Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת היא שזה הסטנדרט בחברה (בערך 300 עובדים משהו כזה) עבור כל העובדים.

 

אני אישית צברתי כבר איזה 15 ימי מחלה שנשארו צבורים ואני עובד פחות משנתיים.

אני גם לא נעלם בלי להודיע אלא אם כן קרה איזה משהו קריטי.

 

אני חושב שגם אצלנו לא היו מחזיקים אנשים מתחלים שתוקעים ברזים כל הזמן.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה הרי תלוי בהסכמים כאלה ואחרים. זה לא המינימום שהחוק מתיר.

אני חושב שכל מקום עבודה שמכבד את עצמו ואת עובדיו לא יתן לתופעה כזו לקרות.

פורסם

כן רק שבחברה הזו אין הסכמים קיבוציים.

 

עוד באופן חד צדדי החברה הודיעה לכל העובדים כי מעתה עבור יום או יומיים של מחלה אין צורך באישור רופא, רק משלושה ימים ומעלה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

כללי אישורי המחלה משתנים ממקום למקום, תלויים בהסכמי עבודה (וכמובן - יש מינימום על פי חוק).

כמובן שיש עניין של אמון, האם האחראי עליך יודע שאתה חולה או מתחלה, או שאתה עובד ששוה לתת לו כמה שעות צ'ופר כאשר הוא יודע שתשלים את העבודה יום קודם או אחר כך.

אני עובד במקום גדול ומסודר מאד - כבר למעלה מ-25 שנה - וצברתי די הרבה מאות ימי מחלה. מצד שני - אם אני דופק שעון שעה לפני הזמן היא תרד לי מהחופשה השנתית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

גם אצלי אני מחויב בסוף החודש ל-9 שעות כפול ימי עבודה (4 שעות ערב חג, 5 שעות בחול המועד) כשיש 5 ימי עבודה בשבוע.

גם אצלי אם יש חוסר בסוף החודש זה יורד מהחופשה השנתית.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
אצלי בעבודה החברה קבעה שימי מחלה זכאים כבר מהיום הראשון בעבודה ולי יצא להיות עם איזה חיידק בבטן בחודש הראשון שלי בעבודה וקיבלתי יומיים מחלה שבראשון הייתי מחובר לאינפוזיה בקופת החולים.

 

בנוסף תשלום על ימי מחלה הוא 100% מהיום הראשון.

 

ככה שלא כל המעסיקים עושים את המינימום

 

 

יו,תהיה בריא!

פורסם

כרגע אני בריא תודה רבה :)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
האמת היא שזה הסטנדרט בחברה (בערך 300 עובדים משהו כזה) עבור כל העובדים.

 

אני אישית צברתי כבר איזה 15 ימי מחלה שנשארו צבורים ואני עובד פחות משנתיים.

אני גם לא נעלם בלי להודיע אלא אם כן קרה איזה משהו קריטי.

 

אני חושב שגם אצלנו לא היו מחזיקים אנשים מתחלים שתוקעים ברזים כל הזמן.

 

 

כניראה שבתחום העיסוק שלך העובדים זה סתם עוד עובד ויש תור של אלף אנשים שמחכים להחליף אותך.

 

אני יענה לכולם ויסביר את המקרים.

 

במקרה הראשון קמתי בבוקר ראיתי שאני קצת לא מרגיש טוב אבל החלטתי ללכת לעבודה בכל מקרה. ( הצתננתי)

ב 6 בבוקר יום עבודה מתחיל, בשעה 11 הרגשתי כבר ממש לא טוב והודעתי למננהל שאני לא מרגיש טוב ושאני חותך הביתה.

 

המקרה השני שהגעתי לעבודה כרגיל ב 6 בבוקר. ובערך בשעה 10 התחילה לכאוב לי השן ולגרום לי לכאבי ראש, באותו הרגע הלכתי להודיע לו שאני צריך לגשת לרופא על מנת לטפל בזה (נגמר בטיפול שורש)

 

במקרה השלישי סבא שלי הגיע לבית חולים שבוע לפני כן אחרי התקף לב, ושיחררו אותו מבית חולים בשעה 5, בשעה 4 הוא התקשר אליי ואמר לי שמשחררים אותו, ביקשתי מהמנהל שלי לצאת חצי שעה לפני סוף היום! בשעה 16:30

 

זהו סוף העולם הגיע.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

BIG WHITE הבעיה היא התחום האפור בין רמת האנושיות של המנהל שלך למה שהחוק מגדיר - הבעיה הכי גדולה כאן היא שהמנהל שלך כנראה מונע ע"י רגשות שליליים וערכים פסולים יותר מאשר ההפך.

