Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סיאט איביזה 2012 בסיסית.

 

שמתי לב שאורות הערפל הקדמיים, הממקומים בפגוש, עובדים לעיתים גם כאשר אני לא מושך החוצה את המתג, על מנת להפעיל אותם.

 

א. אין לי חיישן אור כי אין לי מצב auto במתג הפעלת האורות.

ב. אני יודע שאורות הדרך דולקים גם כאשר מתג האורות כבוי בגלל דרישות חוק באירופה אבל בספר הרכב יש התייחסות לזה רק לגבי הפנסים הראשיים ולא לגבי פנסי הערפל.

ג. בניגוד לפנסים הראשיים, שדולקים תמיד כאמור, פנסי הערפל הקדמיים לפעמים דולקים ולפעמים לא דולקים כאשר מתג אורות הערפל הקדמי כבוי.

 

מישהו מכיר את זה?

יודע למה זה מתרחש ומה קובע אם הם דולקים או לא?

 

תודה

פורסם

ברכבך , כמו בכל האיביזות מ -2009 עם פנסי ערפל , יש מערכת אוטומטית של "סיוע בתאורת פנייה". כאשר אתה מפעיל וינקר ומסובב הגה ידלק אור ערפל קדמי

יחייד בכיוון הפנייה על מנת להאיר את הסיבוב.

פורסם

מדובר על כך שהאורות דלוקים כאשר הרכב עומד.

נניח אני יוצא מהבית ב5:30 בבוקר והולך לזרוק את הזבל- כאשר אני חוזר לכיוון הרכב אני רואה שאורות הערפל דלוקים למרות שהרכב עומד ללא וינקרים או הגה מסובב וכאשר מתג תאורת הערפל לא דלוק.

×
×
  • תוכן חדש...