Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
מונדאו עם מנוע האקו בוסט 2.0 ליטר טורבו נכנסה כבר בתחילת שנת 2011. אומנם בעיקר דגמי הטיטניום ורק לקראת 2012 החלו לשווק דגמי "טרנד". כך שזה ממש לא ב 2012.

מונדאו עם מועד עליה לכביש באמצע 2011 עם ק"מ של פחות מ 15,000 עלה במחירון לפניי חצי שנה כ 113,000. יד 1 פרטית לחלוטין במצב תצוגה.

כיום באיזור ה 100,000 או 105,000 כנראה. לא בדקתי בדיוק.

 

יש מספיק מונדאו טיטניום משנת 2011 שהיו בעבר אצל הליסינג והמחירים עליהן נעים בין 85-95 אלף שקל. בהחלט יכול להכנס לתקציב.

רובן חבוטות קצת בצבע אבל לא משהו נורא.

יש אנשים עם מונדאו שמוכרים גם ב 80K טיטניום. שהיו בליסינג בעבר וכו'.

 

לקרוא למאזדה 6 מרווחת בקטגוריית המנהלים זה קצת מצחיק, בסיס הגלגלים שלה קצר מאוד, 270 כזכור לי וגם רוחב הרכב צר. ממש קצת מעל משפחתית סבירה ממוצעת.

 

אני במונדאו עם בסיס גלגלים של 285 ורוחב של 188 ס"מ מרגיש "סבבה" לא בדיוק ספינה בלתי נשלטת.

 

אם כבר הערת לגבי המזדה 6, אז ככה - הדור הראשון היה עם בסיס גלגלים 270 ודי מרווח מקדימה ומאחורה. מצחיק? קצר? הבנות שלי ישבו בנינוחות מרובה. הדור השני שיש לי כיום עם בסיס גלגלים 272.5. עוד יותר מרווח. לטעמי זה בסיס גלגלים שמתחיל להיות על הגבול של רכב גדול מדי. שוב - לטעמי. נהגתי במונדאו - האוטו ענק! ואני לא חושב שזה לטובה. כלומר אם מאחור יושבים דרך קבע 3 שחקני כדורסל אז אולי זה יתרון. למשפחה הממוצעת זה מיותר, וה"עלות" של לנהוג כזה רכב גדול לא כדאית לטעמי. מאותה הסיבה אני מתלבט אם לקנות בהמשך את המזדה 6 דור 3, משום שבסיס הגלגלים שלה 283 וזה בהחלט יותר מדי. לך תתמרן אוטו כזה בחניה - כבר כיום עם 272.5 זה בעייתי משהו. ובכלל כלל לחיים - Less is more.

עריכה אחרונה על ידי BassDriver
פורסם

אני דווקא חושב שהמאליבו שהזכרת היא אפשרות לא רעה.

מדובר בקרוזרית מעולה, בידוד רעשים מצויין וסל"ד שיוט נמוך.

בתקציב שלך תוכל למצוא מאליבו 2012 בסיסית מהאחרונות ששווקו או 2011 מאובזרת ולקבל עודף.

 

יונדאי I40 גם יכולה להיות אפשרות, היא מרווחת מאוד, שקטה ונוחה ובתקציב שלך תיכנס 2012 יוצאת ליסינג.

ביד 2 יש שתי קיה אופטימה בתקציב, קצת פחות מרווחת מהיונדאי אבל מעוצבת היטב ומאובזרת לא רע.

פורסם
אם כבר הערת לגבי המזדה 6, אז ככה - הדור הראשון היה עם בסיס גלגלים 270 ודי מרווח מקדימה ומאחורה. מצחיק? קצר? הבנות שלי ישבו בנינוחות מרובה. הדור השני שיש לי כיום עם בסיס גלגלים 272.5. עוד יותר מרווח. לטעמי זה בסיס גלגלים שמתחיל להיות על הגבול של רכב גדול מדי. שוב - לטעמי. נהגתי במונדאו - האוטו ענק! ואני לא חושב שזה לטובה. כלומר אם מאחור יושבים דרך קבע 3 שחקני כדורסל אז אולי זה יתרון. למשפחה הממוצעת זה מיותר, וה"עלות" של לנהוג כזה רכב גדול לא כדאית לטעמי. מאותה הסיבה אני מתלבט אם לקנות בהמשך את המזדה 6 דור 3, משום שבסיס הגלגלים שלה 283 וזה בהחלט יותר מדי. לך תתמרן אוטו כזה בחניה - כבר כיום עם 272.5 זה בעייתי משהו. ובכלל כלל לחיים - Less is more.

