Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחי ממש תודה על הקישור אבל כמו שאמרתי בדקתי אצלם והמשלוח עולה 200$, ועוד אתה אמור לשלם שליש מזה למכס הם ממש יקרים

ואני לא מבין איך הגעת למסכנה שהם זולים :?:

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
דוד שלי שלח אז אני לא ממש סגור אל החברה אבל כפי שאני רואה זה לא כל כך כדאי, כדאי חברה אם"קבלות"

 

תראה בחברות כמו UPS ו DHL המשלוח עורך כיומיים ויש ביטוח כמו כן ניתן לדעת בכל רגע איפה החבילה :-)

 

ולאייל קבל ח"ח בדקתי וזה יותר זול מהמחיר שנתנו לי בטלפון

 

מה שכן לדעתי כידי לשלוח בדואר אוויר שלוקח עד 10 יול ולא להסתקן בימי,

כך גם ניתן לעקוב אחר החבילה.

 

אם יש לך רעיונות איך להיפטר מהמכס אשמח לקבל בה"פ

 

אני פשוט מזמין ציוד רציני ויקר :wink:

פורסם

הכי זול לשלוח באמצעות USPS, זה וודאי. שים לב שיש כמה סוגי משלוחים לפי מהירות כך שאם אתה משווה לחברה אחרת תשווה את זמן המשלוח המתאים.

 

אני מצרף חישוב של משלוח ששוקל כ4.5ק"ג לישראל. בUPS משלוח כמו הEMS עולה 140$

usps.JPG

פורסם
הכי זול לשלוח באמצעות USPS, זה וודאי. שים לב שיש כמה סוגי משלוחים לפי מהירות כך שאם אתה משווה לחברה אחרת תשווה את זמן המשלוח המתאים.

 

אני מצרף חישוב של משלוח ששוקל כ4.5ק"ג לישראל. בUPS משלוח כמו הEMS עולה 140$

 

לא ממש הבנתי מה זה ה S שבסוף אבל המשלוח האווירי שלוקח בין 4-10 ימים די זול, יש לך ניסיון איתם, ניתן לבטח :?:

 

יש לי ממש הרבה לשלוח בערך 30 ק"ג.

פורסם
יש לי ניסיון רב איתם, ניתן לבטח. כל הפרטים מופיעים באתר. הייתי נמנע ממשלוח בים אלא אם כן אין ברירה.

 

המשלוח שלוקח 4-10 יום הוא באוויר מה שכן נראה לי שכיסי לחלק את זה

לכמה משלוחים בגלל הגודל.

 

שאלה שלא כל כך קשורה לנושא: שווה ליבא סט איטום של אקסטרים הוא עולה בחול 130 דולר לכל הרכב (36FT)

פורסם

 

מה זה "ביטחון בארץ" לא הבנתי אפשר קצת יותר פירוט

ומה לשאול אותם אם זה אצלהם אין לי ממש בר קוד או משהו כזה

ואם כבר זה לא אמור להיות "מחסן המכס"?

 

alonku84 או מישהו אחר יש מצב שתענו אל השאלה הזאת במהרה

פורסם
alonku84 או מישהו אחר יש מצב שתענו אל השאלה הזאת במהרה

 

תראה כאשר אתה שולך משהוא במטוס הוא מגיע למכס בשדה התעופה.

 

כאשר אתה שולך משהוא בדואר הרגיל הוא מגיע ל "ביטחון בארץ" שזה בעצם המכס של הדואר.

 

אם תלך לסניף דואר או תתקשר 144 ותבקש את המספר של "ביטחון בארץ"

יתנו לך אותו מייד וכמו שמישהוא כתב זה באיזור ת"א

 

מקווה שעניתי על שאלתך :-)

פורסם
כן השאלה היא מה באמת אני צריך ביטחון בארץ או מכס נתבג?

 

תנסה להבין אם שלחת את זה במטוס אז זה בנתבג.

 

אם שלחת את זה באוניה אז זה ב"ביטחון בארץ"

פורסם

לא נכון, הכל מגיע לדואר בת"א שם יש את המכס, לפני זה יש את הביטחון זה גופים נפרדים, במכס לא עולים על הכל, שלחו לי משהו ושאלו אותי בביטחון מה זה וזהו, אם במקרה לא היית בבית או שלא מצאו אותך אז סתם משאירים את זה שם ולך תדע מה עשו עם זה, אז תתקשר לסניף הדואר המרכזי בת"א ותשאל אותם אם יש חבילה בביטחון שלך שהיא תקועה או אולי במכס

SPL @ 136.6DB!

with KICKER KX600.1 and KICKER 10" L7 @ ported 40hz box!


×
×
  • תוכן חדש...