Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ה335 היא אופציה מצויינת, אך נמנעתי מלהעלות אותה הואיל ובפתיח של השרשור חיפשת רכב עם אחזקה שפויה.

 

אז זה לא, מצד שני? יש ערך מוסף בכל היבט אחר (ניהוג, אבזור, פרקטיות ).

 

אם אתה מעלה את האפשרות, אזי שהייתי שוקל אותה בכובד ראש

M-TECH E46

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הs1 לא עלתה באופציות כי היא ידנית

אלי, לפי מה שאני מבין האחזקה שלה לא שפויה?

ועוד משהו.. ירידת ערך של הרכבים

האודי יורדת ב70 אלף ממודל 2015 ל2014,יש לכם מושג בערך מה תהיה הירידה ערך שלה בשנה הבאה?

כנל GTI יורדת ב40 אלף שקל מ2015 ל2014..

הבדל משמעותי מאד

פורסם
לא ראיתי אף אחד מבוגר יותר מ-30 נוהג על מיני

 

אז חשבתי על מי שאני מכיר שנוהג/ת במיני (בארץ ובחו״ל) ואני כרגע יכול לחשוב על לא פחות מחמישה כשהצעירה מבניהן בת 38 והמבוגרת 70.

פורסם

ועוד משהו.. ירידת ערך של הרכבים

האודי יורדת ב70 אלף ממודל 2015 ל2014,יש לכם מושג בערך מה תהיה הירידה ערך שלה בשנה הבאה?

כנל GTI יורדת ב40 אלף שקל מ2015 ל2014..

הבדל משמעותי מאד

 

רוב הרכבים שציינת יסבלו מירידת ערך רצינית ועלויות אחזקה גבוהות עד גבוהות מאוד. כמו שכבר ציינתי בהודעה קודמת בשרשור עלויות הביטוח, למשל, יכולות להגיע לסכומים הזויים ולכן מומלץ מאוד לברר את עלות הביטוח לפני שרוכשים את הרכב. ירידת הערך של ה-Audi בשנה הבאה תהיה דומה לירידת הערך בין מודל 2014 ל-2013 השנה. רמז: זול זה לא יהיה.

 

קח בחשבון שרכבים ברמה הזאת נועלים צמיגים מהסדרות היקרות ביותר ואוהבים אותם חדשים ככל האפשר, המהדרין מחליפים צמיגים מידי שנה. אסור לוותר על אף טיפול ורצוי מאוד להקדים. שכח את טווחי המחירים שהתרגלת אליהם למחירי חלפים כי חלפים איכותיים ברכבי ספורט יקרים מאוד והתחליפיים בדרך כלל איכותיים ולא זולים הרבה יותר כי אין הרבה לקוחות שירכיבו בלמים סיניים על רכב עם מעל 250 כ"ס.

 

אין פה מציאות גדולות. ככל שהרכב יקר יותר כך ירידת הערך שלו והאחזקה השוטפת גדולות יותר. כמובן שאת החיוך בכל פעם שתראה את הרכב בחניה או תנהג בו אף לא יצליח למחוק לך מהפנים אבל הכיס שלך בהחלט ירגיש את זה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם (נערך)
עד כמה שידוע לי הגיע DSG ל S1 לפני כמה שבועות, שווה בדיקה

לא מייצרים כאלה בכלל.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם
רוב הרכבים שציינת יסבלו מירידת ערך רצינית ועלויות אחזקה גבוהות עד גבוהות מאוד. כמו שכבר ציינתי בהודעה קודמת בשרשור עלויות הביטוח, למשל, יכולות להגיע לסכומים הזויים ולכן מומלץ מאוד לברר את עלות הביטוח לפני שרוכשים את הרכב. ירידת הערך של ה-Audi בשנה הבאה תהיה דומה לירידת הערך בין מודל 2014 ל-2013 השנה. רמז: זול זה לא יהיה.