 

מסכים איתך לגמרי!

הרכב שלי, מאזדה 6 GG מודל 07 (דור ראשון), היא בדיוק במידה. היא מאוד מרווחת לי (גובה 1.96 מוטר), מאוד נוחה

עם כי מדי פעם אני מרגיש חוסר נוחות ולוקח כמה דקות לחפש את התנוחה הנוחה אבל זה באמת שטויות,

מדובר ברכב מאוד מאוד נוח ומאוד נעים לנסוע בו. אווירה מאוד כיפית ונינוחה אפילו מהדור השני (GH) שגם אותו אני מאוד אוהב.

ה- 6 דור שלישי (GT), הוא כבר בליגה אחת יותר. תחושה כמעט מובהקת של מכונית סלון, בגודל ובמראה הכללי של הרכב מבפנים ומבחוץ.

הוא מאוד מרווח מקדימה ומאחור אם כי מעט מרווח לראש מאחור חסר אבל נסלח לרכב הזה עקב השלמות שלא נגמרת, בעיצוב,

בנוחות הנסיעה והנהיגה ובאווירה הכללית והתחושה.

 

המונדאו בכלל מגושמת, היא נורא רחבה וארוכה (שלדה של וולוו S80),

קשה לעכל את המימדים שלה בהתחלה עקב מכסה המנוע בקו שיורד.

 

 

אני דווקא חושב שהמאליבו שהזכרת היא אפשרות לא רעה.

מדובר בקרוזרית מעולה, בידוד רעשים מצויין וסל"ד שיוט נמוך.

בתקציב שלך תוכל למצוא מאליבו 2012 בסיסית מהאחרונות ששווקו או 2011 מאובזרת ולקבל עודף.

 

יונדאי I40 גם יכולה להיות אפשרות, היא מרווחת מאוד, שקטה ונוחה ובתקציב שלך תיכנס 2012 יוצאת ליסינג.

ביד 2 יש שתי קיה אופטימה בתקציב, קצת פחות מרווחת מהיונדאי אבל מעוצבת היטב ומאובזרת לא רע.

 

אני דווקא לא אוהב את המאליבו.

הרושם הראשוני שלי מהרכב הזה דווקא היה טוב אבל לאט לאט ולאחר ניתוח של הרכב הזה

הבנתי שמדובר במכונית משעממת ופשוטה,

כל לוח המחוונים סטייל אמריקאית משנות ה- 90 עם הכיתוב הירוק ברקע שחור (דיי נמאס כבר),

גלגל ההגה לא היה נעים לי, דק מדי וגדול מדי, הנדסת אנוש יחסית סבירה אבל לא הבנתי את הקטע של הדלקת תאורת

הפנים, זה באותו מתג של עמעום תאורת לוח המחוונים, דבר דיי טיפשי לטעמי.

 

דווקא לגבי ה- I40 אני מסכים איתך.

מכונית פשוט מצוינת, בייחוד הסטיישן שנראית פשוט מעולה!

רכב נעים ונוח אם כי תחושה בולטת מאוד מבפנים של I30 שהשמינה.

שלומי.

פורסם

למאליבו יש את החוזקות שלה שציינתי. איכות תא הנוסעים היא ללא ספק נקודת התורפה שלה. אבל מבחינת נוחות נסיעה ובידוד בשיוט היא מפתיעה בענק ורוב המתחרות שלה לא יכולות לה בתחום הזה.