 

צריך להפריד גם את השנות המקרים בין חברה שעובדת בהסכם קיבוצי לבין חברה ממשלתית לבין חברה פרטית שעובדת עם חוזים אישיים.

 

צריך להפריד גם את טיב המשרה והיוקרה שלה בין משרה בה אין כל חשיבות לידע, וותק, נסיון לבין משרה בה קשה מאוד למצוא מחליף לעובד ה"קטן" שבעצם יש לו כוח גדול ואוחז את המנהלים שלו באשכים!

 

 

אני עובד בתעשיית ההייטק בחברה פרטית עם הון עצמי מאוד גדול -

 

החוק היבש מותיר לי 14 ימי חופשה בשנה כאשר כל חודש נוסף יום חופשה נוסף. בפועל מהוותק שלי היום יש לי כבר 22 ימי חופשה בתחילת כל שנה.

את ימי המחלה אני יכול לקבל מהיום הראשון בתשלום מלא.

יש לי יום הצהרה בשנה כפי שיש לכולנו.

 

אבל העבודה שלי מאפשרת לי את היכולת לעבוד מהבית כאשר צריך, רוצה, לא קמתי בבוקר והפקקים יעקבו אותי יותר מידי וכך הלאה -

 

אבל הגבול בין ניצול לבין שימוש נכון הינה אחריות אשר מוטלת ישירות על הכתפיים שלי.

 

אני עובד עם קבוצת מנהלים שהם בני אדם עם סט ערכים מרשים, אנושיים מאוד ואנחנו חברים יותר מאשר עובד ומנהל - יחד עם זאת - כל אחד מאתנו יודע טוב מאוד את מקומו, מי מחזיק באמת את מי בביצים ובכל זאת כל אחד מאתנו יודע כי הוא בר החלפה בסופו של דבר.

 

כמה משפטים מאוד חכמים שלמדתי לאורך השנים (8 שנים בקרוב באותה חברה)

 

1. תהיה קשה עם הבעיה אבל רך עם האנשים - אלא אם כן האנשים הם הבעיה.

2. איבדת את הכוח שלך ברגע בו השתמשת בו.

 

לכן אני אומר, אם הבוס שלך שכח שהוא בן אדם - אולי כדאי שתזכיר לו?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני מבין טוב מאוד את המקרים גם כן, אבל צריך להבין כמה דברים:

 

1. במידה ו "תקלות" כאלו חוזרת על עצמן מדי שבוע, ובכן... אתה מבין שזה עלול להטריד ולהכעיס כל מעסיק, נכון? לא משנה כמה תסביר את עצמך, אחריי הכל המחשבות שאתה מחרטט כבר יעלה לאחר מספר מקרים כאלו.

 

2. בכל זאת, אם אתה מגיע ממשפחה שדורשת טיפול, מקרים של מחלות, מצריך ממך להשאר בבית פעם בחודש, אתה חייב, אבל פשוט חייב לאזור אומץ לשתות כוס מים, להכנס למנהל, לדבר איתו כמו גבר אל גבר, בגובה העיניים, לא להצתדק או להוכיח שאתה שווה משהו, הוא יודע שאתה שווה משהו, האמן לי. אלה להסביר לו שמדי חודש, קורה שיש לך יום לא צפוי ואתה נדרש לתת עזרה למשפחה, או נדרש לבצע סידור דחוף מאוד עבור החיים האישיים שלך, ואתה צריך להסביר לו, שבזכות הסידור הדחוף הזה, אתה תהיה מסוגל לתפקד כמו שצריך כל החודש ! זה מה שהכי חשוב, שתדע לקחת אחריות ולהשלים עם המצב.

 

3. ברור לך ומובן לך, שעם כל הכבוד לכל הבעיות של העובד, למשל אתה? יש לך את המעסיק ואת הבוסים שלו בצד השני, הרי בסופו של דבר זה מציק ומעצבן כל אחד לא משנה מה עמדתך או מה בכירותך.