 

קח בחשבון שרכבים ברמה הזאת נועלים צמיגים מהסדרות היקרות ביותר ואוהבים אותם חדשים ככל האפשר, המהדרין מחליפים צמיגים מידי שנה. אסור לוותר על אף טיפול ורצוי מאוד להקדים. שכח את טווחי המחירים שהתרגלת אליהם למחירי חלפים כי חלפים איכותיים ברכבי ספורט יקרים מאוד והתחליפיים בדרך כלל איכותיים ולא זולים הרבה יותר כי אין הרבה לקוחות שירכיבו בלמים סיניים על רכב עם מעל 250 כ"ס.

 

אין פה מציאות גדולות. ככל שהרכב יקר יותר כך ירידת הערך שלו והאחזקה השוטפת גדולות יותר. כמובן שאת החיוך בכל פעם שתראה את הרכב בחניה או תנהג בו אף לא יצליח למחוק לך מהפנים אבל הכיס שלך בהחלט ירגיש את זה.

 

הבעיה שאין אודי 2013,כנראה שלקח לה שנה להגיע לארץ ולכן לא מצאתי מודל 2013.

כן כמובן שזה ידוע שהעלויות הם יקרות אבל תמיד נחפש את הזול(מביניהם).

הטיפולים לרכב שברשותי כרגע גם לא זולים אומנם לא כאלו.

מה לדעתך יהיה יותר משתלם,GTI חדשה או אודי 2014?

פורסם

אתה סתם מתפזר.. נסה להתמקד. כתוב רשימה *מינימלית* של קריטריונים *הכרחיים* שהרכב צריך לעמוד בהם ונסה למצוא את החבילה המאוזנת ביותר במסגרת התקציב.

:idea:
פורסם

אין לזה סוף, אחרי הקאמרו תתחיל להסתכל על קורבט ופורשה.

הכי קל זה ללכת על הרכב שהכי "מדליק" אותך. אם אף רכב לא מדליק אותך, תגדיר תקציב ומשם נראה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

זו בדיוק הבעיה, שאנחנו מתפזרים עם רכבים כי מחפשים את החבילה המושלמת כי מוציאים סכום רציני ולא רוצים להתחרט.

התקציב בשביל רכב שייתן באמת תמורה הוא 250k בערך.

קריטריונים של הרכב מינימליים:

שיהיה חזק,מהנה, לא 2 מקומות

עדיפות ל5 דלתות אלא אם כן יש מקומם מאחורה לעוד אנשים(דוגמא לרכב שלא כזה:אודי TT)

שיהיה שפוי באחזקה שלו ובצריכת הדלק.

יש אפשרות לייבוא אישי? ייעוץ בנושא כיוון שלא ביצענו ייבוא עד עכשיו..

פורסם

קודם כל, אין כזה דבר חבילה מושלמת, יש רק חבילה משתלמת - כלומר, אוסף של פשרות שמציג מצד אחד איזון ביחס למגוון הקריטריונים (משמע, עונה על כל אחד מהם על פי משקלם ומידת חשיבותם) ומצד שני עושה זאת טוב יותר לעומת כל מוצר מתחרה, במסגרת התקציב. זה שאתה קונה ב-250 אלף ש"ח רכב, לא אומר שזה "סוף הדרך".. sad, but true

 

שנית, אתה צריך להיות יותר מסוים. מה זה מהנה מבחינתך - מהנה לנהיגה? מהנה לעין? מהנה לנסיעה? וכו'

:idea:
פורסם

מהנה לנהיגה,אבל כשאני אומר מהנה לנהיגה אני מתכוון לרכב חזק מהיר עם אחיזה טובה שלא יהיה ידני,דוגמא רנו rs או הst לא נכללות כי זה גם רכב שמשרת את אבא שלי והוא גם מחפש שיהיה מהנה לנסיעה יומיומית ברמת האפשר.

כמובן שעדיף שיהיה גם מהנה לעין ☺


×
×
  • תוכן חדש...