Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות ברכישת רכב תקציב 200k


ArielYaakov
שימו לב! השרשור הזה בן 3324 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

אני כרגע מחליף רכב ויש המון התלבטויות לגבי הרכישה

התקציב הוא 200-220K

הציפיות מהרכב הן שיהיה רכב ספורטיבי,חזק ,חסכוני ברמת האפשר ויפה(כמובן שהכל עניין של טעם)ולא רכב עם 2 מקומות! , וכמובן רכב עם אחזקה לא יקרה(הכל יחסי כמובן)ושבסופו של דבר לא אצטרך לחכות חצי שנה כדי למכור אותו כי אין לו שוק.

האופציות שעלו הן GOLF GTI 2014 -

AUDI s3 2012

bmw 135mi 2013

mini cooper s 2014

אני ואבא שלח פתוחים לעוד כיוונים..

אני יודע שזה לא קשור אולי לפורום הזה אבל רק לציין שחשבנו לשפר את הרכב החדש בתוכנת ניהול מנוע stage 1 (אני לא מבין גדול בזה) אבל זה בשיקול של אחריות ביטוח השפעות וכו'.. וזה היה רק לציין כי אולי זה משהו שיכול להשפיע על הרכישה.

אשמח לייעוץ תודה רבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ה-BMW הכי ספורטיבית וייחודית, ללא ספק הבחירה הטובה ביותר.

Audi S3 רכב מהיר מאוד עם אחיזת כביש מצוינת, אבל נחשב "משעמם" מבחינה ספורטיבית.

Golf GTI מצויינת, אבל זה רכב הנעה קדמית ולכן הוא לא בליגה של שתי הראשונות.

לגבי המיני אין לי דיעה, לא מכיר.

אני הייתי הולך על ה-BMW. אם לא הייתי מוצא BMW שמורה הייתי הולך על ה-S3.

 

לגבי אחזקה לא יקרה, שכח מזה. רק הטסט והביטוחים יעלו לך לפחות עשיריה. רכבים כאלה מכילים לא מעט מערכות יקרות ויש לתחזקם במוסכים רציניים שמכירים את הרכב, המחיר בהתאם.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יודע מה ההבדלים בין האודי s3 הדגם החדש שהוצג ב2013 לקודם שלו?

כמובן חוץ מה15 כ״ס הנוספים

 

הרכב שהוצג ב-2013 (דגם 8V) מבוסס על פלטפורמה חדשה לחלוטין שנקראת MQB עם מנוע EA888. למיטב ידיעתי הוא לא חולק שום מכלולים עם הדגם הקודם (8P). הדגם הקודם גם היה מאובזר יפה וזריז מאוד, כך שההבדל בסופו של דבר הוא לא מאוד גדול.

 

ההבדלים שאני מכיר:

- ההספק והמומנט כמובן עלו.

- מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך צבעוני נשלף חשמלית מגיעה כסטנדרט, בדגם הקודם ניתן היה לרכוש מערכת מולטימדיה מקורית בתוספת של כ-10 אלף ש"ח. המערכת החדשה משוכללת הרבה יותר מהקודמת. למשל, יש לה לוח מגע בו ניתן לכתוב אותיות וכך להגיע לאנשי קשר בטלפון.

- הדגם החדש מגיע גם בתצורת סדאן, בנוסף לתצורות השלוש דלתות והחמש דלתות שהיו כבר קיימות.

- בדגם החדש יש מד גדישה על לוח השעונים. בדגם הקודם רק ב-RS3 היה מד גדישה.

- מראות מתקפלות חשמלית מחוממות. בדגם הקודם זאת היתה אופציה (יקרה להחריד).

- בלם יד חשמלי, התנעה עם כפתור.

- מערכת TPMS שמודדת לחץ אויר בצמיגים, בדגם הקודם זאת היתה אופציה.

- בלוח שעונים יש בדגם החדש מסך צבעוני, בקודם היה שחור-לבן.

- בדגם החדש קיימת אופציה של בקרת שיוט אדפטיבית (עם מכ"ם), בקודם היתה אופציה לבקרת שיוט רגילה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הג׳ולייטה זה רכב שלא משמש רק אותי ואבא שלי לא מוכן לסוע על ידני..

נכון להיום הג'ולייטה תלתן החדשה מוצעת אך ורק עם גיר אוט' כפול מצמד.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב שהוצג ב-2013 (דגם 8V) מבוסס על פלטפורמה חדשה לחלוטין שנקראת MQB עם מנוע EA888. למיטב ידיעתי הוא לא חולק שום מכלולים עם הדגם הקודם (8P). הדגם הקודם גם היה מאובזר יפה וזריז מאוד, כך שההבדל בסופו של דבר הוא לא מאוד גדול.

 

ההבדלים שאני מכיר:

- ההספק והמומנט כמובן עלו.

- מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך צבעוני נשלף חשמלית מגיעה כסטנדרט, בדגם הקודם ניתן היה לרכוש מערכת מולטימדיה מקורית בתוספת של כ-10 אלף ש"ח. המערכת החדשה משוכללת הרבה יותר מהקודמת. למשל, יש לה לוח מגע בו ניתן לכתוב אותיות וכך להגיע לאנשי קשר בטלפון.

