Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4213 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פוסו הוא לא ווקס רגיל, שכן ווקס לא ידוע ביכולות עמידות לחום גבוה, הוא אוטם ששווה ערך ביכולות העמידות הגבוהות שלו לחום כמו הfk1000 (פחות או יותר), בגלל תוספת הptfe.

לא ניסיתי אותו על הג'אנטים, מאמין שיעשה עבודה לא רעה.

לא בטוח שמתמשכת, אבל שווה נסיון, תחזור לעדכן :)

בגדול אינני מורח שום הגנה על הג'אנטים שלי (עצלנות נטו), כעת הם מצופים בפלסטידיפ, לכשעצמו סוג של הגנה.

 

יש לי הרגשה שהציפייה שלכם ממברשות לנקיון ג'אנטים קצת גבוה מידי.

המברשת משחררת את הלכלוך שדבוק לג'אנט, לאחר קרצוף החומר הייעודי שרוסס עליו.

היא לא משאירה אחריה משטח נקי, מן הסתם, מה שמשלים את הנקיון ששוחרר החוצה הוא השימוש במים זורמים.

מברשות יקרות כמו דיטונה אמורות להקל בהרבה על הניקיון ומקצרות את התהליך, אמורות להשאר בשימוש כמה שנים טובות, להיות אגרסיביות מספיק כדי לשחרר את הלכלוך הכי עיקש, ועדינות מספיק כדי לא לשרוט את הג'אנט.

לכן המחיר הגבוה, לטעמי השקעה לא רעה בכלל.

"יאללה בירי".

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

צ'יפופו - תגדיר "הרס" של הג'אנט

 

הרס מבני? הוא הולך להתפרק, להסדק? אני הולך למות על הכביש או שאתה מדבר על משקעים קשים של לכלוך שלא ניתן להסיר מהחישוק?

 

בכל מקרה מקור זמין של מים פשוט אין לי, רק דליים וזה נראה לי בזבוז אז אני פשוט אמנע מהסונק ואנסה באמת לנקות את הג'נטים עם NOR וזהו זה.

 

לגבי הג'ילדה - היא סופגת נוזלים נהדרת וזה מאפשר לי עם מטלית מיקרופיבר אחת זולה לנגב בקלות את כל החישוקים, על רכב נקי - זה אמצעי מאוד נוח - עבורי - לספיחת נוזלים - מתקשה להבין למה אני צריך לזרוק אותן לפח.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אל תגזים.

אתה לא הולך למות בגלל שיטת שטיפה גרועה.

אבל ציפוי הג׳אנט שלך ידהה, יאבד מהברק שלו, ואתה תגיד ביי ביי ללכה שתתקלף לה.

 

לגבי הקיבעון על ג׳ילדה.

אם אתה נהנה להשתמש במוצר הזה, בכיף שלך אני אומר, כבר אמרתי את דעתי לגביה כמה הודעות קודם בשרשור הזה.

כנראה שלא יצא לך להשתמש במגבת מיקרו איכותית, אם אתה מדבר על יכולות ספיחה וג׳ילדה באותה נשימה.

אבל גם זה בסדר.

אם תרצה המלצות, אל תהסס.

"יאללה בירי".

פורסם

אני משתמש בה כי יש לי אחת - זה הכל, יש לי כמה האמת כי פשוט קניתי כמה בזמנו.

 

היא סופחת מים טוב, מה שבטוח זה שאני לא משתמש בה יותר לניגוב של רכב עם שכבת אבק אלא רק רכב נקי ושטוף - וזה רק לאחר שטיפה עם דלי רגע לפני שאני מייבש סופית עם מיקרופיבר.

 

בכל מקרה לגבי הג'אנט - הבנתי - אנסה לתחזק אותם עם NOR ואם באמת זה יעשה את העבודה אז את הסונקס הזה אני כנראה לא צריך למעט מקרים קשים במיוחד בהם אני כבר אקח את הרכב למקום שיש לי בו מקור מים טוב - אבל מעדיף להמנע מזה, בזבוז של משאב יקר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

וובכן - נמשיך בעדכונים מידי חאפריסט שפשפיסט

 

אז הבנתי שאני חייב מקור מים אם אני רוצה להשתמש בתכשיר כמו הסונקס - אז הבנתי שמדובר במשהו שאני כנראה אעשה פעם בחצי שנה והלכתי ורכשתי אקדח ומתאם לברז לצינור הישן שנשאר לי בבית של אמא - עכשיו רק נשאר להבין איפה הוועד בית המ#$@ק סוגר את השיבר :-D

 

לבינתיים ביקשתי מהשכן לרגע להשתמש בגרניק שלו.

