Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

בכוונתי לרכוש בתקופה הקרובה רכב פנאי , המטרות העיקריות הנאה בסופ''ש ,

 

התקציב מוערך בכ-80000 ש''ח , אני לוקח בחשבון את המעבר לשנת 2015 מה שיוריד משמעותית את מחירון הרכבים האופציונליים .

 

הרכבים שמצאתי הם :

 

AUDI A3 AMBITION 3DR 2.0 2007-2009

HONDA CIVIC TYPE R 2007-2009

volkswagen golf gti mk5

seat ibiza cupra 2009-2010

alfa romeo mito green leaf 2009-2010

 

אשמח מאוד לדעת מהי ההעדפה שלכם ומדוע .

 

הייתי שמח לדעת על עלות ביטוח מקיף על כל אחת לערך כולל נהג צעיר אם יודעים כמובן .

 

תודה רבה לעוזרים .

פורסם

1) לעניות דעתי הנחתך בעניין ירידת המחירון בתחילת 2015 - שגויה. המחירון יורד במהלך כל השנה, בהתאם למצב השוק.

2) הדגמים שהבאת מאד שונים אחד מהשני וכדאי שתבצע נסיעת מבחן לפחות בחלק מהמועמדות ותחליט מה מתאים עבורך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מכיוון שהחל מינואר 2008 המחירים מחושבים ע"פ חודש העלייה על הכביש - אתה פשוט טועה (לדעתי).

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
המחירון נחתך כל השנה אבל במעבר לשנה חדשה הוא נחתך הרבה יותר !!

 

לא תמיד, כבר קרה לי שבחודש ינואר המחירון המשוכלל דווקא עלה. וממילא, מרגע שעברו לחודשי שימוש, הטענה שלך, כפי שנאמר, כשלעצמה, פשוט לא נכונה.

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

זה בדיוק מה שרציתי לדעת או לפחות לנסות ולהבין , אני אכן יעשה סיבוב על כל אחד מהם אבל לבנתיים חקרתי קצת את הנושא העניין הוא שהן כולן סביב ה 7 שניות 0-100 מ180 ועד 200 כח וממונט לא פחות מ25 , הייתי רוצה לשמוע האם יש מישהי מהן שהיא עם אופי יותר ''ספורטיבי'' מהאחרות , אולי לא להתקרב לאחת מהן בגלל סיבה כל שהיא אני מנסה להגיע להחלטה ואוסף יותר מידע .

 

אשמח להמלצות וחסרונות מאנשים בפורום אולי בעליי הרכבים הללו תודה רבה לעוזרים .

פורסם

קודם כל תמצא A3 או גולף GTI MK5 ראויה בתקתיב שפוי יחסית למחירון ומשם תתקדם הלאה.

ההיצא קטן יחסית ורכבים טובים נסחרים משמעותית מעל המחירון.

 

לידעתך ובהצלחה!

פורסם

TYPE R היא היותר ספורטיבית-עצבנית ברשימה. לדעתי רכב מאוד נדיר, לא רואים אותן כמעט (ובזמן האחרון בכלל לא ראיתי, אולי כבר ריסקו את כולן?...)

 

GTI מארק 5, לא מכיר אישית, מארק 6 היתה מצוינת - הייתי אפילו אומר שהיא טובה מדי בשביל להיות רכב סופ"ש, היא מיועדת להיות ALL ROUNDER (כרכב ספורט נטו היא קצת רגועה מדי). מארק 5 לא זכתה לאותו כבוד כמו ה-6, בכמה בדיוק היא נופלת ממנה תצטרך לשמוע מבעלי נסיון.

 

מיטו תלתן מכונית מאוד נחמדה, לא קיצונית ולא מושלמת אבל רכב שאפשר להנות ממנו בכיף, עם הוצאות אחזקה שפויות ופוטנציאל שיפורים. מסתובבות כאלה שמורות, שווה לך לנסות.

 

איביזה קופרה - רכב חמוד וכיפי אבל מוגבל ביכולותיו, המיטו עדיפה לדעתי.

 

אאודי בכלל לא בקטגוריה. מכונית טובה, איכותית שאפשר לנסוע איתה מאוד מהר, אבל זו אמורה להיות מכונית יומיומית למי שיש לו רכב ספורט לסופ"ש, לא להפך...

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

בשנת 2008 בלוי יצחק אין תוספת על חודשי עלייה לכביש כבר מאמצע השנה.

לחכות לתחילת 2015 בציפייה שהמחירים ירדו משמעותית לא מציאותית, במיוחד ברכב כמו גולף GTI סימן 5 שמבוקש מאוד. יתכן שהאיביזה והאאודי ירדו אבל לא יחתכו.

דרור- מנהל מוטורקאר

פורסם

הרשימה שלך, לדעתי האישית יכולה להיות מעולה בתור "רכב יום יומי ספורטיבי" אבל בתור רכב סופ"שים, שוב לדעתי האישית, בתקציב שלך הייתי הולך על משהוא שהוא במקצת יותר ישן ויותר הארדקור, S2000, מיאטה, TT (קואטרו, ידנית, סגורה), קורבט אספנות, אלפא בררה/ GT, מיני קופר וכו', הכל עפ"י ההעדפות שלך.

 

באופן אישי, הייתי לוקח חצי מהכסף, קונה את ה ZX16 המדהימה שמוצעת למכירה ונשאר עם 44K ש"ח, עודף שמן לטיפולים, אחזקה ושיפורים עתידיים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לדעתי אם אתה מחפש רכב סופ״ש,אולי תנסה לכוון לכלים מעט יותר קיצוניים ,כל הרכבים שמנית הם רכבים יומיומיים עם יכולות ספוטיווית,מה שהופך אותם לפשרה מעולה למי שצריך את שימושיות,ועלויות אחזקה שפויות.

Porsche 944 turbo

פורסם

כולן הנעה קדמית - האם זה מכוון.

מה בעצם אתה מחפש ממכונית לסופ"ש?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

×
×
  • תוכן חדש...