Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4253 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, ברשותי סאב הרץ 12" דגם 300.3 ותיבה אטומה, הסאב תופס לי מקום רב בתא המטען (למרות שהוא ענק -סקודה אוקטביה), כל יש עגלת תינוק, קניות וכו'.

ראיתי בחנות סאב עם תיבה צרה ורחבה של חברת LIGHTNING AUDIO 500W RMS, אני לא יודע דגם, אבל מה שטני רוצה לדעת הוא האם סאב בעל תיבה צרה וקטנה יחסית יכול לספק את אותם הביצועים של סאב ההרץ שיש לי?

 

תודה : )

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם (נערך)

לפי המלצות היצרן לסאב שלך (DS300.3) תיבה אטומה צריכה להיות בנפח של 21 ליטר

או במילים אחרות בגודל של 32X32X20.5 ס"מ (מידות פנימיות. קצת יותר בתוספת עובי החומר).

http://hertzaudiovideo.eu/wp-content/uploads/2014/05/hertz_Dieci.3_Sub_OwnersManual.pdf

 

אם זה לא קטן מספיק עבורך, ניתן יהיה לבנות תיבה שתנצל את נפח תא המטען אצלך בצורה טובה יותר.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

מה שאני מתכוון הוא שאם לדוגמא אני אקח רמקול בתיבה מקורית צרה כמו הקישור המצורף:

http://www.cartoyz-web.com/pioneer-ts-swx251-compact-10-inch-shallow-subwoofer/

 

לא בהכרך פיוניר כמו בקישור, אלא כל חברה אחרת - האם הוא יהיה ברמה של ההרץ שלי

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם

אני הבנתי למה אתה מתכוון (אני חושב).

סאב אחר בעל נתונים אחרים ישמע אחרת. יותר טוב/אותו הדבר/פחות טוב, זו כבר שאלה טובה וגם קצת אינדיבידואלית.

 

מה שאני אומר, במידה ואתה אוהב את אופי הסאב שלך כרגע, אולי התיבה עצמה יכולה להשתנות ואין צורך לרכוש סאב אחר. אם כי גם זה עשוי להשפיע קצת על האופי שלו.

פורסם

אנחנו מדברים על אותו סאב אם אצלך הוא גם דגם ES300.3 כמו אצלי,

הסאב שלי בתוך התיבה המקורית שהגיעה לפי הייצרן.

 

ויש לי קורולה 08, והתא מטען הוא גדול והסאב לא תופס המון מקום, מתרגלים פשוט...

 

הכל נכנס לתא המטען חוץ מהשולחן המתקפל הזה שלוקחים לפיקניקים וכו'

 

לא חושב שכדאי ואפילו לא רצוי לשנות את גודל התיבה (דעתי בלבד), אם הייצרן החליט שזה הגודל המתאים,אז ככה זה אמור להיות.

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם (נערך)

לא אמרתי שאני לא מאמין לך, והגעתי ללינק הזה גם בעצמי.

רק אמרתי שבאתר של הרץ עצמם אין זכר אליו אלא רק ל-DS300.3 ולכן נדרשת הבהרה מצד פותה"ש.

 

אני מתקן קצת את עצמי -

מצאתי אותו פה (וגם אז בלי ה-3., אלא רק לפי התמונה):

http://audisonhertz.com/products/hertz/energy/

אבל לא פה:

http://hertzaudiovideo.eu/

מישהו יודע להבהיר את ההבדלים בין האתרים?

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

טוב, באמת לא ציינתי את דגם הסאב שהוא

DS300.3.

הסאב מצויין ובלי עיוותים גם בווליום גבוה, אבל בגלל שיש לי עגלת תינוק וקניות הוא תופס יחסית הרבה מקום

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם
אתה יודע להגיד מה נפח התיבה כיום, או לפחות מה המידות שלה?

 

אני לא יודע מה הנפח אבל המידות הן בערך 45 רוחב, 35 גובה ו 35 עומק (זוהי תיבה מקורית של הרץ)

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם (נערך)

שמע, אני לא בקיא מספיק כדי לדעת/להסביר איך ענין הנפחים עובד ומה מתאים יותר או פחות, אבל על סמך החוברת של הסאב,

יש לך בערך פי שניים יותר נפח ממה שמומלץ.

 

כך ש:

- בדוק להתקינו בתיבה קטנה יותר. התוצאה שהוא יפיק תהיה שונה במעט ואיני יודע להגיד במה ועד כמה זה יבוא לידי ביטוי.

- בדוק אפשרות לניצול נפח תא המטען בצורה טובה יותר (בניה שקועה בצד, בניה בגב המושב האחורי, שימוש בנפח באזור הגלגל הרזרבי). יש מספר דוגמאות להתקנות כאלו בפורום.

 

אגב, לצורך הענין גם תיבה פתוחה, שאולי תעזור להדגיש תחום תדרים מסויים אם יחסרו, ע"פ המלצות היצרן עומדת על קצת פחות מ-24 ליטר (אטומה כאמור מומלצת 21 ליטר).

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
×
×
  • תוכן חדש...