אני יכול לספר לך על אבא שלי שבעל תפקיד בכיר בחברה גדולה, עובד כבר 7 שנים ולא לקח יום אחד מחלה, חופשים? בתור אישיות בכירה? מגיע לו 24 או 26 אפילו, בקושי לוקח ואמא שלי וגם אנחנו כועסים על זה, אבל כזה הוא ומחוייב לעבודה. מצד שני? יש שם אנשים בחברה שלוקחים חופשים ועושים מה שבא להם בעמדות בכירות שונות, מה לעשות?

 

4. בסופו של יום, אתה צריך לסדר את זה ולדבר עם הבוס שלך, בתכלס, לשבת ביחד להגיע להבנה ולראות לאן מתקדמים. אחרת? גם אתה תהיה ממורמר תחשוב שעושים עלייך עיניים או פרצופים ולא תדע אף פעם מה דעתו. אולי הוא בכלל בסבבה עם זה ומבחינתו אתה עובד מצויין ואין לו שום בעיה ומבחינתך תשתין בקשת על כל מי שעושה לך פרצופים, אתה מבין? לא תדע עד שלא תשאל.

פורסם
BIG WHITE הבעיה היא התחום האפור בין רמת האנושיות של המנהל שלך למה שהחוק מגדיר - הבעיה הכי גדולה כאן היא שהמנהל שלך כנראה מונע ע"י רגשות שליליים וערכים פסולים יותר מאשר ההפך.

 

צריך להפריד גם את השנות המקרים בין חברה שעובדת בהסכם קיבוצי לבין חברה ממשלתית לבין חברה פרטית שעובדת עם חוזים אישיים.

 

צריך להפריד גם את טיב המשרה והיוקרה שלה בין משרה בה אין כל חשיבות לידע, וותק, נסיון לבין משרה בה קשה מאוד למצוא מחליף לעובד ה"קטן" שבעצם יש לו כוח גדול ואוחז את המנהלים שלו באשכים!

 

 

אני עובד בתעשיית ההייטק בחברה פרטית עם הון עצמי מאוד גדול -

 

החוק היבש מותיר לי 14 ימי חופשה בשנה כאשר כל חודש נוסף יום חופשה נוסף. בפועל מהוותק שלי היום יש לי כבר 22 ימי חופשה בתחילת כל שנה.

את ימי המחלה אני יכול לקבל מהיום הראשון בתשלום מלא.

יש לי יום הצהרה בשנה כפי שיש לכולנו.

 

אבל העבודה שלי מאפשרת לי את היכולת לעבוד מהבית כאשר צריך, רוצה, לא קמתי בבוקר והפקקים יעקבו אותי יותר מידי וכך הלאה -

 

אבל הגבול בין ניצול לבין שימוש נכון הינה אחריות אשר מוטלת ישירות על הכתפיים שלי.

 

אני עובד עם קבוצת מנהלים שהם בני אדם עם סט ערכים מרשים, אנושיים מאוד ואנחנו חברים יותר מאשר עובד ומנהל - יחד עם זאת - כל אחד מאתנו יודע טוב מאוד את מקומו, מי מחזיק באמת את מי בביצים ובכל זאת כל אחד מאתנו יודע כי הוא בר החלפה בסופו של דבר.

 

כמה משפטים מאוד חכמים שלמדתי לאורך השנים (8 שנים בקרוב באותה חברה)

 

1. תהיה קשה עם הבעיה אבל רך עם האנשים - אלא אם כן האנשים הם הבעיה.

2. איבדת את הכוח שלך ברגע בו השתמשת בו.

 

לכן אני אומר, אם הבוס שלך שכח שהוא בן אדם - אולי כדאי שתזכיר לו?

 

יש הבדל עצום בין עובד ברצפת ייצור לעובד בתפקיד מנהלה/פיתוח.

 

עם עובדי המנהלה שלי ואנשי הפיתוח אני יכול להיות יותר גמיש מבחינת לאחר או לצאת מוקדם אבל ברצפת הייצור זו בעייה יותר קשה.

 

ברצפת הייצור זו שרשרת. כשחולייה אחת לא מתפקדת הכל נתקע אחריה. מעבר לזה ברצפת הייצור אני חייב לשים גבולות יותר חדים כי אחרת כל העסק יהפוך לברדק. אני לא יכול להגיד ללבןענק אתה יכול ללכת מתי שבא לך ולגמדרדשע לא ואם אתן גם לו אז למה לא לכולם?

