Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המעביד לקח אותך לעבודה ולא מישהו אחר, זה שיש לו 20 אנשים תיאורטיים שמחכים לעבוד במקומך זה לא אומר שהוא יכול לשלוף אחד מהרגע להרגע ולהחליף אותך.

 

בכל מקרה זה לא רלוונטי, אף אחד לא הכריח אותך לחתום על הסכם ולעבוד בתנאים האלה, הציעו לך הצעה ובחרת בה.

 

ובאופן כללי מה שהתכוונתי זה שאתה צריך לדעת גם את מקומך בשרשרת ולהתייחס בהתאם, מנהלים לא נוטים לקבל יפה שאתה מציב להם עובדות, אתה צריך לדעת איך לשאול את הדברים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מסכים לגמריי.

 

תבין, לעבודה מגיעים עם מצב רוח טוב ומגיעים לעבוד ! את זה הרבה אנשים שוכחים אלה מגיעים לעבודה במחשבות של " השכר שלי לא טוב, המקום לא טוב, למה אין חופש, למה אין קפה, אולי אחפש מקום אחר, אף אחד לא יחליף אותי, אני נכס, אני זהב, מה שאני עושה אף אחד לא יעשה " וההמשך ידוע מראש, מרמור.

 

לעבודה צריך להגיע כדי לתת עבודה, זה שלמדת את המקצוע, הבנת לקראת מה אתה הולך, מה אתה הולך לעשות. ביננו? לא ידעת שיש לך אירועים שכאלו או מקרה שדורש ממך פעם בחודש להעלם? אתה זה צריך לספר למעסיק בהתחלה או לפחות לאחר חודש, לשבת איתו לסגור עניינים לאחר שהראית מה אתה מסוגל.

 

אין מצחיק או לא, אנשים כאן אשכרה באים במצב רוח טוב לעבודה ומבינים שעבודה, זאת עבודה.

ככמו שיש תחליף למנכ"ל כספים בכיר, יש תחליף לרתך, לממלא אוויר בצמיגי הרכבת וכך הלאה, הבנת את הרעיון, אתה לעולם לא תדע מאיפה יישלף אותו אדם אשר יחליף אותך או בשעת מקרה.

יש מקרים שבהם מגיע מישהו מוכר, בום, תוך שבוע אתה מוצא את עצמך בחפיפה איתו ושלום על ישראל, לעולם אין לדעת.

אנשים שוכחים שבעבודה צריך להתנהג כאילו שהמקום לא מובטח לך לשנה הבאה, אלה רק לשנה הזאת וצריך להרוויח את השנה הבאה.

 

אף אחד לא מתייחס או סופר את העובד הפשוט כחתיכת בשר, ממש לא, לא הבנת נכון. פשוט כשאתה תקים עסק, או תהיה בוס גדול או מה שזה לא יהיה, אתה באמת חושב שאתה תחשוב כמו שאתה חושב עכשיו? בחייך, כולנו יודעים שלא וגם אותך יעצבן אותו עובד שיהיה בדיוק כמוך, נעלם לו ושלום על ישראל ואחר כך "מתלונן בפורום".

פורסם

ממלאי אוויר בגלגלי הרכבת שייכים לגילדה סגורה והם לא מגלים את סוד המקצוע לאיש, יש אומרים שהם יודעים גם את תורת כיפוף הבננות.

פורסם

תחליט. מצד אחד אתה כותב שהשכר שלך מעולה ומצד שני בא בטענות למעביד שהוא לא משלם.

 

עכשיו בוא נסתכל מהצד של המעביד. אם אתה קונה מקרר חדש ומשלם מה שהמוכר ביקש יעניין אותך אם הסבתא של הצבעי במפעל חולה או שהמוכר הלך לסידורים במקום להביא לך את המקרר?

 

המעביד קונה ממך עבודה מסויימת בזמן מסויים ואת זה אתה צריך לתת.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
תחליט. מצד אחד אתה כותב שהשכר שלך מעולה ומצד שני בא בטענות למעביד שהוא לא משלם.

 

עכשיו בוא נסתכל מהצד של המעביד. אם אתה קונה מקרר חדש ומשלם מה שהמוכר ביקש יעניין אותך אם הסבתא של הצבעי במפעל חולה או שהמוכר הלך לסידורים במקום להביא לך את המקרר?

 

המעביד קונה ממך עבודה מסויימת בזמן מסויים ואת זה אתה צריך לתת.

 

השכר שלי מעולה ביחס לשוק העבודה כללי, אבל הוא קצת רחוק מהשכר שלי במקצוע הספציפי, לזה הכוונה.

