Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המון מזל טוב,זוג יקר ומקסים.

 

ככה,לגבי הפרשי הגובה זה זניח,

(אשתי גבוהה ממני ב 6 ס''מ אז?)

מה שהכי חשוב זה מה אחרי החתונה,

שישרור בינכם אשר וכבוד הדדי!

 

לגבי הצ'ק,

פשוט שיתקשרו מהבנק,לדעתי זה הכי טוב,

בכל מקרה יש ליידע אותה בכך,תוך כדי זה

שאומרים לה שהיא או עצם הגעתה לאירוע זה המתנה.

(ככה צריך להיות באירועים לדעתי אבל זה נושא אחר)

 

בחתונה שלנו חבר שלמד אתי הביא מעטפה ריקה!!

חחח דיברתי אתו על זה ואמרתי שאין שום בעיה עם זה

אבל קצת כעסתי שלא השאיר ברכה במעטפה,זה מאד הפריע לי.

 

לגבי ''לכסות'' אין דבר כזה,כל מה שקיבלת תחזיר בריבית ד'ריבית

עם השנים,אל תסתכל על הקטע הזה כהשקעה או בהיבט כספי/ כלכלי.

 

אשר ועושר והרבה אהבה!

פורסם

כמה דברים.

 

-ההפרש ביני לבין אשתי עומד על קצת פחות מחצי מטר, דוקא היא זאת שכל הערב היתה על עקבים.

-הבחורה שנתנה את הצ'ק היא בחורה מבוגרת מעל גיל 60 שלא נראה שהיא כל כך עוקבת יום יום אחרי החשבון בנק.

-לגבי העניבה, מי שמכיר עניבה שתגיע לי עד החגורה מוזמן לשלוח לי אותה, אני 1.97 מטר ככה שצריך עניבה ארוכה.

-לאחר בירור עם אחות של אמא שלי, לפני 4 שנים שהיא חיתנה את הבת שלה, קרה אותו מקרה ואותה קרובת משפחה שלחה צ'ק עם טעות בכתיבה, היא שמרה אותו אצלה כמה חודשים כדי להתקשר, אבל בסןף זרקה אותו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם (נערך)

הגיע הזמן שאנשים יפנימו, צ'ק זה לשכ"ד בלבד. לאירועים מגיעים עם מזומנול, ככה יכולה להיחסך מבוכה מיותרת.

 

ולגופו של עניין, נקווה שהיא תשים לב ותיזום קשר ואם לא, אז לא.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם

לא הבנתי, אותה אחת עשתה את אותה טעות?

 

או שאין לה, וזו הדרך שלה לצאת מזה במקום להגיד "לא באתי לארוע שלך כי לא יכולתי לשלם"

או שיטת מצליח, יש לה אבל היא מעדיפה שיבקשו את זה פעם שניה ולהגיד אופס, מספיק שרק חצי לא מבקשים וכבר חסכת ;-)

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

קודם כל מזל טוב,

דווקא בגלל ההתנהגות השיטתית הזו, הייתי מתקשר, מודה על המתנה ומבהיר את הטעות, ומפה, הכדור במגרש שלה!

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

מזל טוב.

 

בחתונה שלי היה משהו דומה.

נתתי לאמא שלי (שהצק היה מהצד שלה במשפחה) לשבור את הראש.

הכלל מבחינתי הוא שמי שהזמין את האורח- אחראי לפדיחות שלו.

 

בהצלחה

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

מזל טוב, חמודים.

 

היו לי 2 צ'קים תקולים/חוזרים בחתונה.

לא עשיתי עם זה כלום ולא נכנסתי מזה לחובות

ושכחתי לגמרי מהעניין.

תרגיעו עם ה"כסף כסף תרדוף", חבר'ה,

זה מתחיל להריח כמו סטיגמות אנטישמיות...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

עדכון:

האורחת התקשרה לאמא שלי לפרגן על החתונה, על הדרך סיפרנו לה שהצ'ק לא הופקד.

מיד הדודה ביקשה מספר חשבוו בנק וביצעה העברה של סכום הצ'ק.

הצ'ק עצמו נגרס ע"י אמא שלי.

 

אגב, הגיע שלב מאוד כיפי של אחרי החתונה, כבר 4 אנשים שלא יכלו להגיע הביאו לי צ'קים שהם כבר רווח נקי אליי ולכלה אחרי שסגרנו חשבון עם האולם.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

חחח אצלנו כמעט חודשיים אחרי הנשואין קיבלנו

צ'קים מארה''ב,קנדה,שם משפחת אשתי מתגוררת,

סתם הזכרת לי חח

(12 שנים עברו והחזרנו הכל עם ריבית)

פורסם

לגבי הריבית, רוב הצ'קים ה"כבדים" אלה צ'קים שלמזלי לא צריך להחזיר.

אחים של אבא ואמא (עם בנים נשואים שהביאו גם הם צ'קים) והם עצמם נתנו סכום גבוה מאוד לזוג או דודים מבוגרים שנתנו סכומים גבוהים

היה את הסמנכ"ל מהעבודה של אבא שלי שנתן סכום מאוד יפה ועוד כמה עובדים מהעבודה של ההורים שהביאו סכומים ש"כיסו את המנה" (והיו כאלה מהעבודה שלא באו ונתנו צ'קים)

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
עדכון:

האורחת התקשרה לאמא שלי לפרגן על החתונה, על הדרך סיפרנו לה שהצ'ק לא הופקד.

מיד הדודה ביקשה מספר חשבוו בנק וביצעה העברה של סכום הצ'ק.

הצ'ק עצמו נגרס ע"י אמא שלי.

 

אגב, הגיע שלב מאוד כיפי של אחרי החתונה, כבר 4 אנשים שלא יכלו להגיע הביאו לי צ'קים שהם כבר רווח נקי אליי ולכלה אחרי שסגרנו חשבון עם האולם.

 

 

הרבה מזל טוב !

 

גם אני נישאתי בחודש שעבר , עד עכשיו ממשיך טפטוף של צ'קים של אורחים שלא הגיעו... :)

ללא ספק חלק כיפי (שלא לדבר על איזה כיף להיות אחרי כל הארגונים והלחץ...)

 

חששנו שיקרה כזה מקרה של צ'ק חוזר אבל לשמחתי כל הצ'קים של כל האורחים היו תקינים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
הגיע הזמן שאנשים יפנימו, צ'ק זה לשכ"ד בלבד. לאירועים מגיעים עם מזומנול, ככה יכולה להיחסך מבוכה מיותרת.

 

חולק עליך.

בעל האירוע יעדיף צ'קים למוטב בלבד (על שם אחד מבני הזוג, ולא שניהם! לא בטוח שיש חשבון משותף! ואם רושמים לכלה אז על שם משפחתה המקורי)

ולא מזומן.

 

לצאת מהאולם עם סטיפת מזומנים זה מפחיד נורא, כבר היו מקרי שוד.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

וואלה, השרשור הזה נתן לי רעיון לגבי השיק לחתונה הבאה שמזמינים אותי אליה. :-D

 

 

ופות"ש, שיהיה במזל טוב, תזכור: אהבה היא מחלה קשה שרק נישואים יכולים לרפא.

:mm_yeah:

×
×
  • תוכן חדש...