 

זה בדיוק כמו שאני לא אכנס אף פעם לרצפת הייצור עם כוס קפה ביד אחת ויד שנייה בכיס כי מה שאני דורש מאחד אני דורש מכולם כולל מעצמי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
כניראה שבתחום העיסוק שלך העובדים זה סתם עוד עובד ויש תור של אלף אנשים שמחכים להחליף אותך.

 

לא יכול להיות רחוק יותר מהמציאות, אני עובד בהיי טק בתחום שיש בו פחות עובדים ממשרות ויש ירידה מתמדת בכמות העובדים החדשים שנכנסים לתחום (C++) בתחום התמחות ספציפי מאוד (USB ותקשורת עם מכשירים).

 

ובכל מקרה אנשים שתוקעים ברזים לא יחזיקו מעמד במשרה כלשהי, לא ניתן לסמוך עליהם שיהיו כשצריך.

 

במקרה הראשון קמתי בבוקר ראיתי שאני קצת לא מרגיש טוב אבל החלטתי ללכת לעבודה בכל מקרה. ( הצתננתי)

ב 6 בבוקר יום עבודה מתחיל, בשעה 11 הרגשתי כבר ממש לא טוב והודעתי למננהל שאני לא מרגיש טוב ושאני חותך הביתה.

 

המקרה השני שהגעתי לעבודה כרגיל ב 6 בבוקר. ובערך בשעה 10 התחילה לכאוב לי השן ולגרום לי לכאבי ראש, באותו הרגע הלכתי להודיע לו שאני צריך לגשת לרופא על מנת לטפל בזה (נגמר בטיפול שורש)

 

במקרה השלישי סבא שלי הגיע לבית חולים שבוע לפני כן אחרי התקף לב, ושיחררו אותו מבית חולים בשעה 5, בשעה 4 הוא התקשר אליי ואמר לי שמשחררים אותו, ביקשתי מהמנהל שלי לצאת חצי שעה לפני סוף היום! בשעה 16:30

 

זהו סוף העולם הגיע.

 

אם תודיע למנהל באמצע היום "אני לא מרגיש טוב, אני חותך" אני לא מתפלא שהוא יתעצבן.

הדרך הנכונה היא להגיד לו "אני לא מרגיש טוב, זה בסדר אם אני אקח את שאר היום מחלה?".

הוא הבוס ולא אתה, הוא משלם את המשכורת לך ולא הפוך, להודיע זה עובד אולי בנמל וברכבת ישראל, וגם אז לא תמיד.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לא זה לא קורא כל שבוע. ממש לא, אבל ככה יוצא שפעם בחודש עבודה יש משהו לעשות.

 

אני עובד משש בבוקר עד 5, עד שאני מגיע הביתה. הכל סגור. יום שישי חצי יום או לא עובדים בכלל.

 

אני עכשיו צריך לתת את הבלוק מנוע שלי לשיפוץ. יום שישי לא עובדים, סוגרים ב 4. פותחים בעשר.

צריך לקחת יום חופש...

 

 

Automatic1

 

השכר שלנו קצת שונה והעבודה שלנו קצת שונה. כשהייתי עובד בשבמירה, הייתי מגיע חולה מת לעבודה, כי מה זה שמנה איפה אני ישב..

 

אבל כיש לך נזלת וכולך משתעל. תאמין לי. אתה לא רוצה לרתך עם הראש למטה או בשכיבה.

 

בכל מקרה אני שם לב לתגובות מצחיקות פה.

העובד הוא חוליה ואם חוליה אחת לא נמצאת אז העבודה מפסיקה.

 

סתם שאלה, למה אף אחד לא חושב על זה בזמן התשלום לעובד הפשוט?

ותמיד מתנהגים אליו כאילו זה עבד.

 

מצחיק כי כשצריך לשלם לעובד המעסיק מתנהג כאילו יש תור של אנשים שמחכים לעבוד אצלו, אבל כשצריך לקחת חופש, אז פתאום אתה היחיד.

 

לא נאי לא מתלונן על השכר שלי הוא מעולה, עדיין לא בדיוק כמה שאני רוצה אבל לאט לאט..

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 


×
×
  • תוכן חדש...