Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ברשותי וסת מתח (כנראה אלקטרוני) נראה כקסטה.

לוסת 3- יציאות:

2 סמוכות זו לזו בצד שמאל.

1 נפרדת בצד ימין.

רוצה לדעת את זיהוי מתח ההזנה, שדה, ומינוס.

תודה לעוזרים.

תמונות מצורפותוסת מתח 1.jpgוסת מתח.jpg

אילן

פורסם

יש לי כזה ספייר בג'יפ, מקווה שעדיין רשומות עליו הכניסות ויציאות.

אני אגיע הביתה אני אחפש אותו.

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

פורסם

טוב, גם אצלי זה כבר מחוק לגמרי.

אל תתפוס אותי במילה אבל הזיכרון שלי אומר שהחיבור הבודד בצד ימין היה מינוס.

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

פורסם

וסת מתח 1.jpg

ברוב הוסתים שראיתי, החיבורים זהים לצילום המצורף. כלומר במבט חזיתי, הפלוס משמאל, לידו המינוס , והמגע הבודד הוא השדה.

פורסם

תודה חברים על התשובות.

השאלה היא מה יקרה אם הסימונים ששלח לי cb750 לא נכונים, האם יגרם נזק לוסת או לאלטרנטור או לשניהם.

פורסם

אילן , שלום .

אצלי בדה שבו שתלתי אלטרנטור של סוזוקי סמוראי - דנסו הכולל וסת פנימי .

האמינות של מערכת כזאת לעומת הדוסלייר הצרפתי ללא וסת וגם ללא חלפים זמינים בארצנו , פשוט יום ולילה .

הגודל הפיזי דומה , ההבדל הוא במיקום המותחן ( לא מסובך מידי לשינוי ) .

דרך אגב אצלי המנוע הוא 425CC ( הגיע במקור עם דינאמו 6V ) .

אם מעניין אותך וזקוק לעזרה , צור קשר .

 

אילן

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אמנם עבר קצת זמן אבל אולי זה יעזור לאחרים.

החלק הורד מחיפושית שנת 74.

בחיפוש באיביי, נמצא חלק דומה רק שהפלוס והמינוס הפוכים. הכיתוב על גבי הוסת בצבע אדום.

20150902_085444.jpg20150902_091342.jpg

ארז רונן

×
×
  • תוכן חדש...