Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ואני לא חושב שזה כל כל סטנדרטי כמו שאתה חושב וטוען

 

זה די סטנדרטי. עו"ד תמיד ינסה להפחיד, משום שהוא רוצה להרוויח עוד לקוח. ככה זה עובד. בצורה דומה טכנאי דודי שמש יספר שהשמלטרנטור נפל בתוך הג'מבורה וצריך להחליף את כל הדוד [ובמקרה יש לו דוד באוטו במבצע]. נכון, לעתים יש בעלי מקצוע הגונים שיאמרו את האמת לאמיתה גם במחיר של הפסד לקוח או מכירה. עכשיו לך תמצא עו"ד הגון.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

להבנתי עו"ד תמיד יפחיד וינופף בעונש המרבי האפשרי לכל סוג עבירה, זאת מהטעם הפשוט שגם אם הוא הוציא את הנאשם בעונש סטנדרטי לחלוטין, עדיין יוכל להצדיק את שכר הטרחה המופקע שאותו הוא ידרוש.

 

ולעיניננו רק לסבר לך קצת את האוזן שהיום יש החמרה בתביעות שזה אומר תאונה עם נזקי גוף דהינו ניפגעים זה פסילה שיכולה להגיע ל6 חודשים ואני לא חושב שזה כל כל סטנדרטי כמו שאתה חושב וטוען

 

תראה מה כתבתי וראה מה ענית - בדיוק כמצופה "היום יש החמרה התביעות...".

מתי אין החמרה בתביעות? יותר מידי שנים זו בדיוק מנגינת ההפחדה שנשמעת וכשזה נשמע ממישהו שאגיד בעדינות ש"מתפרנס מהעסק הזה" - זה אפילו נשמע אמין פחות.

 

ד"א - אם תעיין שוב בסעיף האשמה תגיע למסקנה שככול הנראה "נזק לרכוש ולגוף" הוא סעיף סטנדרטי שמתייחס לכל אירוע שמתרחשת בו תאונה, גם שפשוף פגוש בחניה הוא "נזק לרכוש".

אני מניח בסבירות גבוהה ביותר שאין שום פציעת גוף שאלמלא כן פו"ש היה מספר על כך.

 

לפיכך, הימור שלי - לא יהיה כאן יותר מקנס + כמה נקודות.

פורסם
תראה מה כתבתי וראה מה ענית - בדיוק כמצופה "היום יש החמרה התביעות...".

מתי אין החמרה בתביעות? יותר מידי שנים זו בדיוק מנגינת ההפחדה שנשמעת וכשזה נשמע ממישהו שאגיד בעדינות ש"מתפרנס מהעסק הזה" - זה אפילו נשמע אמין פחות.

 

ד"א - אם תעיין שוב בסעיף האשמה תגיע למסקנה שככול הנראה "נזק לרכוש ולגוף" הוא סעיף סטנדרטי שמתייחס לכל אירוע שמתרחשת בו תאונה, גם שפשוף פגוש בחניה הוא "נזק לרכוש".

אני מניח בסבירות גבוהה ביותר שאין שום פציעת גוף שאלמלא כן פו"ש היה מספר על כך.

 

לפיכך, הימור שלי - לא יהיה כאן יותר מקנס + כמה נקודות.

מזל שהמקלדת אוכלת הכול,כשאני כותב "החמרה"אני יודע בוודעות מה הדרישות של התביעה,ואני בטוח לא יספר לך מאיפה.אם יש לך גישה תברר מה היה לפני כמה חודשים הענישה ומה עכשיו,ואתה לא צריך להגיד בעדינות שום דבר להיתפרנס זו לא מילה גסה וגם לא פלילי כל אחד מתפרנס ממשהו אני מתפרנס מהידע המקצועי שלי שאין להרבה כאן ,אז אם אתה מנסה להכפיש אותי כאן אז אתה לא מצליח,אני עזרתי כאן בפורום להרבה שניכנסו ודיברו איתי וטופלו מיקצועית לחלוטין וגם התוצאות דיברו בעד עצמן,

כאן זה לא פורום להיתנגח אחד בשני כאן אנשים במצוקה שצרכים את העזרה הכי מיקצועית שאפשר.

×
×
  • תוכן חדש...