 

המגנזיומים של הטויוטה שלי גם ככה אפשר לאמר שהם די גמורים - אז לא ממש איכפת לי - אבל בכל זאת.

 

לבינתיים - הספקתי כבר פעם אחת גם לנקות את הג'אנטים עם NOR - לא הייתי זקוק בכלל למברשת - הלכלוך יורד במכה - מתיז את הNOR, מחכה לפחות חצי דקה - מיקרופיכסה וגמרנו. האופטי סיל כנראה גם תרם כאן את החלק שלו.

 

ואז הבנתי מה הדבר האחרון שאני צריך בכדי לנתק עצמי סופית ממשטפות הרכב - שואב אבק! כן!

 

אז הזמנתי ב70 שקלים שואב אבק "סטייל" תעשייתי יבש\רטוב לרכב - הוא כמובן לא אנטי אלרגני אבל יש לי נשמית ומגן עיניים במידה וזה ממש חמור - וזה לא.

 

הסיבה שרכשתי אותו ולא שואב אבק ידני של פיליפס אנטי אלרגני שעולה איזה 250 שקלים היא עוצמת השאיבה.

 

זה היה השואב היחיד שמצאתי שלא מסתירים בו את הנתון הזה אז הבנתי שכנראה האחד הזה באמת שואב.

 

אכן - עשה עבודה טובה מאוד! רק שהפילטר שלו בדיחה. משעשע איזו יניקה אפשר להוציא ממנוע של ווקמן.

 

בכל מקרה רצוי לשאוב איתו כשהשואב מחוץ לגוף הרכב אבל - הוא לפחות עושה את העבודה.

 

מדובר על השואב הזה

 

http://www.buy2.co.il/o/9d66b2f0-f00a-463a-9b2e-c9e349e6bd03?utm_source=zap&utm_medium=pricecomp&utm_campaign=9d66b2f0-f00a-463a-9b2e-c9e349e6bd03

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תתחדש.

שמח שעבד לך עניין ה-onr.

פחות שמח לבשר לך שאופטיסיל על ג'אנטים לא מחזיק בכלל.

(עכשיו קיבלת עוד סיבה להעריך את ה-onr הזה :) )

"יאללה בירי".

פורסם

כן, קראתי בלא מעט מקומות שהוא יורד פחות או יותר אחרי שטיפה או שתיים - אבל אני דווקא מאוד מופתע לטובה מהאופטיסיל על הרכב - כבר עברו כמעט שלושה חודשים ועדיין נראה שקיימת שכבה על הרכב.

 

בד"כ הגנות כאלו הולכות לעולמן קודם כל על המכסים - מנוע ראשון ומיד אחריו גג ותא מטען.

 

אבל זה מחזיק יפה סה"כ - ולעשות שכבה מחדש זה עניין של כמה דקות עבודה אחרי שטיפה טובה של הרכב וטיפול נקודתי במקומות שהצטבר בהם לכלוך - כמובן זה לא נועד לי שמתחזק את הרכב שלו בצורה קפדנית מאוד אלא למי שפשוט רוצה לשמור על הרכב שלו נאה לעין ועם הגנה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

האמת שאני גם ללא מקור מים, ולאחר שהשתמשתי ב SONAX על הג'נטים פשוט מילאתי 2 דליים במים, והתחלתי להשפריץ אותם על הג'נטים עד שלא נשאר חומר, השארתי דלי שלישי והשתמשתי בכפפת מיקרופייבר שכבר עבר זמנה כדי להוריד את שאר הג'יפה מהג'נטים.

