Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4209 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

ברצוני לדעת, אשמח לתשובה ממביני עניין בנושא.

 

הנתונים על רישיון הרכב שנמצאים במשרד הרישוי, מאיפה הם מתקבלים? מהדואר או ממכוני הרישוי?

הכוונה, איך משרד הרישוי יודע שרכב עבר טסט והטופס אגרה שלו מאושר, הנתונים נשלחים מהמכון אל המשרד הרישוי?

 

תודה מראש לעונים!

פורסם

ממשרד התחבורה ,כאשר אתה מבצע טסט לרכב כל הנתונים עוברים ישירות למחשבים של משרד הרישוי,זה כמו שנהג מקבל פסילת רישיון מבית משפט ובמשרד הרישוי זה מתעדכן ישירות אם רק תשלם את האגרה ולא תלך לטסט זה גם יופיע וגם במשטרה זה מופיע...

פורסם

שילמת אגרה ? הדואר מעדכן את משרד הרישוי.

עשית טסט ? מכון טסטים מעדכן את משרד הרישוי.

יותר נכון לומר - מעדכנים את המחשב של משרד הרישוי.

זה לא נעשה מיידית, אלא לאחר מספר ימים.

פורסם

הטיפשים במכון עשו לי טסט בלי ששילמתי אגרה (שמו חותמת על טופס האגרה הישן).

הייתי צריך לחזור אליהם בשביל שיחתמו על האגרה העדכנית.

חשבתי שהם עדכנו במחשבים שלהם (וכך גם במשרד הרישוי) שהטסט הוא עד 2016, אבל הם רק הזינו שהרכב עבר בדיקת טסט לשנה הנוכחית.

 

זה היה בדינמומטר רעננה.

×
×
  • תוכן חדש...