- הדגם החדש מגיע גם בתצורת סדאן, בנוסף לתצורות השלוש דלתות והחמש דלתות שהיו כבר קיימות.

- בדגם החדש יש מד גדישה על לוח השעונים. בדגם הקודם רק ב-RS3 היה מד גדישה.

- מראות מתקפלות חשמלית מחוממות. בדגם הקודם זאת היתה אופציה (יקרה להחריד).

- בלם יד חשמלי, התנעה עם כפתור.

- מערכת TPMS שמודדת לחץ אויר בצמיגים, בדגם הקודם זאת היתה אופציה.

- בלוח שעונים יש בדגם החדש מסך צבעוני, בקודם היה שחור-לבן.

- בדגם החדש קיימת אופציה של בקרת שיוט אדפטיבית (עם מכ"ם), בקודם היתה אופציה לבקרת שיוט רגילה.

 

שוגיפלקס תודה רבה על המידע! באמת חשוב עקב זה שעד חשב שקלתי לרכוש את המודל הישן בגלל שלא חשבתי שיש הבדלים גדולים ביניהם..

בנוסף הבנתי שהאודירק נחשבת ליותר ״משעממת״ בנהיגה , איך היא בהשוואה לGTI?

והאם לדעתך עם שיפור קל של תוכנת ניהול מנוע אני יכול להתקרב עם הGTI לביצועים של האודי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, די ברור שלא מחפשים כאן רכב הארד קור וגם לא קרוב לזה, אלא משהו חזק שיהיה נוח לאבא, בטוח ונשלט מספיק לפות"ש, שלא יקרע את הכיס באחזקה. S3 זה אוברקיל כאן (רכב יותר ישן, צריכת דלק יותר גבוהה, אחזקה יותר יקרה), הנעה אחורית לא תורמת כאן לאיש, ולי נראה שמיני זה לא רכב לאבא (לא ראיתי אף אחד מבוגר יותר מ-30 נוהג על מיני. חוץ מיחידה סגולה מביני עניין שהביאו לעצמם דגם מאוד משודרג כזה או אחר, שבד"כ יהיה רחוק מאוד מדרישות הנוחות המתבקשות).

 

GTI זה רכב מושלם לדרישותיכם. ג'ולייטה תלתן גם.

 

ה-GTI עושה הכל טוב, מכונית נהיגה מצוינת ונוחה בהחלט ביום יום. לא בטוח מה מצבן ביד 2 וכמה קל למצוא אחת במצב טוב - אולי עדיף כבר למתוח קצת תקציב לחדשה.

 

לג'ולייטה יש יותר אופי, היא יפה ונשמעת מצוין, הרבה יותר מרשימה וחווייתית, אבל לא בטוח כמה תלתנים רובוטיים כאלה תמצאו ביד 2. אבל אפשר גם לשקול ג'ולייטה רגילה (לא תלתן) גם היא אוטומטית-רובוטית, כזו תכנס בתקציב כחדשה. גם הרגילה מספיק חזקה ליום יום, נראית טוב, ובתקציב שלכם אפשר לקחת דגם מאובזר ביותר.

 

לגבי השיפורים למיניהם - כמו שנאמר, אל תרתום את העגלה לפני הסוסים.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והאם לדעתך עם שיפור קל של תוכנת ניהול מנוע אני יכול להתקרב עם הGTI לביצועים של האודי?

 

בשלב הזה לא הייתי מתעסק עם שיפורים, ה-GTI חזקה ונמרצת ללא שום שיפור. בחודשים הראשונים אתה תרגיש "מלך הכביש" כי מעטים הרכבים שיכולים להתמודד עם הכח שיהיה לך. השיפור הכי גדול שאתה יכול לעשות ברכב זה לשפר את הנהג. ממליץ לך לשקול שיפורים רק אחרי שמיצית את הרכב, וזה יקח לך זמן.

 

במידה ותחליט בהמשך להכנס לעולם המופלא של שיפורים (והוצאות כספיות לא מבוטלות), ה-GTI היא בהחלט אחת הפלטפורמות המתאימות ביותר.

 

אני לא מתלהב משיפורי הספק על רכבי הנעה קדמית כי הכח הנוסף בדרך כלל מתבזבז על פרפורים ולטעמי לא מצדיק את ההשקעה, אבל כמובן יש רבים שיחלקו עלי.

עריכה אחרונה על ידי shugiflex

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אלו באות בחשבון:

 

אתה יכול גם וולבו s60 או במו 3 בתקציב שלך.

 

אולי רכבים קצת פחות חדים מאלה שציינת, אבל לא בהכרח פחות חזקים - ובוודאי יותר שימושיים.

 

וזה נכון:

 

טוב, די ברור שלא מחפשים כאן רכב הארד קור וגם לא קרוב לזה, אלא משהו חזק שיהיה נוח לאבא, בטוח ונשלט מספיק לפות"ש, שלא יקרע את הכיס באחזקה.

 

אז אני חושב שאפשר לקחת בחשבון את האינפיניטי G37 משנתון 2013 (אולי אפילו 2012 אם רוצים הרבה עודף בכיס) - רכב משפחתי ונח מחד. מאידך, מאוד חזק, הנעה אחורית. מעבר לכך, סופר מאובזר. בכל הקשור לתחזוקת פרימיום - יקר, אבל לא מאוד ביחס לסיגמנט.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3324 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...