Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4124 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש ל-Audi קשת דגמים רחבה ביותר שאת רובם אינני מכיר באופן מעמיק (לצערי:-)), לפי מה שאני יודע התשובה היא כן - בכל עדכון של הדגם אופציות שהיו בתשלום הופכות לסטנדרט וחדשות מוצעות.

אגב, כמות האופציות ברכבים האלה פשוט מטורפת. אפשר לאבזר רכב בסכום שגדול מהעלות של דגם הבסיס. לא משנה כמה השקעת ברכב, תמיד יש עוד משהו שאפשר להתקין.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
חבר העלה לי לשקול אופציה את סיאט לאון קופרה..

מה אתם אומרים עליה?

 

בדיוק מה שרציתי להציע לך :-)

מבוססת על הGTI ולדעתי יותר מיוחדת ויפה ממנה

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

פורסם

ברור שלא מדובר כאן על רכב כלכלי לאחזקה, אלא על רגש ואמוציות.

 

אני דווקא הייתי בוחר בבימר (ואני משוחד). מהדור החדש של הf30.

 

מנועי טורבו גמישים שבנקל ניתן לשפרם. וכבר יש דיונים אודות הרכבים הללו.

 

פרקטית מאוד, סדאן גדולה ומרווחת (אחרת? גם סדרה 1 באה בחשבון)

הגיר החדש של zf , מהטובים שבקטגוריה עם 8 הילוכים.

 

סביר להניח שהיא תהיה יקרה יותר משאר האופציות בסעיף האחזקה, אך זה בא על חשבון דברים אחרים דוגמת איכות חומרים ורמות גימור בליגה אחרת. לא שיש לי חלילה טרוניה כנגד האודי.

לטעמי? הבימר עושה את זה טוב יותר עם ערך מוסף משלה

M-TECH E46

פורסם

לצערי לא מצאתי במוו 135m למכירה..

יש אודי s3 2014 ב250 אלף/240 אלף

ומולה GTI חדשה מהחברה ב230 אלף..

ייעוץ אחרון??

מישהו שחווה את האודי s3 החדשה?

פורסם

קראתי והתרשמתי..

יש משהו כזה גם על GTI?

ממה שהבנתי פחות או יותר,מי שלא נהג ברמה גבוהה לא ישים לב לדקויות ול״הנאה מהנהיגה״ המדוברת?

אני מדבר מעמדתי כאחד שמאד אוהב לנהוג ונהנה מכל זה,אבל לא נהג מיומן מקצועית,בשאיפה ללמוד בקורסים וכו׳..

פורסם

אם אנחנו מדברים על אותו שרשור אז אא"לט בדפים האחרונים יותר שלו מתפתח וויכוח בדיוק על הנושא הזה.מעניין.

פורסם

לדעתי מומלצת יותר מהאופציות האחרות שעלו.

יותר חזקה, יותר שימושית, יותר יפה, יותר יוקרתית ובעלת הנעה אחורית (לעומת ה-gti).

פורסם
(לא ראיתי אף אחד מבוגר יותר מ-30 נוהג על מיני. ).

 

 

אני :) ואני בן חמישים. גם אשתי וגם היא מעל ה-30 :)

 

והרכב השני הוא גיוליטה - שהוא רכב בהחלט מומלץ לאבא ולפותח השרשור.

פורסם

איך ה S1 לא עלתה פה בדיון אפילו פעם אחת ?

בסביבות ה 230K, לדעתי מדהימה מבחינת יופי ועונה על כל הדרישות של פותח הדיון...

חוץ מהמחיר, שמגיע לסביבות ה 230K (עבור חדשה כמובן)


×
×
  • תוכן חדש...