Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4212 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באמת ראית שהגלייז מילא סווירלים ? לא מצאתי עד היום גלייז שבאמת יוצר אפקט מילוי משמעותי, שגם מחזיק זמן.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא חושב שזה הגלייז כמו שזה הפוליש - המצב השתפר קצת זה בטוח, עדיין יש סווירלים - המצב של הצבע ברכב הזה כמו שציינתי לא להיט והטיפול דיטיילינג הזה עשה שיפור ניכר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אוטוגלים super resin polish - זה גלייז שב2-3 מעברים יודע להעלים סוירלים ברמה די טובה. שים עליו וקס עמיד והאפקט ישמר להרבה זמן.

 

גלייזים או חומרי ניקוי עם פוליש עדין לא באמת מורידים סווירלים. אולי טיפה מעדנים אותם אבל לא הפוליש הזה זה מה שיציל את הצבע

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

לא חיפשתי להוריד או לעדן את הסווירלים למען האמת, זה פשוט קרה. מה שרציתי זה להוריד מהרכב את כל הלכלוך ולשמר אותו מכאן עד למכירה שלו שהצפי שלה הוא שנה בערך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אוטוגלים super resin polish - זה גלייז שב2-3 מעברים יודע להעלים סוירלים ברמה די טובה. שים עליו וקס עמיד והאפקט ישמר להרבה זמן.

 

+1

אכן, הSRP מעולה להעלמת סוורלים ובשילוב של extra gloss או אוטם איכותי, הוא גם ישמור על האפקט לתקופה יחסית ארוכה.

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם
באמת ראית שהגלייז מילא סווירלים ? לא מצאתי עד היום גלייז שבאמת יוצר אפקט מילוי משמעותי, שגם מחזיק זמן.

בטח שראית גלייז שממלא סווירלים בצורה טובה :)

ראית את הרכב שלי, אמרת שהוא נראה מעולה ואין בו צורך בפוליש, כבר אמרתי לך - מוזמן לראות אותו ללא srp ותראה איך דעתך משתנה.

 

לגבי שכבות של srp, אין טעם ומיותר לחלוטין, שכבות נוספות מיותרות ולא מוסיפות דבר למראה הסופי, לא ממלאות יותר או מנקות יותר.

(רשום בגם בהוראות שימוש באתר של אוטוגלים, וחבל שלא שמרתי לינק מאוד מעניין, של שכבה אחת מול עשר ((!!)) שכבות של srp, אין הבדל במראה).

"יאללה בירי".

פורסם

אני זוכר שרשורפלצת באחד האתרים הלועזיים שהשווה בין כל הגלייזים הקיימים בערך והיו שם תמונה אחרי 3 ידיים ואחרי 5, והיה הבדל. לא גדול במיוחד, אבל הבדל.

אין לי אינטרס לשרוף שעה עבודה על כל שכבה עודפת. אני עושה 2 רק בגלל השירשור ההוא.

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

די תפסיקו כבר, אתם מזכירים לי שהגיע הזמן לחידוש האוטם על הרכב. פעם קודמת זה לקח 4.5 שעות והייתי שחוט אחר כך.

 

וברצינות, גיל, באיזה שלב אתה משתמש בגלייז? נגיד שמתישהו בקרוב אני באמת אחדש את האוטם (כל התהליך כמובן - שטיפה, IPA, פלסטלינה וכו'), אז מתי להשתמש בגלייז?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

שלב אחד לפני אטימה.

איזה גלייז מעוניין לרכוש? צריך לשים לב ולדעת לשדך אותו לlsp.

או שתקנה srp בקיצור, אוהב כל דבר מעליו :)

"יאללה בירי".

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

סתם בשביל הספורט - יום שישי בבוקר מגיע לרכב לאחר לילה מלא גשם (כבר כל המכוניות מסביבי נראו כמו מתכת שחוטה)

 

וזה מה שאני רואה - והבועות נשארו על הרכב גם לאחר נסיעה ולאחר כמה שעות של שמש.

 

זה באמת עשה הבדל!