זה עבד מעולה, בכל פעם שהכפפה התמלאה לכלוך פשוט ניקיתי בדלי מים, וחזרתי לנקות את הג'נט, שאריות לכלוך ניגבתי עם מטלית מיקרו סתמית ביותר וזולה שיש לי.

 

נ.ב על הג'נטים שמתי ווקס פוסו שנראה לי SCIPOPO גם המליץ אם אני לא טועה, אחרי הגשם היום רוב הלכלוך ירד מהם, מפתיע לגמרי

Opel Adam S 2017

פורסם

אני באופן אישי נהנה מהעובדה שאני יכול להמנע משימוש במים - לא אוהב את הרעיון של שפיכת דליים שלמים בשביל לנקות את הג'אנטים - בקטע הזה צינור נראה לי רעה קטנה יותר.

 

בכל מקרה - זה ניקוי לפעם בהרבה זמן - אין ממש צורך כל פעם להרטיב את החישוק עם הסונקס הזה - לא הבנתי כנראה עד כמה החומר הזה חזק ומה הייעוד שלו, חבל שבזבזתי כבר כל כך הרבה מהתרסיס מלכתחילה.

 

מילא הג'אנטים האלה היו חדשים וללא שריטות ופגיעות מדרכה - אז הייתי לוקח את עצמי וטורח למרוח אותם בווקס.

 

וכנראה גם הרכב תוך עשרה חודשים כבר לא יהיה אצלי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אכן - עשה עבודה טובה מאוד! רק שהפילטר שלו בדיחה. משעשע איזו יניקה אפשר להוציא ממנוע של ווקמן.

 

בכל מקרה רצוי לשאוב איתו כשהשואב מחוץ לגוף הרכב אבל - הוא לפחות עושה את העבודה.

 

מדובר על השואב הזה

 

http://www.buy2.co.il/o/9d66b2f0-f00a-463a-9b2e-c9e349e6bd03?utm_source=zap&utm_medium=pricecomp&utm_campaign=9d66b2f0-f00a-463a-9b2e-c9e349e6bd03

הוא באמת שווה משהו ?

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

כן.

 

חזרתי מהים באחד מסופי השבוע והכסאות ששמתי לתא המטען הורידו חול מהרגליים שלהם לשטיח תא המטען - זרקתי בפנים את הIROBOT ולהפתעתי הרבה הIROBOT היה חסר אונים מול מעט חול שנכנס לתוך שטיחון לבד.

 

תשים לב שזה גם השואב היחיד מכל המוצרים האלה שמפרסמים עבורו עוצמת יניקה - 550BU

 

עשיתי סקר שוק קטן ולא הצלחתי למצוא אף יצרן אחר כולל שואבי אבק יקרים יותר כמו פיליפס למשל - שמעזים בכלל לפרסם את הנתון - ואז כשאתה קורא את הביקורות אתה מבין שזה הכל חרטא.

 

השואב הפשוט הזה לעומת זאת הצליח להוציא מהלבד את כל גרגירי החול.

 

השיטחונים באוונסיס הם שטיחוני צמר אז קשה לנקות מהם אבק - זה לא שטיחי פלסטיק מעאפנים שמוצאים בהרבה רכבים אלא שטיחים טובים - אבל יותר קשה לשאוב מהם לכלוך - השואב הזה הצליח טוב ואחרי זה גם ניקיתי איתו את המושבים ואת הרצפה מתחת לשטיחים.

 

הבעיה היחידה איתו זה שהפילטר שלו - זה פשוט נייר מגבת פשוט שתפסו על הפתחים של המנוע ואני מאמין שככל שהזמן יעבור - מה שהדבר הזה ישאב, גם יצא קצת החוצה - אז בגלל זה אני ממליץ לעבוד עם השואב הזה כאשר הוא מחוץ לרכב עד כמה שניתן.

 

בשביל נקיון של פעם בחודש חודשיים - הוא עושה את העבודה.

 

מקפיד לא לאכול ברכב ולא להכנס אליו עם לכלוך אבל מה לעשות - ים, טיולים, ילדים - הרכב מתלכלך.

 

דרך אגב - אני משתדל לשים נשמית כשאני עובד עם דברים שמייצרים אבק, אדים, נסורת מצורה כזו או אחרת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...