תוכנה באינטרנט.

פורסם
'מערבולת' היקר :) - כתבתי מוקדם יותר היום שהבנתי שמה שביקשתי בהתחלה, אני כבר (כנראה) לא אקבל. גם בתשובתי האחרונה לtom_22 , לגבי גודל 6.1" מול 7", הבנתי שב7" כנראה לא קיימות מערכות 2din עם גלגלי שליטה על הווליום. זה מה שכתבתי לtom_22 = "לצערי אני אוותר על הגלגלות מאשר על הגודל (אעפ"י שיכול להיות שאשנה דעתי בביקור בגילקאר כשאראה את ה6.1" במציאות)."

 

לגבי עידכון גירסה - אבדוק את הגירסה מחר ואראה אם קיים עדכון תוכנה באינטרנט.

 

תאמין לי בהשוואה למה שאתה קיבלת זה זהב, אני עם הרכב שלי (סיאט איביזה FR) שעלה לי כ 105K קיבלתי מערכת סינית, אפילו ללא שם. לפחות אתה יכול לאתר את המערכת שלך בגוגל..

פורסם

אז ככה-

עידכון :

שבוע שעבר, בגיל קאר כמו שאמרתי - קנווד ופיוניר (שאחרי הדיון כאן העדפתי אותם) - הם לא מוכרים. לגבי קניה במקום אחר והתקנה שלהם (בשביל האחריות) או ייבוא 'מיוחד' שלהם בשבילי -לא קיים הדבר.

JVC = אחרי שראיתי בתצוגה שהשד לא נורא כל כך וניאותתי לקנות את המולטימדיה של ה6.1" , ובעצם להרוויח כפתורים ממשיים (מראה אנלוגי יותר), ולהפסיד 1 אינטש בגודל - נאמר שאין במחסן את הדגמים האלה (30 ו20) ושגם לא יהיה כי הם דגמים ישנים. לסיכום = יש אך ורק את ה41 וה50 -וההבדלים ביניהם הם בשליטה על הפלא' דרך המסך עם הכבל שיקוף. בשיקוף ב41 אין בכלל שליטה על הטאצ' של הפלא' מהמולטימדיה . לעומת זאת, ב50 יש שליטה, אבל חלקית. כלומר, בוויז לדוגמא רוב הסיכויים שהקלדת כתובות לא תעבוד (לא מבטיחים שכן ולא שלא).

יש להם גם אלפיין אבל המחיר הוא 'קצת' גבוה בשבילי. רק קצת ;-) מתחיל אצלם מ10,000 שח.

 

* באמת שהוציאו את כל הרוח מכל המפרשים עם כל החדשות הרעות האלה גם על החוסר במלאי וגם על הקנווד והפיוניר וגם על קניה ממקום אחר ושהם יתקינו.

 

לא יודע אם כבר יש למישהו מכם מה לעזור. מה שנקרא אני אובד עיצות לחלוטין..

תודה לכם :)

פורסם

תקרא את ההודעה הבאה מתוך ההשקה של ה- I20 אתמול. אולי זה הפתרון בשבילך וגם יש למערכת כפתורים פיזיים.

 

פינוקים טכנולוגיים

כלמוביל יבואנית יונדאי בישראל מציגה לראשונה את ה- Connected Car אשר משלבת Wi-Fi מובנה ואינטרנט בדגם יונדאי ix35 ובהמשך בדגמים נוספים של החברה.

דוידי פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל: "חיפשנו פלטפורמה שהופכת את המכוניות שלנו למכוניות "מחוברות". על מנת לפתח יישום שכזה שיתפנו פעולה עם חברת סטארט-אפ ישראלית אשר בנתה מערכת שמשדרגת את חווית הנהיגה ומציבה רף חדש לנהג הישראלי. המטרה שלנו הייתה לפגוש את העתיד כאן ועכשיו ולא להמתין עד לבואה של הטכנולוגיה. הקהל שלנו הופך להיות מתוחכם יותר, טכנולוגי ומתקדם יותר ושמחפש מעבר לנהיגה גם ערך מוסף, ואת זה מצאנו ברכב המקוון שאנו משיקים היום, כיוון שאין סיבה שסביבת הרכב תהיה שונה מהסביבה הטכנולוגית של הבית או העבודה", הוסיף פיאמנטה.

מדובר במערכת מבוססת אנדרואיד אשר מספקת Wi-Fi מובנה וקבוע ברכב באמצעות SIM סלולרי, אינטרנט ו- Hot Spot אשר יאפשר לכל הנוסעים לחבר את המכשירים שלהם על מנת שיוכלו לגלוש. מערכת ההפעלה מסוג אנדרואיד "תרוץ" על גבי מערכת המולטימדיה שברכב ותספק בין היתר ממשק מגע נוח, אפשרות לרדיו Nobex אינטרנטי, ניווט עם מערכת WAZE ומסכי עזרה אינטרנטיים של יונדאי שיוכלו להציג רשימה של אולמות תצוגה, מרכזי שירות וטרייד-אין שבלחיצת כפתור יהיה ניתן לנווט או להתקשר אליהם. כמו כן ספר הרכב יופיע בצורה דיגיטלית על המסך. המערכת הותאמה למשתמש הישראלי ולהוראות החוק.על מנת להמשיך בקו טכנולוגי זה ולהביא את שיא הטכנולוגיה לקהל הישראלי, כלמוביל ממשיכה לפתח יישומים ניידים, אפליקציות ושירותים נוספים אשר ימשיכו לשדרג את חווית הנהיגה ולתת ערכים מוספים ללקוחות. עדכוני תוכנה ויישומים חדשים יוכלו להישלח מרחוק ללקוחות אשר בעת הפעלת הרכב ולחיצה על אישור יוכלו לקבלם ולהתחיל להשתמש בהם באותו הרגע.

למערכת מצורף כרטיס SIM דאטה מתנה. כלמוביל תישא בעלויות חבילת גלישה בנפח של עד 3GB לחודש למשך 12 חודשים ממועד עליית הרכב לכביש. לאחר מועד זה יהיה על בעל הרכב להסדיר חבילת תקשורת באופן עצמאי.

 

המערכות יותקנו בישראל ע"י גיל קאר. המערכת תימכר ללא עלות נוספת בדגמי ה- ix35. בשלב השני תוטמע המערכת בכל דגמי יונדאי.

 

general_2-510x340.jpg

פורסם

דיטק היקר מפז, מאיפה באת לי תגיד לי? מהשמיים?? אני מודה לך מאוד מאוד על הארת העיניים הזו!! מחר בע"ה אדבר עם הסוכן ואראה מה אפשר לעשות.

לפני כן - חבריי היקרים - מה אומרים על המערכת הזו - Connected Car ? דבר ראשון - יודעים מה הדגם שלה-כדי לחפש בגוגל?

יש דעות לגביה? בעד נגד? או שכרגע לא יודעים כלום עליה? האמת שאני לא הכי חזק בחיפושים בגוגל (בעיקר באנגלית) . לא מצאתי מידע רשמי עליה ,כלומר נתונים יבשים. כמו שאמרתי מחר אדבר עם הסוכן אבל ממש ממש בא לי לדעת לפני כן מה דעתכם עליה :)

הדעה שלי היא במילה אחת - וואו! אבל אני הגעתי לכאן נעול על משהו מסוים ופתחתם לי את הראש לכיוונים אחרים (שלא יצאו לפועל בגלל גיל קאר אבל זה משהו אחר..)

 

ח'ברה - ממש צריך את דעתכם. ושוב - תודה רבה לכולם :)


×
×
  • תוכן חדש...