Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אחדד. טלוויזיה של Philips שהתקבלה במתנה . ללא שלט. מחליפה טלוויזיה lcd אחרת קטנה יותר . יש ממיר של הוט עם השלט האדום. איך מתקדמים מפה?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

נכנסים לאתר של הוט ומקודדים את השלט שישלוט על הטלויזיה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם (נערך)

את כל האפשרויות המורכבות ניתן לתפעל מהכפתורים שנימצאים על הטלויזיה עצמה

לא צריך לרכוש שלט עבור זה ,על מנת לקודד את השלט של הוט פעל על פי ההנחיות הנ"ל:

http://www.hot.net.il/heb/customerservice/equipment/tv/remotecontrol/article,158/

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
פורסם

בשלט של הוא כן ניתן להחליף מקורות

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם (נערך)

לא ידעתי, כל יום לומדים דברים חדשים (לי יש יס, ומשום מה זכרתי שהשלט של הוט שולט רק בפעולות בסיסיות).

 

אם כן, אז כנראה אפשרי להסתפק בשלט של הוט.

עריכה אחרונה על ידי saay222
פורסם

אני קניתי טלוויזיה בלי שלט, לפני כמה שנים, התקשרתי ליבואן, אמרתי לו שאני צריך שלט לדגם כזה וכזה.

עלה 200 ש"ח מקורי כולל משלוח דואר רשום.

אז אולי שווה להתקשר ליבואן ולשאול כמה עולה.

 

נ.ב

לנו אין הוט או יס, רק עידן+.

פורסם

תודה לכולם . מסתבר שבאופן מוזר השלט התאים את עצמו לטלויזיה בלי שאעשה כלום. ניסים קורים כנראה .

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

~

עכשיו שהבעיה נפתרה, יש לי שאלה:

 

קונים שלט אוניברסלי.

האם שלט אוניברסלי לא דורש את השלט המקורי כדי ללמוד ממנו את התדר המתאים? או שהוא פשוט מבצע סריקת תדרים גורפת מול הטלוויזיה עד שהוא נתקל באחד שעובד?

 

את כל האפשרויות המורכבות ניתן לתפעל מהכפתורים שנימצאים על הטלויזיה עצמה, לא צריך לרכוש שלט עבור זה.

זה בהנחה האופטימית שעל הטלוויזיה יש כפתורים. נתקלתי בעבר בכמה דגמים שכל הפונקציות שלהם מלבד כיבוי/הדלקה/ווליום הופעלו מהשלט בלבד. זה פחות רלוונטי כיום בגלל שכבר לא צריך לסרוק תחנות וכד', אבל עדיין.

פורסם

דריש יש לך 2 סוגים של שלטים.

האחד שעושה סריקת תדרים עד שהוא פוגע, ואחד שלומד משלט אחר.

יש לי על המחזיק המפתחות את 2 הסוגים שכל אחד נרכש ב10 שקל מאיביי. זה שסורק תדרים יכול לתת להעביר ערוצים להחליף מקור, שליטה על הווליום וכניסה להגדרות. השלט שלומד יש לו 8 כפתורים שלימדתי אותם לעשות מה שארצה משלטים אחרים, לדוגמא הוא מדליק\מכבה 2 סוגים של מזגנים ונותן לשנות חום\קור.

ומדליק ומכבה 2 סוגים של טלויזיות, ומדליק מכבה מקרן.

 

אם תרצה קישורים לקניה, תגיד.

×
×
  • תוכן חדש...