 

אוטומטיק, אני דווקה מגיע לעבודה עם מצב רוח ועם רצון לעבוד. ואני אפילו קם כל יום ב 4:20 כמו טטלה עם חיוך ואני אוהב את העבודה שלי, ואין לי שום תלונות לגבי זה.

 

אבל כן וואלה לפעמים יש מקרים כמו שתיארתי, זה יכול לקרות גם לך וגם לכל אחד אחר שהגיב פה.

 

נייט ריידר.

אז במפעל שמייצרים בו מקררים, יש עוד צבעים חוץ מאותו אחד.

 

בדיוק כמו שיש לי במפעל עוד רתכים.

 

אם אתה בתור מעסיק שהעסק העיקרי שלו זה ריתוך, מחזיק רק רתך אחד ולא לוקח בחשבון שאולי, יום אחד, הוא יהיה חולה או שהרכב שלו לא יניע בבוקר, או לא יודע מה, ואתה לא מחזיק עוד רתך אחד נוסף, אולי יש פה בעיה שצריך לחשוב עליה לא?

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

לא השיקול שלך, לא העניין שלך בכלל, אלה של המעסיק בלבד. אתה לא הגעת לעבוד אצלנו כדי לסדר לו את המחשבות האלו ;) וזכותו להעסיק כמה שצריך או רוצה ובנוסף לכעוס עלייך אם הוא רוצה או לא. זה שאתה תעבוד שם או לא, תלוי רק בך בלבד.

הבעיה מתחילה כשהעובדים חושבים בלילות כיצד היה על המעסיק לנהוג. ובכן, הוא כבר נהג איך שנהג ויש לו עסק, עזוב אותו לנפשו עם המחשבות האלו ;).

 

בסופו של יום, אם אתה לא הכי מרוצה ממקום העבודה, זה הולך ככה: או שאתה נכנס לשיחה שממנה אתה יוצא עם העלאה/סידור ימי חופש/הבנה של המעסיק או שאתה מתפטר. אתה מוכן לזה? תמצא מקום אחר? אתה מבין את העיקרון.

פורסם

ידידי היקר, אם יש לי עבוד לרתך אחד אחזיק אחד ואם לשניים אד שניים. אם אחד מהם יבוא מתי שבא לו אז לא אחזיק אחד רזרבי אלא אחליף את הבעייתי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
ידידי היקר, אם יש לי עבוד לרתך אחד אחזיק אחד ואם לשניים אד שניים. אם אחד מהם יבוא מתי שבא לו אז לא אחזיק אחד רזרבי אלא אחליף את הבעייתי.

 

אם לקרוא את התגובות שלך אפשר להבין שאני מגיע לעבודה פעם בחודש..

 

אבל סה''כ מדובר ביום אחד בחודש! לא בשבוע, בחודש.

 

יש עבודה לעשר רתכים אבל בפועל יש 5 שבאמת מגיעים יום כן יום לא.

 

ד''א לכל מי שאמר שיש מחליף לכולם...

תבקרו במפעלים קצת, אתם לא תיראו חרטים או כרסמים צעירים, אלה לרוב עולי ברית המועצות בני 50 שעוד כמה שנים או חודשים יוצאים לפנסיה.

גם רתכים אתם לא תראו חברה צעירים בגילי לדוגמה.

אז מי יהיה המחליף שלהם?

 

לא סתם בכל מקום בעולם דרושים כל המקצועות האלה. אז להגיד שיהיה מחליף? יהיה לך קצת קשה למצוא כזה. אתה תמצא בסוף אבל יקח לך הרבה זמן.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם
ד''א לכל מי שאמר שיש מחליף לכולם...

תבקרו במפעלים קצת, אתם לא תיראו חרטים או כרסמים צעירים,

אלה לרוב עולי ברית המועצות בני 50 שעוד כמה שנים או חודשים יוצאים לפנסיה.

גם רתכים אתם לא תראו חברה צעירים בגילי לדוגמה.

אז מי יהיה המחליף שלהם?

 

לא סתם בכל מקום בעולם דרושים כל המקצועות האלה. אז להגיד שיהיה מחליף? יהיה לך קצת קשה למצוא כזה. אתה תמצא בסוף אבל יקח לך הרבה זמן.

נראה לי כי הבעיה שלך היא תאום ציפיות .

וגם המנהלים שלך גרועים , שלא מזמנים אותך לשיחה להבין איך לפתור בעיות כדי שכולם יהיו מרוצים .

 

אתה מאמין כי מאחר וזה מקצוע שאין בו הרבה עובדים טובים - מותר לך ואפילו רצוי לתפוס את הבוס בבייצים לפי רצונך .

אז יש בוסים כאלה (וגם זה יגמר בסוף) , ויש כאלה שישלחו אותך לשחק בבייצים .:wink:

 

בקש שיחה הגע מסודר עם הבקשה , לא דרישה כי מאחר ואין עובדים טובים מגיע לי .

