Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי 2 סאבים של PIONEER 800W ואני רוצה לבנות תיבה ל-2 סאבים .

מישהו יודע אולי את המידות של התיבה של סאב כפול ?

 

ts-w305c_large.jpg

 

תכונות הסאב :

lowest resonance frequency 35 Hz

תפוקת כח מירבי 800W

כניסת כח נומינלית 400W

QTS 0.34

Recommended sealed enclosure (LITERS) 42.5

רגישות 89

VAS 51.45

גודל הוופר 30

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ואיפה אני עושה את החיפוש?

אני פשוט ממש לא מתמצה בחיפושים...

פורסם
ערוך חיפוש ידידי, דובר על הסאבים הנ"ל רבות.

 

אתה ממש מומחה בלכתוב הודעות לא מועילות אה.

 

אתה צריך תיבה בנפח 47 ליטר לכל אחד, ולבנות מחיצה ביניהם בתיבה.

 

בקישור הזה אתה יכול לחשב לפי מידות.

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/tools/volume/volume.html

פורסם

אולי הוא לא מועיל כפי שהשתמש היה רוצה, אך הוא לא מטעה..

47 ליטר ? מי ? למה ? איך ? איפה ? נמק ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

איזה מגבר עדיף לי לשים לסאבים האלו?

LANZAR 1400W זה מספיק טוב?

פורסם
אתה ממש מומחה בלכתוב הודעות לא מועילות אה.

 

אתה צריך תיבה בנפח 47 ליטר לכל אחד, ולבנות מחיצה ביניהם בתיבה.

 

בקישור הזה אתה יכול לחשב לפי מידות.

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/tools/volume/volume.html

ואם לא בא לו לעשות תיבה אטומה?

למה אתה שולל לו את האופציות האחרות לפני ששאלת את דעתו?

ועד כמה שידוע לי, פיוניר ממליצים על 42.5 ליטר (נטו).

 

אלכס, לערוך חיפוש בפורום אתה יכול בקישור הנ"ל:

http://www.carsforum.co.il/vb/search.php?forumid=15

 

** עריכה:

רן, אני לא אתייחס להודעה האחרונה שלך, למרות שגם היא שגויה.

פשוט כמו שאתה רואה, זה יורד לרמה נמוכה מידי, ולא לשם ניסיתי להגיע

אם זה שהערתי לך על שגיאות הכתיב שלך עיצבן אותך, קבל את התנצלותי.

פורסם

אלכס, לרוב הפורום יש את הסאב הזה, ורוב הפורום דיבר ונתן את המלצתו בנוגע לאפליקציות, בין אם זה של ההגברות ובין אם זה של הנפח,

חיפוש פשווט יתן לך הרבה מידע תוך שניות, ללא כל צורך להטריח את עצמך בלחכות עד שתקבל תשובה..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

באמת תודה רבה לכולכם...

אבל אני מחפש מידות לתיבה לשתי סאבים !

וכל הלינקים מובילים רק וגדלים של תיבות לסאב אחד.

פורסם

שני סאבים צורכים כמות כפולה של אויר ..

אם נפח לאלמנט אחד הוא X.. הנפח עבור שניים הוא 2X..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
באמת תודה רבה לכולכם...

אבל אני מחפש מידות לתיבה לשתי סאבים !

וכל הלינקים מובילים רק וגדלים של תיבות לסאב אחד.

אז כמו שרן אמר :wink: קח את המידות של תיבה אחת, תכפיל ושים מחיצה באמצע.


×
×
  • תוכן חדש...