Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

יש לי צורך ברכב משפחתי, נסיעה כל יום לעבודה אשקלון > ת"א וחזור.

 

אני לוקח טרמפיסטים, ולכן עדיף שיהיה גם נוח להם ברגליים בספסל האחורי וכן רחב, שיוכלו להכנס אפי' שלושה לא בלחץ.

 

חשוב לי שתשדר קצת יוקרה גם.

 

הרכב הקודם והראשון שלי היה קורולה רובוטי 2008 GLI, והלכה לעולמה, אז אני רוצה להשתדרג לאוטומט רגיל גם.

 

אני רגיל ללחצני פיקוד מההגה על הווליום של המערכת ועל הרדיו, וכן לפיקוד על כל החלונות מהדלת של הנהג, אז זה גם רצוי שיהיה לי ברכב הבא.

 

עדיפה אחת שלא ידועה כשתיינית דלק חריגה.

 

לפי מה שהצלחתי למצוא כרגע, יש לי התלבטות בין:

 

- שברולט מאליבו Hi-Tech אוט' 2.4, 2011

 

 

- MG 550, 2011

 

 

- הונדה סיוויק סדאן החדשה Comfort אוט' 1.8 - 140 כ"ס, 2009

 

אבל אם תוכלו לייעץ לי כיוונים חדשים (למשל בתחום הג'יפונים דוגמה קיה ספורטאג' וכדו') ולהאיר את עיני בבלאגן אהיה אסיר תודה.

 

 

יום נפלא.

פורסם

פשוט לא להאמין שבמחיר של סיויק 2009 אפשר לקבל מאליבו 2011,אין מה להשוות בכלל,המאליבו הרבה יותר רכב מהסיויק.

מהMG תרד,אני לא הייתי מתקרב לזה.

פורסם

אפשר לשאול למה אתה לא מעוניין לקנות רכב חדש מהחברה כמו האיביזה במחיר הזה? אומנם הוא לא מפנק וגדול כמו מהסיוויק או מאליבו (וגם לא טוחן דלק כמוהם).

לנושא , אני חושב שלנסיעות כאלו שהם דיי רחוקות, עדיף לך לדעתי רק מנוע TDI. חסכוני בטירוף וגם עם כוח זמין.

פורסם
אפשר לשאול למה אתה לא מעוניין לקנות רכב חדש מהחברה כמו האיביזה במחיר הזה? אומנם הוא לא מפנק וגדול כמו מהסיוויק או מאליבו (וגם לא טוחן דלק כמוהם).

לנושא , אני חושב שלנסיעות כאלו שהם דיי רחוקות, עדיף לך לדעתי רק מנוע TDI. חסכוני בטירוף וגם עם כוח זמין.

הבנו שאתה חובב דיזל.

אבל הבן אדם רוצה רכב אוטמטי רגיל שום VAG בתקציבים האלו זה לא אוטומט רגיל.

פורסם

הייתי בהתלבטויות דומות, יש לי ניסיום עם הסיויק(כעת) מאליבו וגם איזביזה שמישהו פה הציע.

1.רק לשם השוואה, ההפרש בצריכת דלק בין האיביזה לסיויק זניח. המרווח לעומת זאת? שלוש אנשים בסיויק יושבים בנוחות, בסיאט איו אפשרות כמעט.

2.המחיר של המאליבו באמת מפתה, אך שים לב שלמרות המחיר הנמוך הירידת ערך שלו ככל הנראה תהיי זהה לסיויק או גבוהה יותר.

3.הסיויק זריזה יותר מהמאליבו, באופו מורגש, המאליבו מרגישה כבדה, חסכונית יותר 1/13 מול 1/9-10 אצלי.

לגביי המרווח ליושבים, אין המון הבדל.

המאליבו בלי שום ספק מפנקת, נוחה, ויוקרתית יותר, מושבים חשמליים וכו.

בקרת שיוט שאין בסיויק וכו.

מבחינת אמינות ככל הנראה של הסיויק טובה יותר, המאליבו גם אמינה, לפי שברולט קארטיפד, יש בעיות מוזרת במחזירי השמן ועוד כמה דברים קטנים לא משהו קריטי מאוד..

4.הmg לא חושב שראוייה להשוואה לשאר האחרים.

אשמח לענות על עוד שאלות.

פורסם
3.הסיויק זריזה יותר מהמאליבו, באופו מורגש, המאליבו מרגישה כבדה, חסכונית יותר 1/13 מול 1/9-10 אצלי.

 

היי, תודה

 

לא הבנתי, איזה חסכונית יותר?

פורסם

הסיויק חסכונית יותר כמובן, אגב ההפרש יותר גדול מזה אפילו, כי על הסיויק אני נוהג עם רגל כבדה יותר.

זה מתייחס משולב בדגש על בינעירוני.

למגיב שמעליי, התכוונת אליי?

זה ממש לא מה שאמרתי, לכל אחד יש יתרונות שחשובים לאנשים שונים. למאליבו יש הרבה יותר פוזה, נוחות, תא נוסעים יוקרתי וכו,

מה שכן נגיד בשיוט במהירויות גבוהות, שהמאליבו אמורה להצטיין בו, אין הרבה הבדל בין הרכבים(חוץ מהעדר בקרת שיוט בקומפורט). וגם במרווח בתא הנוסעים ההבדל לא ענק.

הסיויק פשוט מכונית טובה. כמעט לכל אחד, היא נותנת דגש בהרבה תחומים.

המאליבו מתאימה לאנשים מסוימים יותר, ומהווה קניה טובה, הצריכת דלק שלה כמעט זהה לרוב המשפחתומתיות ומקבלים רכב רמה מעל.

פורסם
הסיויק חסכונית יותר כמובן, אגב ההפרש יותר גדול מזה אפילו, כי על הסיויק אני נוהג עם רגל כבדה יותר.

זה מתייחס משולב בדגש על בינעירוני.

למגיב שמעליי, התכוונת אליי?

זה ממש לא מה שאמרתי, לכל אחד יש יתרונות שחשובים לאנשים שונים. למאליבו יש הרבה יותר פוזה, נוחות, תא נוסעים יוקרתי וכו,

מה שכן נגיד בשיוט במהירויות גבוהות, שהמאליבו אמורה להצטיין בו, אין הרבה הבדל בין הרכבים(חוץ מהעדר בקרת שיוט בקומפורט). וגם במרווח בתא הנוסעים ההבדל לא ענק.

הסיויק פשוט מכונית טובה. כמעט לכל אחד, היא נותנת דגש בהרבה תחומים.

המאליבו מתאימה לאנשים מסוימים יותר, ומהווה קניה טובה, הצריכת דלק שלה כמעט זהה לרוב המשפחתומתיות ומקבלים רכב רמה מעל.

 

לא,התכוונתי לבחור עם הקרוז.

פורסם (נערך)

אם כבר קיה אז לא הייתי הולך על הספורטאג', אלא על הפורטה. היא מאוד מאובזרת ומרווחת מבפנים, שאמרת שחשוב לך. מנוע חזק והיא יציבה ונעימה על הכביש ומבין המכוניות האחרות בקטגוריה היא מוצלחת. אני איתה כבר שנתיים ומרוצה.

עריכה אחרונה על ידי amiel3
בטעות עם ציטוט
×
×
  • תוכן חדש...