אז אפשר למצוא פתרון ואני מאמין כי אפשר בתאום מראש ,להגיע ליום חופש לסידורים פעם בשבועיים שלושה .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אין בעלי מקצוע כבר לא מעט שנים. מה שאני ועוד הרבה אחרים עושים זה פשוט להכשיר אנשים למה שצריך.

 

שני רתכים שלי לא היו רתכים כשהתחילו לעבוד וגם חלק מהחרטים שהיו לי )כולל אחד שאחרי 15 שנים יצא לפנסיה וממשיך לעבוד משרה מלאה(.

 

יש תחליף לכולם. אם לא אנושי אז טכנולוגי. מה שהיום עושה מחרטת cnc אחת עשו בעבר 10 חרטים וכשהחרט שלי יחליט לפרוש אני כבר יודע איזו מכונה תחליף אותו וכמה היא עולה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

בדיוק. במידה והבחור מקבל נגיד 15,000 ברוטו על הנסיון וכו' והמקצועיות, עלויות השכר שלו עבורך שוות אולי 20,000 אם לא 25,000 ואפילו יותר, אז אין שום סיבה שבפרישה לרכוש מכונה אפילו בעלות של מליון שקלים או כמה מליוני שקלים והיא תעשה עבודה של 20 אנשים במקצועיות רבה ובעקביות. להכל יש תחליף.

פורסם

השאלה היא אם אין לך מקום אחר למצוא בתחומך. המעסיק שלך נשמע כמו אדם לא גמיש. אני לא אשפוט מאיזה מקום זה מגיע, אבל אני בעבודה שלי יודע שאם אני אתקיל (ויש עוד אנשים איתי) העסק די יידפק כי יש דברים שאני עושה שאף אחד לא יודע לעשות או לא עושה כמוני. אף על פי כן, כשאני מודיע שיש לי צורך מסויים (למשל פתאום מחלה או בעיה ברכב) אני לא נותן למנהל שלי או לזה שמעליו יותר מדי say. יש חוזה עבודה, לא נעים לכם? ניפרד לשלום ותשלמו לי את הפיצויים המגיעים לי.

בתכלס, אף אחד בסניף שלי לא יכול להרשות לעצמו להפסיד אותי או את הערך הכספי שגלום בזה (פיצויי הפיטורין ותשלום על הפרת חוזה). אני מצידי לא עושה דווקא ומשתדל להיות העובד הכי טוב ומסור שאני יכול. יש לי הרבה כוח בעניין הזה אבל אני משתמש בו רק במקרי חירום ולעיתים נדירות.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

במבה - כמה שאנים אתה עובד באותו מקום? מה הרקורד שלך?

 

אני מנחש שאתה לא עובד חדש, שיש לך יחסי עבודה תקינים, ושהמנהלים יודעים שאתה לא מבלף אותם או מפנצ'ר אותם בלי סיבה טובה. יחסים כאלה הם הדדיים, ואם אתה נחשב אמין רוב המנהלים, לפחות אלה שאני מכיר, יתחשבו בך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בדיוק. אבל חשוב לזכור שלכולם יש תחליף וכולם מאוד כשרוניים, אל תשכח את זה אף פעם במבה. אנחנו כמה מליוני אנשים בישראל ויש עוד מספיק בחו"ל, כל אחד מקצוען בתחום שלו אבל אותו בחור שיום אחד יחליף אותך, יהפוך לכמה עם חלוף החודשים ויהיה גם כן מקצוען, כך שאין מה לזלזל.

 

אבל מה שכן, אני אוהב את הגישה של במבה, הוא לא גורם לפנצ'רים ועושה את העבודה, במידה ויש "תאקל" אז הוא מודיע זמן רב ככל הניתן מראש או במידה ואתה חולה מת נו תראו, אין ברירה באף מקום, אתה פשוט לא מגיע אבל אתה משלים לאחר מכן את העבודה או עושה אותה טוב מאוד יום קודם לכן.

פורסם

במבה, אין בעייה עם עובד שצריך יום לסידורים אבל יש בעייה עם עובד ש עבודה בסוף סדר עדיפויות שלו.

 

לגבי הגישה של בא לי לא לבוא וא יש בעייה תנו לי פיתויים אז אצלי עם גישה כזו זבביר היית מקבל.

 

גם למעסיק יש זכויות ואם תחרבן את העבודה בכוונה כדי לקבל מכתב תקבל כמה מכתבי אזהרה ואחר כך השעייה עם הפנייה לנציג האיגוד המקצועי. הפיצוייח ממילא ברובם מופקדים על שמך אבל עם ללכת לקחת דמי אבטל כי סתם לא בא לעבוד אני לא אשתף פעולה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...