Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וולוו S60 T5 או סקודה אוקטביה RS ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4150 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
צר לי אבל הסקודה ממש ממש לא ספורטיבית. היא חזקה אמנם, ויש לה סממני עיצוב ספורטיביים, אבל מכל בחינה אחרת לא התרשמתי ממנה כספורטיבית יותר מכל רכב אחר

 

מה זה רכב אחר?

 

אני מסכים לגמרי שהיא לא ספורטיבית במובן האמיתי של המילה, בטח לא כמו אחותה הגולף gti, אבל היא עדיין מאוד אוחזת ומדויקת ובטח מהנה יותר מהוולוו מבחינה זו.

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רכב אחר, הכוונה, "רכב ממוצע לקטגוריה" (גודל, מחיר, משפחתית, איך שתסתכל על זה). ממוצע - יש יותר (ב.מ.וו, אלפא) יש פחות (טויוטה, למשל) והסקודה ממוצעת בהקשר זה. ובוודאי שתג ה-"RS" אינו בר השוואה לתגי ספורט "אמיתיים" (GTI בגולף, ST בפוקוס, רנוספורט וכו'). התוספת שלו מקבילה אולי לתג תלתן על הג'ולייטה, אלא שהג'ולייטה בבסיסה כבר ספורטיבית יותר מהאוקטביה ותוספת ה-RS/תלתן לא משנה את זה. זה שהיא אוחזת - שוב, גם המאזדה 6 בגרסתה עבת הצמיגים אוחזת יפה, גם הוולוו אוחזת (אפילו בלי ה-R DESIGN), אני בטוח שכל רכב ב-200 אש"ח אוחז. לפחות אלה שאני פגשתי עד היום.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם
היא נראית נהדר עם חבילת M, אבל צריך לקחת בחשבון שהמיתלים הקשים יותר בשילוב עם צמיגי אל-תקר אומר נסיעה קשה למדי.

מה גם ששוב, נראה לי שזה לא מה שהבחור מחפש...

 

ידוע, היא אכן מעט נוקשה יותר - ומנגד היא גם מתנהגת טוב יותר מה"בסיסית" ונעזרת במושבים משובחים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

BAR , אני לפעמים מוביל ציוד - אנשים כמעט ולא.

חשוב לי המקום..האלפא גם כן מאד מנקרת עיניים ואני בלי קשר לא מת על התלתן ירוק - יש אותה לאחי.

פורסם

מעניין למה התלתן אינה מוצאת חן בעינך. אני מניח שאתה מדבר על דור קודם. האחרון עבר מקצה שיפורים.

השאלה נובעת מרצון להבין אם אתה מכיר את החסרונות של ספורטיביות. לצורך העניין גם הסקודה סובלת מחלקן.

 

למרות שקראתי את כל השרשור, לא ממש הבנתי מה עושה לך טוב במכונית. התקציב שלך לא רע וקיים מגוון פתרונות למגוון טעמים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם (נערך)
אם הוולוו קצת מפריע לפותח השרשור כי היא מנקרת עיניים, לא נראה לי שהאינפיניטי זו התשובה עבורו... :-)

 

כשם שעולה מדבריך, גם אני לא חושב שהוולוו "מאוד" מנקרת עיניים, אולם הצורה שלה לא ממש שיגרתית (ומושכת לטעמי), בטח ביחס לסקודה (שלא ניראת רע כשלעצמה ובכל זאת...).

 

לגבי ה-Q50 אני ממש לא מסכים איתך. הרכב ניראה מצוין (אף שאולי הוולוו מעט יותר יפה, עניין של טעם) אבל יחסית, הוא ממש לא מנקר עיניים, ובדומה ל-G37, יש שיאמרו שהעיצוב אף מופנם מידי (לאישתי זה הזכיר באופן מעליב מאזדה מאחור). לפיכך, דווקא ה-Q50 מציעה פיתרון טוב לרכב שנראה טוב מחד, ואינו מושך תשומת לב מידי מאידך.

 

מחזק. אפילו בגרסאות הבסיס - הב.מ.וו מספקת לא מעט הנאה, איכות נהדרת (הוולו מרגישה פחות טוב בתא הנוסעים. מצטער) ונוחות נסיעה טובה בהחלט. רק קח בחשבון שבכל הנוגע לביצועים - היא מן הסתם תהיה חלשה משתי האופציות האחרות.

 

נ.ב, אם עוד ניתן לרכוש את הסדרה 3 בשילוב עם חבילת M, לך על זה - בלי לחשוב פעמיים.

 

אין ספק שב.מ.וו יודעים לספק הנאה, ואפילו בגרסאות הבסיס (יש לי אחת ואני נהנה) ושהסדרה 3 נראית מצוין (עם חבילת M ואם לאו). ברם, אין גם ספק (לפחות לי), עם חבילת M (ובו נודה על האמת, ואם תרצו אסביר את החישוב [כי זה מה שהוריד אותנו מסדרה 1 או 3 לאבי], שחבילת ה-M אינה אלא דרך לייקר את הרכבים בעוד 20K ש"ח ואינה מהווה שום מתנה) ואם לאו, שבמחירים המדוברים, כל מה שנכנס הוא ה-316 בגרסת ביזניס.

 

כשזה המצב, אין ספק שיש חבילות טובות ממנה ובכלל זה, כאול ראונד -הוולוו (ואולי אפילו הסקודה) עדיפה עליה לטעמי. ואם ללכת עוד צעד קדימה, ה-Q50 (ואני מדבר כרגע על גרסאות הבסיס) תיתן את התמורה הטובה ביותר לכסף (וגם הוולוו, אבל לטעמי פחות, בטח בנושא הסחירות ושמירת ערך, שגם ככה צונח במכוניות יקרות), בטח ובפרטת יותר מהב.מ.וו.

