Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4124 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
טוב, די ברור שלא מחפשים כאן רכב הארד קור וגם לא קרוב לזה, אלא משהו חזק שיהיה נוח לאבא, בטוח ונשלט מספיק לפות"ש, שלא יקרע את הכיס באחזקה. S3 זה אוברקיל כאן (רכב יותר ישן, צריכת דלק יותר גבוהה, אחזקה יותר יקרה), הנעה אחורית לא תורמת כאן לאיש, ולי נראה שמיני זה לא רכב לאבא (לא ראיתי אף אחד מבוגר יותר מ-30 נוהג על מיני. חוץ מיחידה סגולה מביני עניין שהביאו לעצמם דגם מאוד משודרג כזה או אחר, שבד"כ יהיה רחוק מאוד מדרישות הנוחות המתבקשות).

 

GTI זה רכב מושלם לדרישותיכם. ג'ולייטה תלתן גם.

 

ה-GTI עושה הכל טוב, מכונית נהיגה מצוינת ונוחה בהחלט ביום יום. לא בטוח מה מצבן ביד 2 וכמה קל למצוא אחת במצב טוב - אולי עדיף כבר למתוח קצת תקציב לחדשה.

 

לג'ולייטה יש יותר אופי, היא יפה ונשמעת מצוין, הרבה יותר מרשימה וחווייתית, אבל לא בטוח כמה תלתנים רובוטיים כאלה תמצאו ביד 2. אבל אפשר גם לשקול ג'ולייטה רגילה (לא תלתן) גם היא אוטומטית-רובוטית, כזו תכנס בתקציב כחדשה. גם הרגילה מספיק חזקה ליום יום, נראית טוב, ובתקציב שלכם אפשר לקחת דגם מאובזר ביותר.

 

לגבי השיפורים למיניהם - כמו שנאמר, אל תרתום את העגלה לפני הסוסים.

 

אז ככה.. למזלי זכיתי באבא שכן מחפש רכב חזק ומגניב כי אוהב את חווית הנהיגה בדיוק כמוני

השאלה היא האם שווה למתוח את הכיס ולרכוש את הs3 דגם חדש יד שניה?

ולגבי אלפא אני לא יודע מאיזה סיבה אבא שלי לא אוהב את אלפא(כנראה רגב מהעבר שלא אהב)

מעדיף את הגרמניות.

לגבי שיפורים-מסכים איתך והארת את עיניי.

עריכה אחרונה על ידי ArielYaakov
נמחק בטעות המשך הודעה
  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בהחלט מעבר חד. ממליץ בחום שתבצעו נסיעת מבחן כי ההרגשה ברכב ספורטיבי שונה לחלוטין, לא תמיד לטובה. למשל, אתה הולך להרגיש הרבה יותר את הכביש ואת כל המהמורות שעליו. לחנות על מדרכות אל תנסה בכלל כי הנזק האפשרי לשלדה הנמוכה יחסית יהיה כואב מאוד בכיס. כמובן שמרכז הכובד הנמוך מאפשר לבצע תעלולים שלא היית חולם לנסות אפילו בג'יפ.

 

לפני ארבע שנים הייתי בדילמה דומה לשלך, התלבטתי בין A3 עם מנוע 2 ליטר לבין S3. הלכתי על ה-A3 וזה רכב נהדר. אבל החלום נשאר... :-)

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

לדעתי, אם אתה מוצא gti במצב ממש טוב, רצוי שעוד יש עליה שנה אחריות לפחות, זה שווה את ההשקעה. אולי עסקת מימון טובה תצדיק gti חדשה. הרכב מצוין, ואם אבא מעדיף גרמניות אז זה רכב בשבילו. אפילו אני כחובב איטלקיות אהבתי את הרכב הזה מאוד. ביום יום וגם בנהיגה ספורט "לייט" היא נעימה יותר לדעתי מהs3 בשנתון המדובר. אם לא תמצא, אפשר לחשוב על חלופות. מה דעתך על קליאו ספורט חדשה? עומדת בתקציב, אוטומטית. לא הארד קור, לא רועשת, נאה בהחלט.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

שוגיפלקס

עשינו נסיעת מבחן על GTI חדשה, מודה שהתלהבנו.

עשינו גם נסיעה קצרה אבל על s3 2012

בגלל שהיא שייכת למישהו אז לא ״קרענו״ אותה כמו בנסיעת מבחן .

לפי הדברים שלך אני מבין שלדעתך כדי למתוח את הכיס וללכת על הS3?

 

 

אלפא דקארו:

מסכים איתך בעניין היד שניה,אגל נראה לי שקשה למצוא במצב טוב-אבל סבלנות יש ..

לאבא שלי אין בעיה עם הארד קור ורועשת-אבל שתהיה גם מפנקת ברמה האפשרית כמובן.

עושה רושם מביקורות שהאודי מפנקת יותר מהGTI,

אך פחות ״מהנה״, צודק?

פורסם

הנאה זה דבר סובייקטיבי, רצו בפורום כמה וכמה דיונים בזמן האחרון בדיוק על הנושא הזה. יש כאלה שאוהבים ליסוע מהר עם תחושת ביטחון שהרכב נוסך עליך ויש כאלה שאוהבים להיות הרבה יותר מעורבים בנהיגה. בשביל זה יש נסיעות מבחן. לגבי אבזור ותחושה בתוך הרכב האודי מפנקת יותר בלי ספק.

פורסם

כפי שעניתי לך בתחילת השרשור אני הייתי הולך על ה-BMW, אחרי זה על ה-S3 וה-GTI במקום השלישי.

כל אחת מהשלוש היא מכונית מצוינת ותספק את הסחורה מכל הבחינות: מפנקת, ספורטיבית, מהירה ואיכותית.

 

האודי קצת יותר מפנקת מהגולף באותו השנתון, אבל אם מסתכלים על רכבים משנות ייצור שונות אז זה לא בהכרח נכון. כמו כן ניתן להתקין את התוספות ה"חסרות" אבל זה לא זול.

 

לגבי שאלתך, ה-S3 הרבה יותר ייחודית מה-GTI ולטעמי גם יותר יפה. אם הכיס מאפשר הייתי הולך על זה. אבל זה רק אני :-)

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

נהגת בשתיהן?

אני עליתי על הGTI ונהניתי,אבל היא סולידית לטעמי ואפשר לומר אפילו לא הכי יפה

האודי לעומת זאת נהגתי במודל הישן כך שאני לא יודע מה ההבדלים בתאכלס ביניהם,האבזור לפי מה שראיתי השתפר.

פורסם

כן, נהגתי בשתיהן. אני לא נהג מספיק מיומן בשביל לזהות את ה"שעמום" שכולם מדברים עליו ב-S3. עבורי היא הייתה מצויינת:

מהירה מאוד, לוקחת סיבובים במהירות מטורפת, סלון מאובזר. כנראה שאחרי כמה חודשים הייתי משתלט עליה ואז (אולי) הייתי משתעמם.

 

בדרך כלל האבזור ב-Audi וההרגשה הכללית בסלון עדיפים על פני הגולף, אם כי בפער לא גדול. האבזור בדור האחרון משופר לעומת זה שלפניו, ככה זה תמיד.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

כן, גם במתיחות פנים שופר המפרט במידה מסוימת. יש בפורום אנגלי בשם Audi-Sport רשימה מפורטת של כל השינויים שעבר דגם 8P במהלך שתי מתיחות הפנים שלו (כלומר בין Mk1 לבין Mk2 ו-Mk3).

 

כשאמצא את הרשימה המלאה אפרסם.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 


×
×
  • תוכן חדש...