Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני עומד לקנות קיה פיקנטו 2013 אוטומטית עם 13 אלף ק"מ, הרכב שנה וחצי על הכביש.

הרכב עבר טיפול 15 אלף לא מזמן ויש לו טסט לעוד 10 חודשים.

הרכב כמעט חדש.

מה שכן הרכב עבר תאונה קלה ומה שהוחלף/תוקן זה החלפת דלת, כנף שמאלית קדמית, גריל קדמי ,פגוש, כנף שמאל אחורית ופנס אחורי.

הכל תוקן עם חלקים מקוריים ולא רואים שהיה משהו. גם אין שום הבדלי צבע. הכל נראה כאילו יצא מהחברה.

אציין שהשילדה ללא פגיעות וגם שום דבר מכני לא נפגע. הכל היה פח בלבד.

המוכר דורש מחיר מחירון אבל הוא מוכן להתגמש בסביבות ה 2000 ש"ח מתחת למחירון בגלל התאונה.

מה אתם אומרים האם כדאי?

תודה רבה.

פורסם

מה שכן הרכב עבר תאונה קלה ומה שהוחלף/תוקן זה החלפת דלת, כנף שמאלית קדמית, גריל קדמי ,פגוש, כנף שמאל אחורית ופנס אחורי.

הכל תוקן עם חלקים מקוריים ולא רואים שהיה משהו. גם אין שום הבדלי צבע. הכל נראה כאילו יצא מהחברה.

אציין שהשילדה ללא פגיעות וגם שום דבר מכני לא נפגע. הכל היה פח בלבד.

 

אם זו תאונה קלה, מעניין מה זו תאונה בינונית. טוב שהוא לא אמר לך שהיו כמה שריטות.

למעשה חוץ מהדלת האחורית, כל צד שמאל הוחלף. זה שווה תוספת כסף כי חצי מהאוטו ממש חדש...

רגע ברצינות - בקש לראות הערכת שמאי לתאונה בכדי להבין מה בדיוק קרה.

מכיוון שיש מיליוני פיקנטו על הכביש, וכרגע 106 פיקנטו 2013 למכירה, הייתי מוצא רכב שעבר כיסוח פחות מקצועי או הפחתה משמעותית מאוד במחיר. מאוד זה בסביבות 10,000 שקלים. לא רוצה - עובר הלאה.

אני כנראה לא הייתי קונה את הרכב הספציפי. לך תסביר כשתרצה למכור מה היה ביד הראשונה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

זה לא נשמע כמו תאונה קלה, נכנסו בו בצד שמאל? נראה שהחליפו את כל חלקי הפח בצד שמאל. מאיפה אתה יודע שאין פגיעה בשילדה, יש דו"ח שמאי או שזה מה שהמוכר אמר לך? מתי הייתה התאונה? עושה רושם שהמוכר מנסה להפטר מהרכב כמה שיותר מהר לאחר התאונה. לפי מה החליט המוכר שהוא מוכן להתגמש ב 2000 ש"ח? זה מה שנראה לו מתאים באותו רגע או זה מה שהחליט שמאי לגבי ירידת ערך?

אני במקומך הייתי ממשיך לרכב אחר, אין סיבה לקנות רכב שנת 2013 עם תאונה כזו וכבר החלפה מאסיבית של חלקי פח. תחשוב גם על הסחירות העתידית וזה לא רכב נדיר, ישנם אותם רכבים למכירה ללא תאונות.

 

פורסם

אני חוזר בי. במחשבה שניה גם 10,000 שקל פחות לא היו גורמים לי לקנות את האקורדיון הזה.

פשוט לא קונה אותו.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

200 שקל מתחת למחירון?

כשהוא ירד למציאות ויבין שאף אחד לא יקנה רכב 2013 שעבר כול כך הרבה החלפות בכזה מחיר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
200 שקל מתחת למחירון?

כשהוא ירד למציאות ויבין שאף אחד לא יקנה רכב 2013 שעבר כול כך הרבה החלפות בכזה מחיר.

 

מצטרף ליוליאן. השוק היום חלש ויש הרבה אופציות לפיקנטו נוספות.

כעת: יונדאי i10 שנת 2015, 1.0, ידנית.

בעבר: יונדאי אקסנט שנת 2005, 1.5, אוטומט.

פורסם

המוכר דורש מחיר מחירון אבל הוא מוכן להתגמש בסביבות ה 2000 ש"ח מתחת למחירון בגלל התאונה.

מה אתם אומרים האם כדאי?

תודה רבה.

ממש לא כדאי. תעבור הלאה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...