Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כרגע מחפש רכב בטווח 20-30 אלף.

ראיתי את הרכב הזה, יד 2 120000 ק"מ עם צמיגים ומצבר חדשים וטיפול טיימינג לפני פחות מחודש.

טופל אצל חבר שלי במוסך והוא אומר שהרכב במצב מכאני מצויין (אני סומך עליו 100%).

רוצים עליו 23000.

זה מחיר טוב, נמוך מהמחירון.

הבעיה היחידה שלי עם הרכב שהוא לא ממש יפה, בכללי אני לא כזה אוהב את המראה של מיצובישי.

עד עכשיו היה לי סובארו איפרזה 2000 והמיצובישי ממש מזכירה אותה חיצונית.

בתוספת של כמה אלפים אוכל להביא מזדה 3 2007-2008, שבעיני יותר יפה, אך כמובן יש כאן את עניין התוספת.

האם לדעתכם מראה חיצוני צריך להיות שיקול עם התקציב שלי?

איך הלאנסר יחסית למאזדה 3?

האם הרכב מומלץ?

פורסם

אין לאנסר ספורטבר בשנתון 2007.

אתה כניראה מדבר על לאנסר קלאסיק 1600.

מדובר במשפחתית יעילה ומאוד מאוד אמינה. היא אכן לא מלכת היופי אבל יופי זה לא הכל בחיים...

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

קודם כל, כמו שאמר זה מעליי, בשנה הזאת הלנאסר היחידה שקיימת זו הקלאסיק.

 

בתוספת של כמה אלפים אוכל להביא מזדה 3 2007-2008, שבעיני יותר יפה, אך כמובן יש כאן את עניין התוספת.

זה לא כמה אלפים בודדים זה תוספת של לפחות 15 אלף שקל.

 

האם לדעתכם מראה חיצוני צריך להיות שיקול עם התקציב שלי?

מראה זה בהחלט שיקול אישי, אני אישית לא הייתי קונה רכב שלא נראה לי בעין. אך לא ציינת מה התקציב, מאזדה 3 ולאנסר לא באותה קטגוריית מחיר.

 

איך הלאנסר יחסית למאזדה 3?

המאזדה לטעמי הרבה יותר מודרנית ומתקדמת כמעט בכל היבט אבל שוב זה עניין של תקציב. בכל מקרה הלאנסר ידועה באמינות המופלגת שלה והיא אפילו זכתה בתואר המשומשת האמינה ביותר.

 

האם הרכב מומלץ?

אם הרכב עונה על הדרישות והתקציב שלך ומצאת אקזמפלר מתאים לא רואה סיבה שלא.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

קודם כל הלאנסר היא מכונית פשוטה שעם טיפול מתאים תעשה את העבודה , הייתה לי מאזדה 3 2008 מהעבודה - סוס עבודה אבל צורכת דלק.

אם העניין הכספי הוא שיקול קח בחשבון שבתוך העיר המאזדה תעשה 1/8 ועם המיצובישי תוכל בקלות להגיע ל 1/10 ואפילו 1/11 תלוי בצורת הנהיגה שלך ובמקום המגורים שלך.

אני חושב שב23,000 ש"ח זו התמורה הטובה ביותר עבור כספך.

לנסר 2007

×
×
  • תוכן חדש...