Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4227 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברי הפורום שלום,

 

בראשון בבוקר לאחר נסיעה קצרה ברכב מסוג מאזדה 626 שנת 98 מנוע 2000 בנזין הרחתי ריח מוזר,

עקב ניסיון עבר מר לצערי הבנתי מיד במה מדובר.

בדקתי ברצפה שליד הנהג היה מים, מד חום המנוע החל לעלות וכמובן שנאלצתי לעצור בצד, רדיאטור החימום אמא שלך..

הרכב נגרר למוסך אמין שבדק ואכן זאת התקלה לבינתיים ביטלנו את החימום משמע אין חימום, אני מעוניין לתקן והחליף.

האם בשביל להגיע לרדיאטור המהולל צריך לפרק את כל הדשבורד?!?!? הגיוני :lol:

מישהו מכיר מוסך טוב אמין וזול שיודע לבצע את העבודה ?

יש לי אפשרות לקנות את החלק באופן עצמאי.

תודה.

  • ספונסר פורום
פורסם

היי,

אכן, כדי להחליף רדיאטור חימום יש צורך בפירוק הדשבורד.

אתה מוזמן אליי לאור יהודה לקבלת הצעת מחיר ותציין שהגעת מהפורום כמובן.

 

שמעון זוארץ

03-5333082

מרכז שירות שי לי - מורשה יבואן לרכבי פורד ומאזדה. רחוב היוזמים 12 אור יהודה, טלפון: 03-5333082
מוסך הסדר לחברות הביטוח מגדל, מנורה, ביטוח ישיר, 9 מליון, איילון, שירביט וליברה.
לחנות האונליין של שי לי עם הנחות ומבצעים לחצו כאן

פורסם

אני לא מבין גדול בנושא, אבל מניסיון עם הרכב שלי (פיג'ו 205) לא תמיד חייב לפרק את כל הדשבורד בשביל להחליף רדיאטור פנימי. אצלי היה צריך לפרק 5 ברגים סך הכל.

אני לא יודע איך זה במאזדה הזו. אבל להורים שלי הייתה מאזדה כזו, וכשפירקתי את הרדיו מהרכב לפני המכירה הייתה לי גישה ממש טובה לתוך הדשבורד. שווה להתייעץ ולבדוק עם אנשים/מוסכים שהתנסו בעבר בהחלפה של החלק הזה בדגם הנ"ל.

פורסם

מנסיון של פירוק דשבורד זה לא סיפור כזה גדול, אני כמובן מציע שתפרק את הדשבורד מבעוד מועד ותביא את הרכב למוסך רק לשם החלפת הרדיאטור.

1700 שח נשמע לי מחיר מאוד גבוה להשקעה על רכב כזה ישן.

חוץ מזה יש את כנופיית הטיפולים השוטפים, אני בטוח שהם ישמחו לעזור לך.

פורסם

זה לא באמת אפשרי בלי חימום עם ילדים,

מי אלה כנופיית הטיפולים השוטפים איך אני יוצר איתם קשר?

פורסם
זה לא באמת אפשרי בלי חימום עם ילדים,

מי אלה כנופיית הטיפולים השוטפים איך אני יוצר איתם קשר?

אנחנו פה,

כנס ללינק בחתימה

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...