Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וולוו S60 T5 או סקודה אוקטביה RS ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4150 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מאיזו בחינה?

מבחינת זה שבוולוו אתה רואה שיש שבר בכביש, עולה עליו ולא מרגיש כלום, או יושב בכיסאות עור מפנקים כמו כורסא משובחת של נטוצי ולא רוצה לצאת מהאוטו.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם

לדעתי , אבל שוב זו רק דעתי , הוולו עדיפה , הרכב נראה הרבה יותר "בוגר ואלגנטי" לעומת ה-RS שנראת טיפה "ילדותית" , מה גם שכלפי חוץ , ה-RS נראת כמו עוד רכב שנראה בכביש בגלל ריבוי האוקטביות הרגילות בכבישי ארצנו , לעומת זאת הוולו נותנת מראה של "מנכל" שנמצא על הכביש ולדעתי היא הרבה יותר יפה , לא חסר לה כוח , לא חסר אבזור והיא בטיחותית מאוד.

 

ז"א שלדעתי הוולו לוקחת פה חד וחלק , גם נהגת עלייה ולדעתך היא מדהימה ואהבת אותה , אם היא לא משעממת אותך וגרמה לך להרגיש "שזאת האחת" תלך עלייה.

פורסם
מבחינת זה שבוולוו אתה רואה שיש שבר בכביש, עולה עליו ולא מרגיש כלום, או יושב בכיסאות עור מפנקים כמו כורסא משובחת של נטוצי ולא רוצה לצאת מהאוטו.

 

להגיד שאתה עולה על שבר בכביש ולא מרגיש כלום זו הגזמה פראית.

הוולוו נוחה, אבל לא עד כדי כך, ויש לי לא מעט נסיון איתה (לאחד השותפים שלי יש אחת).

אגב, כשמדובר בגרסת הR היא נוקשה בטירוף.

 

בכל מקרה, לוולוו יש בעיה לא קטנה של צפיפות (כשאני כ1.90מ נוהג בה רק ילד קטן יכול לשבת מאחורה, ולא כך הדבר באוקטביה).

ותא המטען שלה על 340 הליטרים שלו זו בדיחה (לגולף יש 380...).

 

בניגוד לנאמר פה דווקא האוקטביה הרבה אבל הרבה יותר נוחה כמכונית משפחתית.

פורסם

אם אתה מחפש שילוב של פרימיום, נוחות והתנהגות ספורטיבית - הבחירה הטובה ביותר תהיה ב.מ.וו סדרה 3.

אלא שברמת המחירים שאתה מדבר עליה, תקבל כנראה רק את הגרסה החלשה ביותר - 316.

ליומיום היא בהחלט מספיקה (מנסיון), אבל היא כמובן לא בליגת הביצועים של השתיים שאתה מתלבט ביניהן.

 

לשיקולך

פורסם
אם אתה מחפש שילוב של פרימיום, נוחות והתנהגות ספורטיבית - הבחירה הטובה ביותר תהיה ב.מ.וו סדרה 3.

 

עם זה אני מסכים לחלוטין.

פורסם

יש לי קצת בעיה עם הוולוו, זה אוטו שממש פותח עיניים לאנשים..אמנם זה לא מרצדס אבל אני לא צריך שהקולגות שלי יגידו "וואו הוא קנה וולוו יקרה".

מבחינת הסקודה-אף אחד לא יודע מה זה RS ואני עדיין יכול להתפנק עליה בשקט.

 

בנוסף, ללא הRDESIGN, נראה לי שהרכב קצת מבאס תקנו אותי אם אני טועה?

הסקודה באה במחיר אחד עם כל התוספות במחיר ממש נוח..

פורסם

קודם כל אל תשכח שבוולבו אתה יכול להתמקח על המחיר, ואז ה R design כבר תהיה במחיר דומה לסקודה.

אני אישית דווקא אהבתי את הגרסה הרגילה. לדעתי היא נותנת תמורה גבוהה מאוד לכסף.

לגבי הסקודה, היא מהירה יותר, ונותנת תחושה ספורטיבית יותר. היא אכן גם מרווחת יותר.

לגבי ניקור עיניים או מה שזה לא יהיה, זה שיקול שלך. אני אישית עושה בד״כ מה שטוב לי, ולא מה

שייראה טוב לזה או אחר. אבל איך אומרים, כל אחד והשיקולים שלו, זה אכן משתנה מאחד לשני.

פורסם

בדוק אופציה של Q50 אינפיניטי, היא מרגישה טוב, מאובזרת ומרווחת, ההנעה אחורית, היא לא מושכת עיניים וחיתוך המחירים כדי למכור תוכל לרכוש אחת במחירים הנושקים לוולוו מלמטה...

פורסם
בדוק אופציה של Q50 אינפיניטי

 

אם הוולוו קצת מפריע לפותח השרשור כי היא מנקרת עיניים, לא נראה לי שהאינפיניטי זו התשובה עבורו... :-)

פורסם
אם הוולוו קצת מפריע לפותח השרשור כי היא מנקרת עיניים, לא נראה לי שהאינפיניטי זו התשובה עבורו... :-)

 

צודק.

ובלי קשר לא אוהב את הQ50, נסעתי עליה

פורסם
צודק.

 

מאוד מרענן אגב, בהתחשב בכך ש90% מהחבר׳ה שמגיעים לכאן ומבקשים עצה מה לקנות, מבקשים שבין השאר הרכב יהיה מרשים/מושך מבטים/ בעל אפקט שופוני.

פורסם

אם יש משהו שאני שונא זה אפקט השופוני הזה.

אני פשוט אלרגי לזה שאנשים מתחילים להיכנס לכיס ולהתלחשש.

עדיין אני לא מצליח להחליט מבין 2 הרכבים המדוברים. הוולוו מאד קורצת לי - אני אעשה שוב נסיעה על שתיהן.

 

חבל אגב שאין את 2 הרכבים הללו ב5 דלתות. זה מה שאני רגיל אליו, לא מת על האקסטרא אורך הזה.

פורסם
עם זה אני מסכים לחלוטין.

 

מחזק. אפילו בגרסאות הבסיס - הב.מ.וו מספקת לא מעט הנאה, איכות נהדרת (הוולו מרגישה פחות טוב בתא הנוסעים. מצטער) ונוחות נסיעה טובה בהחלט. רק קח בחשבון שבכל הנוגע לביצועים - היא מן הסתם תהיה חלשה משתי האופציות האחרות.

 

נ.ב, אם עוד ניתן לרכוש את הסדרה 3 בשילוב עם חבילת M, לך על זה - בלי לחשוב פעמיים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...