Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וולוו S60 T5 או סקודה אוקטביה RS ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4150 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד אפשרות מומלצת למי שמחפש כוח היא השברולט מאליבו - מאוד מאוד חזקה (260 כ"ס - תאוצה ב-6 שניות), לא מנקרת עיניים, ובתקציב שלך תוכל להוציא אותה מאובזרת מעל לראש ויישאר עודף.

 

המליבו מטוס והדגם המחודש לא רע אבל היא די פושרת כמכונת נהיגה.

 

מה שכן, האיזכור שלך של הפאסאט יכול להיות מעניין לבעל השירשור כי הדגם החדש נראה מעולה.

אני רק לא יודע מתי יגיע ועם איזה מנועים כי כרגע הבנתי שהמנוע בנזין היחיד שקיים זה 1.4 (150 כ״ס) וגם אני לא יודע אם הוא משווק עדיין, ומי יודע אם צ׳מפיון יחליטו להביא את הדיזלים.

 

באנגליה אגב אין שום כוונות למכור את הפאסאט החדשה עם מנועי בנזין.

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האמת שלא ברור לי, כמו לעוד רבים כאן, אם פותח השרשור מחפש "מכונת נהיגה". בכלל לא ברור מה הוא מחפש באופן כללי.

הדבר היחיד שהבנתי זה שהוא מחפש כוח - ואת זה המאליבו מספקת בשפע.

 

לגבי הפאסאט, אישית הייתי מעדיף על פניה את המונדאו החדשה שזוכה לציונים גבוהים יותר, אם בגרסה היברידית ואם בבנזין טורבו. (יש סיכוי שייבאו גם דיזל?)

פורסם

לגבי הפאסאט, אישית הייתי מעדיף על פניה את המונדאו החדשה שזוכה לציונים גבוהים יותר, אם בגרסה היברידית ואם בבנזין טורבו. (יש סיכוי שייבאו גם דיזל?)

 

כאן אתה טועה, תקרא את הביקורות על הפאסאט והמונדיאו החדשות מחו״ל בכללי ומאנגליה בפרט.

 

אני מאוד אוהב את המונדיאו (להורים שלי יש את הנוכחי והם רק מחכים לחדש כדי להזמין) אבל קצת מפריע לי שהוא למעשה כבר לא ממש רכב חדש...


×
×
  • תוכן חדש...