Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי בעיה לפני11 שבועות בערך(כימעט 3 חודשים) דוד שלי שלח לי ממיאמי רדיו דיסק שקניתי שם אך נאלצתי להשאיר אותו שם ולא לקחת אותו איתי מסיבה מסוימת

קיצר הרדיו עדין לא הגיע למרות שהיה אמור להגיע תוך 6 שבועות(עברו 11) דוד שלי שלח לי אותו בדואר רגיל שארה"ב ולא בFEDEX או UPS. אני לא יודע מה לעשות ובינתים דוד שלי הלך כמה פעמים לסניף הדואר שם וכל הזמן אמרו לו עוד שבועים ועוד שבועים.

האם יש משהו שאני יכול לעשות?והאם יש למישהו ניסיון אם מצב כזה?

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תשמע, קשה לתת לך תשובה חד משמעית.

אני במקום דוד שלך, לא הייתי מקבל תשובה שכזאת. ("עוד שבועיים"), אלא הייתי רוצה לראות בדיוק איפה זה עומד.

ובאמת חבל שהוא לא הוסיף ביטוח למשלוח, למרות שאני חושב שכדאי לך לבדוק את זה. כי תוספת ביטוח בדר"כ זה לא תוספת רצינית.

 

אני מקווה (ומאמין) שהכל יסתדר בסופו של דבר. (זה אחד הדברים המתסכלים ביותר שיכול לקרות :?)

 

בהצלחה,

אורן.

פורסם

משלוח ימי מארה"ב יכול לקחת הרבה זמן. אני מחכה לאחד שנשלח לפני חודשיים ובפעם האחרונה עברו גם כחודשיים כששלחו לי אחד כזה. לשלוח משהו קל בדרך הזו זו שטות לדעתי. היית יכול לשלוח במשלוח אווירי של רשות הדואר האמריקאי בסכום נמוך.

פורסם
אווירי של 6 שבועות? מה זה, יונות דואר?
:roflmao:אהבתי :mm_yeah:

 

ואנטיזחן, הייתי אומר שבשלב זה כדאי שתוריד את המודעה למכירת הר"ד של Aiwa :wink:

 

 

אני צוחק, כמו שאמרתי תבקש מדוד שלך לדרוש יותר פרטים, ולא תשובה של "עוד שבועיים".

כי לפי מה שאתה אומר, משהו פה מריח לא טוב.

פורסם

אני התעסקתי עם המשלוחים האלה, ומהניסיון שלי יש 2 אופציות

 

1. תקוע ב-שים לב- ביטחון בארץ!!!- זה יכול להיות שם ואף אחד לא שם לב שזה שם בכלל, אז דבר ראשון תתקשר לביטחון של הדואר בארץ!!

2. יש בעיה בדואר בארה"ב, גם שם אפשר לסדר את העיניינים עם קצת צעקות - אבל בטלפון!!! לא לבוא לסניף ולעשות בלאגן, הם נחמדים שם לא כמו בארץ ואם תלחץ עליהם בטלפון הם ינסו לעשות הכל...

אבל לפי דעתי זה בביטחון בארץ... תתקשר לסניף מיון מרכזי זה בת"א ברח' ההגנה, לא זוכר מה המספר

SPL @ 136.6DB!

with KICKER KX600.1 and KICKER 10" L7 @ ported 40hz box!

פורסם

מה זה "ביטחון בארץ" לא הבנתי אפשר קצת יותר פירוט

ומה לשאול אותם אם זה אצלהם אין לי ממש בר קוד או משהו כזה

ואם כבר זה לא אמור להיות "מחסן המכס"?

פורסם

גם אני מחכה בקוצר רוח לתשובה, למרות שאני כבר ויתרתי על ה12W3 שנשלח במאי 2004 ועד היום לא שמעתי מילה ממנו...

 

איציק.

פורסם
משלוח ימי מארה"ב יכול לקחת הרבה זמן. אני מחכה לאחד שנשלח לפני חודשיים ובפעם האחרונה עברו גם כחודשיים כששלחו לי אחד כזה. לשלוח משהו קל בדרך הזו זו שטות לדעתי. היית יכול לשלוח במשלוח אווירי של רשות הדואר האמריקאי בסכום נמוך.

 

מאוד אהבתי את היונה...

 

חוץ מזה היתי מעוניין לדעת איפה מצאת חברת דואר אוויר שתשלח בזול,

בדקתי ב UPS וב DHL והם רוצים מחירים עצומים על המשלוח (כ 200 דולר ל 10 ק"ג)

ואם מצאת חברה ששולחת בזול מארה"ב אשמח עם תפרסם או תשלח לי ה"פ בנושא :-P


×
×
  • תוכן חדש...