Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

jeep renegade - קצת יותר מג'יפ מדרכות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4234 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, זה סרטון פרסומי. א-ב-ל, נראה ממנו שבגרסת הtrailhawk הדבר הזה לא פראייר, ויכול להיות פתרון מצויין למי שרוצה נוחות ליומיום לצד היכולת לרדת לשטח לטיול.

 

אז זה לא רנגלר או ריינג' רובר, אבל זה נראה אחלה של שילוב ביניים לaverage joe שיוצא עם המשפחה לשבילי קק"ל וטיפה מעבר.

 

pSrXHFSjT40 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

השאלה כמה יקר יותר הוא יהיה מהג'ימיני, במיוחד בגרסת הטריילהוק.

מעבר לזה נראה חבילה טובה יחסית לג'יפון(זה אשכרה ראוי להקרא ג'יפון בניגוד לשאר).

פורסם

אין לי ספק שאם הוא יגיע לארץ, אז הוא יהיה יקר מהג'ימני (עבור הגרסא הזו, בכ"א). אל תשכח שהוא גם מאובזר יותר ממנו.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

לפי טופ גיר מגזין הדבר הזה אמור להתחיל קצת מתחת ל20 אלף יורו, כמובן שהtrailhawk יעלה יותר.

 

גם 20 אלף זה 5 יותר ממה שעולה ג'ימני, והרבה יותר מהדסטר הכי בכיר. שניהם לא רלוונטיים לדיון - זה JEEP שיעלה כראוי ל JEEP.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

באותה גישה אפשר להגיד שהגרנד צ'ירוקי 2014 זה ג׳ולייטה לשטח, אבל הם דיי רחוקים אחד משני.

 

בכל מקרה שמתי עליו כבר עין, מעניין אם בכלל גירסאת הtrailhawk תגיעה לארץ ומה המחיר, אם המחיר יהיה באזור ה170 אלף שקל אז כנראה זה יהיה המחליף של הגרנד ויטרה בתור רכב משפחתי-שטח כי הויטרה החדשה הפכה כבר לג׳יפון ללא הילוך כוח...

 

בכל מקרה אין עדין שום ביקורת רצינית עליו שהתקיימה מחוץ למגרש המשחקים של Jeep...

עריכה אחרונה על ידי Taimors
פורסם

הרכב הוצג לפני חצי שנה ויתחילו למכור אותו בחודשים הקרובים.

מה נזכרת בזה עכשיו? דיברנו על זה כבר כמה פעמים.

 

בקיצור זה הג'יפון הכי מתאים לשטח שיש, יש לו את כול מערכות השטח שיש לג'יפ.

דבר שאין ב 500X או בכול הג'יפונים האחרים בשוק.

כתבה מאתמול

Renegade mini-Jeep on sale in January 'well below' $20k

המחיר הוא לדגם בלי כלום, אפילו בלי גיר אוטטומט.

אייל

×
×
  • תוכן חדש...