 

היום קניתי מברשת של EZ לג'אנטים, ספוג חדש במקום זה שהרסתי ועוד מגבת מיקרו צהובה עם דפנות שחורות של מגוואיירס

 

סתם, כי בא לי לשפשף! :-P

photo 3.jpg

photo 2.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תתחדש על המברשת, אני אשמח לשמוע רשמים. אני בהחלט התלבטתי לפני מספר שבועות ולבסוף רכשתי את הסט של WOOLIES, אני בטוח ש2 המוצרים מעולים, אך בכל זאת, מה אני מפסיד?

M-TECH E46

פורסם

אני לא באמת יודע אבל מקריאה הבנתי שאורך החיים של הזולות יותר קצר בהרבה אז בסופו של דבר עדיף לקנות מברשת אחת טובה וזהו - אני גם לא יודע איך בדיוק פעולת המברשת הופכת את ניקוי הג'אנט למשהו קליל.

 

עם ג'לדה או ספוג זה פשוט סיוט - כמויות הלכלוך על החישוק הן פשוט אובר קיל בשביל שימוש בפתרונות כאלו.

 

נראה באמת איך מתנהגת המברשת הזאת מול הלכלוך הקשה הזה ואז עד כמה יהיה קל לשטוף את זה ולנגב את החישוק עם סחבה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

קצת עדכונים

 

לגבי הEZ Detail Brush - לא מה שחשבתי, בכלל לא מה שחשבתי

 

מדובר על המברשת הזו

 

brush_spec_3a__2_.jpg

 

הדבר היחיד שיש לי לאמר על זה - בולשיט. לא שווה את הכסף!

 

לשלם 100 שקלים בשביל משהו שאפשר לעשות עם כל מברשת או חתיכת בד אחרים בעצם. הדבר היחיד שכן יכול להיות זה שהיא יותר עמידה ממברשות אחרות אבל בפועל לקחת גם מקל וללפף אותו בסמרטוט או לקחת כל מברשת אחרת שעולה הרבה פחות יתן בדיוק את אותן תוצאות.

 

המברשת הזו לא מורידה את הלכלוך מהחישוק - היא רק מפרידה אותו מהחישוק עצמו בעצם, מזיזה את הלכלוך וגם ממיסה קצת ממנו לתוך נוזל הניקוי שהתזתם על החישוק כמה דקות לפני כן (במקרה שלי אני משתמש בתכשיר ניקוי למגנזיום של סונאקס).

 

אבל - היא עוזרת לזרז את התהליך של ניקוי החישוק - מזרזת מאוד.

 

התהליך שאני גיליתי שהכי נוח לי הוא:

 

1. להתיז נוזל ניקוי לג'אנטים ולהמתין לאפקט דימום.

2. לקחת את המברשת ולשבור את הלכלוך.

3. לקחת ג'ילדה קטנה ולספוג את כל הלכלוך שהתמוסס לתוך נוזל הניקוי.

4. לקחת מטלית מיקרופיבר ולנגב את החישוק.

 

בפועל הנוזל ממיס את הלכלוך ואז בעניין של שניות וללא מאמץ המברשת בעצם "שוברת" את הלכלוך הקשה, כמה שניות נוספות לכל חישוק עם הגי'לדה שסופגת את רוב הנוזלים וכל השאר בניגוב מהיר ובאמת חסר מאמץ עם מטלית מיקרופיבר והחישוק יוצא נקי.

 

אין לי חניה פרטית קרובה למקור מים או חשמל - אז גרניק לא בא בחשבון וגם האמת היא שאני לא רוצה לבזבז מים.

 

מאז שגיליתי את הNOR הרכב לא ראה בעצם טיפת מים קרוב לחודשיים והיה נקי כמו חדש - בגלל שחניתי בנמל שבוע שעבר הרכב נהיה בוץ והייתי צריך לשטוף עם דלי וסבון - וואלה, נשטף בקלות, בשניות.

 

קצת ריחן של CG (ריח של מכונית חדשה)

קצת סונקס לפנים הרכב

קצת מגוואיירס לריפודים ובדים

קצת תכשיר עור

 

והרכב נוצץ כמו חדש בפחות 40 דקות של עבודה לא מאומצת.

