Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב משפחתי/מנהלים בתקציב 90K


B.Tr
שימו לב! השרשור הזה בן 3369 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מחפש רכב משפחתי/מנהלים משנת 2010 והלאה עד עלות של 90K.

אני נוהג בסביבות 12,000 ק"מ בשנה, נהיגה משולבת עירוני ובינעירוני.

הדברים החשובים ביותר הם בטיחות הרכב, נוחות הנסיעה ואמינות הרכב, צריכת דלק לא קריטית בגלל מיעוט הקילומטראז' אבל עדיף רכב שלא זקוק לתחנת דלק צמודה, אני מאמין שהרכב ישאר ברשותי כ3 שנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שבמקומך הייתי הולך על פורד פוקוס 2011 מהדגם הקודם שמחיר השוק שלה הוא 50-60 אלף שקל. לדעתי אין צורך להוציא יותר.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שרשור מעניין,

 

פות"ש אתה צריך להחליט על איזו קטגוריה אתה הולך. למרות שההבדלים לא תהומיים, יש הבדל משמעותי בסחירות, ובמיוחד כשמשווים משפחתיות 5 דל' לרכב מנהלים סדאן.

 

קניה של רכב מנהלים יד שניה בסכומים כאלה זה דבר מעניין ולא שגרתי, משום שהוא מאפשר לקנות רכב צעיר יחסית בפער גדול מאוד ממחירו כחדש לפני כמה שנים. לנו יש אקורד מהדגם האחרון שנרכשה מהיבואן במבצע. 3 שנים אחרי, השכן החליט שהוא רוצה גם, וקנה את אותו דגם במחיר שמשקף ירידת ערך של 45%.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ מנסיון מזדה 6 2.0 רצוי ממודל 2011 שלאחר מתיחת הפנים. מנוע הזרקה ישירה 155 כ"ס. מרווח, בטיחותי, נוח, מאובזר יחסית, אמין מאוד. צריכת דלק משולבת 11-11.8 ק"מ/ל. בשתי מילים - אוטו מתגמל. אני מאמין שיכנס על הגבול של התקציב שלך. ממליץ - לשמור על טיפולים איכותיים ובזמן - ערובה לחיים ארוכים (גם לאוטו וגם לך). יש לי כזה בדיוק שקניתי לאחר 5 שנים מוצלחות עם מזדה 6 2007 מהדור הראשון שלאחר המתיחת פנים (זה לא רונית רפאל, כן? :lol:).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בין המאליבו למונדיא, המונדיאו מנצחת בגדול במיוחד עם המנוע 2 ליטר המוגדש.

 

למרות שבמחירים בהן נסחרות המונדיאו עם מנוע ה2.3 הן מציאה אמיתית.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשים לב שלמונדאו יש כמה רמות גימור. המודל 2011 עם מנוע מזדה אטמוספרי 2.3 ליטר קצת שתיין. במודל 2012 דגם הטיטניום מגיע עם 240 כ"ס - טיל אמיתי!. הטרנד (אם אני לא טועה) מגיע עם 200 כ"ס - גם מכובד מאוד. הטיטניום מאובזר ברמה גבוהה מאוד. הגיר הוא רובוטי 6 הילוכים רטוב ללא בעיות מיוחדות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטרנד עם המנוע החדש בקושי נכנס בתקציב, הטיטניום - רחוק ממנו.

 

מכיוון שהוא נוסע מעט, יכול להיות שדווקא המחיר הנוח של הדגם עם המנוע הישן - יהווה עבורו תמורה טובה יותר.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מונדאו עם מנוע האקו בוסט 2.0 ליטר טורבו נכנסה כבר בתחילת שנת 2011. אומנם בעיקר דגמי הטיטניום ורק לקראת 2012 החלו לשווק דגמי "טרנד". כך שזה ממש לא ב 2012.

מונדאו עם מועד עליה לכביש באמצע 2011 עם ק"מ של פחות מ 15,000 עלה במחירון לפניי חצי שנה כ 113,000. יד 1 פרטית לחלוטין במצב תצוגה.

כיום באיזור ה 100,000 או 105,000 כנראה. לא בדקתי בדיוק.

 

יש מספיק מונדאו טיטניום משנת 2011 שהיו בעבר אצל הליסינג והמחירים עליהן נעים בין 85-95 אלף שקל. בהחלט יכול להכנס לתקציב.

רובן חבוטות קצת בצבע אבל לא משהו נורא.

יש אנשים עם מונדאו שמוכרים גם ב 80K טיטניום. שהיו בליסינג בעבר וכו'.

 

לקרוא למאזדה 6 מרווחת בקטגוריית המנהלים זה קצת מצחיק, בסיס הגלגלים שלה קצר מאוד, 270 כזכור לי וגם רוחב הרכב צר. ממש קצת מעל משפחתית סבירה ממוצעת.

 

אני במונדאו עם בסיס גלגלים של 285 ורוחב של 188 ס"מ מרגיש "סבבה" לא בדיוק ספינה בלתי נשלטת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המונדאו היא מכונית מצוינת! גדולה מאוד ממרווחת, חזקה מאוד בייחוד במנוע המוגדש 2.0 ליטר.

רכב מאוד נעים לנהיגה וזריז מאוד!

מהניסיון שלי עם הרכב הזה אין לו יותר מדי בעיות אמינות, סך הכל רכב מעולה הבעיה שאני דיי נכוויתי מרכבים בעלי גיר רובוטי/ רובוטי כפול מצמדים.

זו בעיה שצריך לקחת בחשבון לפני רכישת הרכב, בנוסף גם עניין ירידת הערך של הרכבים האלה לא מטיב עם הסיפור.

 

בתקציב כזה אני ממליץ לבדוק מאזדה 6 דור שני, אוונסיס, אקורד, B4,

חפש מידיים פרטיות.

כלזה בתנאי שאתה מעוניין ברכבי מנהלים, זה נורא תלוי בדרישות ובהעדפות שלך.

 

אם אין לך צורך ברכבי מנהלים ואתה עם תקציב מכובד תנסה לבדוק את הרכבים המשפחתיים אבל דווקא בגירסאות המאובזרות שלהן,

אלה שלא היו אצל חברות הליסינג וההשכרה.

הייתי בודק את המאזדה 3 דור קודם ברמת גימור ספיריט, טויוטה קורולה דור קודם ברמת גימור GLI,

פורד פוקוס 2.0 דור קודם ברמת הגימור Ghia (למרות שמדובר ברכבים נדירים יחסית אבל מצוינים וזולים יחסית),

סיוויק גם יכולה להיכנס למרות שהיא דיי יקרה יחסית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפיג'ו 508 וה- C5 הן מכוניות מצוינות, אבל יש להן לא מעט תקלות, כיאה ללא מעט צרפתיות

והמכוניות האלה מאוד משוכללות טכנולוגית אז על אחת כמה וכמה.

 

אני ממליץ על מאזדה 6/ אוונסיס/ אקורד/ B4 בסגמנט המנהלים

ועל פוקוס 2.0 דור קודם/ מאזדה 3 ספיריט דור קודם/ קורולה GLI דור קודם/ סיוויק בסגמנט המשפחתיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3369 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...