פורסם
אם כבר הערת לגבי המזדה 6, אז ככה - הדור הראשון היה עם בסיס גלגלים 270 ודי מרווח מקדימה ומאחורה. מצחיק? קצר? הבנות שלי ישבו בנינוחות מרובה. הדור השני שיש לי כיום עם בסיס גלגלים 272.5. עוד יותר מרווח. לטעמי זה בסיס גלגלים שמתחיל להיות על הגבול של רכב גדול מדי. שוב - לטעמי. נהגתי במונדאו - האוטו ענק! ואני לא חושב שזה לטובה. כלומר אם מאחור יושבים דרך קבע 3 שחקני כדורסל אז אולי זה יתרון. למשפחה הממוצעת זה מיותר, וה"עלות" של לנהוג כזה רכב גדול לא כדאית לטעמי. מאותה הסיבה אני מתלבט אם לקנות בהמשך את המזדה 6 דור 3, משום שבסיס הגלגלים שלה 283 וזה בהחלט יותר מדי. לך תתמרן אוטו כזה בחניה - כבר כיום עם 272.5 זה בעייתי משהו. ובכלל כלל לחיים - Less is more.

 

אני בטוח שאת תוספת ה 2.5 ס"מ הרגשת בצורה משמעותית ( בחייך, תפסיק ). וכי עקב תוספת של 2.5 ס"מ הרכב הפך להיות מרווח עוד יותר, נו באמת.

 

הוא לא מרווח מאחורה עבור 3 מבוגרים או עבור 2 מבוגרים גדולים יחסית. כי אם הנהג נוהג בתנוחה שלו, והנוסע הקדמי לא יכול למתוח עד הסוף את הרגליים, נוסע גדול כן, לכן הוא מזיז את המושב לאחור, כמה כבר נשאר לברכיים מאחור? לא הרבה וזאת עובדה.

 

גם אצלי עם בסיס של 285, אם הנוסע מקדימה מזיז את המושב לתנוחה סבירה שבה הוא כן מצליח למתוח את הרגליים, מאחור נשאר הרבה מקום, אבל לאדם של 1.8 בריא גדול, לא נשאר בדיוק מרווח עצום לברכיים, זאת אומרת, יש... אבל בוא לא נגזים. אם אצלי זה גבולי 272 זה צפוף.

 

רכב גדול ומגושם נמדד באורכו הכללי, לא בבסיס הגלגלים. ישנם רכבים עם בסיס גלגלים כמו מאזדה 6 עם 272.5 אבל האורך הכללי של הרכב הוא 475.5 וגרסא תהאצ'בק של המונדאו היא 477.8, מה הביג דיל? נכון, ברוחב יש תוספת נכבדת, אבל על מה כל המהומה?

 

לא יודע אם ידעת אבל המאזדה 6 עם אורך של 475.5 למול אורך בגרסאת הסדאן הארוכה של המונדאו באורך של 484.4 זה מה שהופך רכב לעצום? 9 ס"מ בלחץ? אם כך זאת כבר בעיה אחרת.

 

יש חיישני רוורס, מצלמות אחוריות, אין שום בעיה להתנהל עם הרכב. מושב חשמלי מתכוונן לגובה בנהג, אתה יכול להגיע עם הראש עד התקרה.

 

כן, ברכבים הכלל הוא הפוך, MORE IS BETTER. אז בחייך. גם אלטו זה LESS IS MORE? ממש...

פורסם (נערך)

אוהב אותכם משמיצי המונדאו, בזכות אנשים כמוכם אני בקלות מביא רכב מנהלים בלי מתחרים 8 שנים על הכביש ב15 אלף...

עריכה אחרונה על ידי nimrod7676

פורסם

היתה לי מאליבו 2009 ומונדיאו 2.3 ליטר 2011. המאליבו עדיפה בהכל פרט לנסיעה בתוך העיר ששם המונדיאו יותר נוחה בעיקר בזכות רדיוס סיבוב עדיף.

 

המאליבו יותר נוחה, יותר חזקה, יותר חסכונית ויותר אמינה. המונדיאו יותר מרווחת מאחור.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...