 

עכשיו - בשביל להתנתק סופית ממשטפות הרכב - הזמנתי שואב אבק לרכב שמצויינת בו עוצמת ה"יניקה" :-D לעומת רוב השואבים האחרים שפשוט נמנעים מלפרסם את זה ואם זה עובד טוב אז באמת הרכב עובר לתחזוקה עצמאית 100%

photo 2.jpg

photo 1.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

שמע חבר, אתה בדרך הנכונה, להרס של הג'אנטים.

וזה יקרה.

 

לאחר ניקיון עם תרסיס, אפילו כדוגמת הסונקס שהוא acid free, חובה לשטוף עם מים.

הרבה מים.

אתה תתפלא כמה מים מוקצפים ומטונפים ימשיכו לנזול מהג'אנט שלך כאשר תשתמש בצינור או גרניק, גם כאשר נדמה שהחישוק והצמיג נקיים לחלוטין.

 

הג'ילדה שלך לא סופחת באמת את החומר אלייה, היא יותר מחליקה אותו על פני הג'אנט, גורפת אם תרצה.

הניגוב שלאחר מכן בעזרת מיקרופייבר, כן סופג חומר, אבל קח בחשבון שאתה רחוק מלספוח את כל החומר שרוסס.

 

אל תשכח שחלקים ממנו מגיעים לפנים הג'אנט, נכנסים לכל מיני סדקים וחרכים, והחומר פשוט יושב לו שם ומתייבש, ואין גרוע מייבוש של חומרים מסוג זה על משטחים.

בקצב הזה, אתה מהר מאוד תמצא את עצמך פותח שרשור שכותרתו "מנקה החישוקים של סונקס (או כל מוצר ייעודי אחר לצורך העניין) הרס לי את החישוק", או משהו בסגנון.

 

ראשית, העף כבר את הג'ילדה הזאת, אני קורא ועוקב אחרי השירשורים שלך, יש לך חומרים מעולים, אבל אתה מסרב להפטר מה"טכנולוגיה" המיושנת הזו, אין לה מקום כבר בארסנל שלך.

אפילו מטלית פשוטה של סנו מהסופר תעשה עבודה טוב יותר.

 

שנית, הצץ כאן - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?527407-%D7%A0%D7%A7%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%91%D7%A2%D7%96%D7%A8%D7%AA-ONR-%D7%A9%D7%99%D7%98%D7%AA-%D7%94%D7%9E%D7%98%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%AA

 

קרא את החלק שנוגע לניקוי הג'אנטים.

כתחזוקה, onr פשוט מעולה.

בחר בשיטה הזו, גם במחיר של שטיפה תכופה יותר של החישוקים.

 

לתקופות קשות יותר? דאג למקור מים ליידך, במינימום ההכרחי, מרסס ידני עם מים (למרות שליטר וחצי/שניים על 4 חישוקים, זה כלום, אבל זה עדיף מהשיטה הנוכחית שלך), אין אופציה אחרת כאשר משתמשים בתרסיסים.

 

בהצלחה :)

"יאללה בירי".

פורסם (נערך)

אני עשיתי דבר דומה אתמול, לא היה לי צינור אך מילאתי 2 דליים עם מים ולאחר שימוש ב SONAX שפכתי כמה ליטרים על כל ג'נט עד שירד כל ה "דם" הקדוש של SONAX.

לאחר מכן עברתי גם עם מטלית פשוטה ממיקרופיבר כדי להבריק את הג'נט.

 

אגב (התעלקות קטנה), אם כבר על הגנה של ג'נטים דיברת - מה אתה מיישם עליהם? ווקס רגיל (כגון הפוסו) שווה משהו עליהם?

 

LANOSFORCE - לי יש את הדייטונה האדומה, האמת שגם אני חשבתי כמו מה שאתה אומר אבל היא פשוט מקלה עלי את העבודה, ולא מראה סימני עייפות.

השתמשתי בכמה מברשות פשוטות שאחרי כמה שימושים התפרקו לי בידיים, אז זה נראה לי כל התועלת המיוחדת של המברשת.

ללכלוכים קשים היא לא ממש מועילה אלא רק מפזרת כמו שאמרת את רוב הלכלוך האבקתי, גרגירים קשים שנדבקו לג'נט מוריד רק הסונקס או מעבר לאחר מכן עם מטלית, לי עלתה 150 ש"ח לא 100 :p

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017


×
×
  • תוכן חדש...