Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקמארי כנראה העדיפה מהשלושה, אבל הייתי בודק גם את הלקסוס CT200.

גם היברידית וגם מאוד נוחה ואמינה, מצד שני היא פחות מרווחת מהשלישיה ומתיחת פנים צפויה בהמשך השנה.

.We apologise for the inconvenience

פורסם

עד כה נראה שהסחירות של רכבי טויוטה ההברידיים די טובה.

 

ה-CT200 היא אוריס משודרגת ולדעתי נחותה מהקאמרי אלא אם פות"ש מחפש פוזה יוקרתית.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אנו לא מחפשים פוזה. כמובן שזה לא מזיק :wink:, אבל זה ממש לא בראש מעייננו. חוץ מזה, נראה לי שגם לרכבים כמו קאמרי או אלטימה יש פוזה מסויימת, והיא מספיקה לנו בהחלט.

 

מצד שני, נראה לי שלא ניתן לקבל במחיר בסדר גודל הזה רכב 'פרימיום' אמיתי שהוא גם מרווח ונוח מספיק. הלקסוס הקטנה בוודאי לא עונה לדרישות אלו (הב.מ.וו. 116 מרגישה מרווחת יותר אבל גם ממש לא מספיקה). אם כבר, חשבתי יותר על וולוו S60 שדווקא זוכה לביקורות די חיוביות באופן כללי, ובפרט בנושא הנוחות. אמנם כשבחנתי אותה באולם התצוגה, היא לא הרגישה מרווחת כ"כ וגם לא מאובזרת, אבל כן הרגישה נוחה (מבחינת מושביה).

 

דעתכם?

פורסם

עשה נסיעת מבחן. נוחות בעמידה אינה דומה כלל לנוחות בנסיעה.

 

היא מרווחת יותר ממה שנראה, מה חסר לך באבזור?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בראש ובראשונה - מערכת מולטימדיה. גם חיישני אורות/גשם. הנעה ללא מפתח.

 

באופן כללי, הפנים מרגיש מאוד חסר ולא נותן תמורה למחיר/לא יוקרתי.

מעבר לכך, בגלל שאני שוחר אמינות, הייתי מעדיף את הגרסה החזקה והיקרה יותר (T5) שלא באה עם גיר כפול מצמדים.

אם אני הולך עליה, זה כבר לא מאפשר לי להוסיף כמעט כלום מבחינת התקציב.

פורסם

כבר הציעו לי בשרשור הזה את ההונדה.

 

מה היא מציעה שהקאמרי לא מציעה, חוץ ממרווח פנים קטן יותר, תא מטען (ממש) קטן יותר, ומחיר גדול יותר?

פורסם

הקאמרי המשווקת כעת בארצנו היא הדגם היוצא, הוא לא מהווה איום או תחרות על הדגם ההיביריידי של האקורד ולכן נמכר שם במחירים נמוכים משמעותית.

האקורד מרווחת מהקאמרי בחלל תא הנוסעים, זריזה ממנה וחסכונית ממנה...

תא המטען באקורד אכן קטן עקב הסוללה באופן די מגוחך.

כמובן שאם הקאמרי מצאה חן בעיניכם ומספקת את הצרכים לכו עליה, בכל זאת מדובר בהפרש בלתי מבוטל.

פורסם (נערך)
עשיתי נסיעת מבחן בארה"ב גם על הפיוז'ן וגם על הקאמרי.

הקאמרי מרגישה הרבה יותר "אוטו" לדעתי.

התחושה שנותרה לי מהפיוז'ן היא - תהיי יפה ותשתקי.

 

ממליץ לבדוק כדאיות ייבוא אישי מארה"ב

 

אכן אני שוקל ייבוא אישי.

 

היתרון: מקבל את הדגם החדש (2015) שאמור להיות טוב משמעותית, והוא בוודאי נאה ומרשים משמעותית (נראה כמו לקסוס).

 

החסרון: המחיר הוא אותו מחיר כמו אלבר, ולא מקבלים אחריות.

 

האם כדאי בכ"ז ללכת על זה, ולסמוך על האמינות הידועה של טויוטה ועל כך שבכל מקרה הדגם ייובא לארץ תוך חצי שנה/שנה וכל החלפים ממילא יהיו במוסכי היבואן? (גם אין הבדל ביחידת ההנעה).

 

דעתכם?

עריכה אחרונה על ידי mogo
פורסם
הקאמרי המשווקת כעת בארצנו היא הדגם היוצא, הוא לא מהווה איום או תחרות על הדגם ההיביריידי של האקורד ולכן נמכר שם במחירים נמוכים משמעותית.

האקורד מרווחת מהקאמרי בחלל תא הנוסעים, זריזה ממנה וחסכונית ממנה...

תא המטען באקורד אכן קטן עקב הסוללה באופן די מגוחך.

כמובן שאם הקאמרי מצאה חן בעיניכם ומספקת את הצרכים לכו עליה, בכל זאת מדובר בהפרש בלתי מבוטל.

 

לא יודע למה, האקורד הרגישה לי מעט יותר צפופה. בקאמרי יש תחושה של מרווח שכמעט לא פוגשים בשום רכב - זה נובע גם ממושבים שטוחים, גם מתעלה שטוחה לגמרי מאחורה, אבל כנראה גם מתכנון הנדסי גאוני (בסה"כ מדובר על בסיס גלגלים קטן ממאזדה 6, שבכ"ז מרגישה לידה כמו אנורקסית).

 

לגבי זריזות וחסכוניות, כנראה שאתה צודק, אבל נראה לי שהקאמרי מספיק טובה באספקטים הללו.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
נראה לי שאכן הכי חכם ללכת על הקאמרי.

הדבר העיקרי שמפריע לי בכ"ז הוא התחלפות הדגם.

מאוד מעצבן אותי לרכוש רכב שצורתו החיצונית תתחלף (אני מניח גם בארץ) בתוך חצי שנה + - .

מה אתם אומרים על השיקול הזה?

אני חושש שגם המחירון והסחירות שלו מאוד ייפגעו מכך.

מהי הסחירות באופן כללי של רכבים היברידיים ובפרט של הקאמרי (שעד היום הגיעה בייבוא אישי)?

 

תודה

 

שבועיים עם אלטימה חדשה. העדפתי אותה על פני הקאמרי בעקר בגלל הנדירות היחסית....והתנהגות מעט יותר

ספורטיבית.

כמו כל רכב - יש יתרונות וגם חסרונות.

אשמח לפרט אם אדרש.

 

שמוליק.

×
×
  • תוכן חדש...