 

וכשזה נאמר,

כשלעצמי, אם אני הייתי במקומו של פותה"ש - היייתי פוסל את הסקודה, ולו רק בגלל צ'מפיון (ואולי זה רק אני שמאז ימי סיאט ראיתי בשדות זרים ולא הבטתי מעולם לאחור), אבל לא פחות, גם מהסיבה שיש חלופות טובות היום כגון הוולוו, ולצידה הייתי בודק גם את אינפיניטי.

 

בן.

 

נ.ב. בדומה לשי מעלי, גם אני לא מצליח להבין לגמריי מה מושך את פותה"ש ולמה לא לקפוץ לסוכנויות ולנהוג.

 

נ.נ.ב. אני חושב שהתקציב קצת בעייתי וגבולי, ותוהה אם ניתן למתוח אותו מעט שאז כל החלופות באות בחשבון.

עריכה אחרונה על ידי benj

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

לגבי ה-Q50 אני ממש לא מסכים איתך. הרכב ניראה מצוין (אף שאולי הוולוו מעט יותר יפה, עניין של טעם) אבל יחסית, הוא ממש לא מנקר עיניים.

 

בדיוק אתמול עברה לידי אחת שחורה ואני חייב לציין שלא נותרתי אדיש, וגם אם היא מזכירה מאזדה זה ממש לא מעליב - המאזדה 6 יפיפיה!

 

האמת היא שלא יצא לי לנהוג בה אבל הביקורות עליה לא מחמיאות בלשון המעטה.

פורסם (נערך)

אם אתה מוביל - רכוש מזדה 6 2.5 (אם יש).

ואם אתה נעול על הסקודה, יש לה גם סטיישן ידנית/DSG6. לי מעולם לא היו בעיות עם ה- DSG6, אבל הג'נטים שלה נראים לי מוגזמים (מבחינת נוחות), והאחריות עליה קצרה (שנתיים).

 

** לא ענית למה לא אוקטביה 1.8T? ** תשאיר לעצמך הרבה כסף בכיס.

עריכה אחרונה על ידי bar72

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

לא יודע האמת למה לא אוקטביה 1.8..

הRS נראת לי כמו תוספת מצוינת. גם המנוע יותר חזק, גם החבילה הכוללת נראת לי הרבה יותר מהנה לנהיגה. אני אומר אם כבר משפחתית אז לפחות שיהיה לי כיף לנהוג בה.

אני נוסע כ45K ק"מ בשנה

פורסם

אולי אם אתה מחפש רכב נוח לנסיעות ארוכות, אתה יכול להסתכל גם על סקודה סופרב 2.0 tsi, אני מבטיח לך שלא יחסר לה כוח.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם (נערך)
אולי אם אתה מחפש רכב נוח לנסיעות ארוכות, אתה יכול להסתכל גם על סקודה סופרב 2.0 tsi, אני מבטיח לך שלא יחסר לה כוח.

 

תלוי כמה הבחור ממהר, כי אני לא הייתי ממהר כשהדגם החדש יוצג בתחילת החודש הבא בג׳נבה וצפוי להיות יפה משמעותית.

אני לא ממש מתחבר לצורה של הדגם הנוכחי, אם כי כחבילה במחיר שלו אין לו מתחרים.

 

באותה מידה גם הייתי ממליץ לחכות למונדיאו החדשה.

עריכה אחרונה על ידי robertf
פורסם

בראבו, מה לגבי אודי A3 סאלון? הביקורות עליה בחו״ל מדהימות ומכל מה שקראתי במגזינים מאנגליה הם מעדיפים אותה על ההאצ׳בק משום מה (נדיר שם...).

היא מוצבת שם מול ב.מ.וו סדרה 3 ומרצדס C אגב, למרות שהיא קטנה מA4 (שכבר לקראת סוף חייה).

פורסם
תלוי כמה הבחור ממהר, כי אני לא הייתי ממהר כשהדגם החדש יוצג בתחילת החודש הבא בג׳נבה וצפוי להיות יפה משמעותית.

אני לא ממש מתחבר לצורה של הדגם הנוכחי, אם כי כחבילה במחיר שלו אין לו מתחרים.

 

באותה מידה גם הייתי ממליץ לחכות למונדיאו החדשה.

 

 

מחזק.

המונדאו החדשה מדהימה, וניתן לקנות אותה כבר עכשיו מאיילון.

יש לה גם גרסה היברידית חזקה ושקטה מאוד - תתאים לטווח הנסיעה השנתית שלך. (אגב, יש גם קאמרי היברידית חדשה - לדעתי מומלצת מאוד).

אם תרצה בכל זאת גרסת ביצועים, יש גם מונדאו טורבו עם 250 כ"ס בערך.

 

בכל מקרה, בנסועה כזו מומלץ שלא ללכת על בנזין רגיל אלא על היברידי או דיזל.

גם לסופרב, לאוקטביה ולפאסאט יש גרסאות דיזל חזקות, והן יותר מומלצות מגרסאות הבנזין.

 

עוד אפשרות מומלצת למי שמחפש כוח היא השברולט מאליבו - מאוד מאוד חזקה (260 כ"ס - תאוצה ב-6 שניות), לא מנקרת עיניים, ובתקציב שלך תוכל להוציא אותה מאובזרת מעל לראש ויישאר עודף.


×
×
  • תוכן חדש...