Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוסך "עדי" בית חם לבעלי פיאט, אלפא רומאו, לנצ'יה וגם סובארו.


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2676 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מוסך "עדי" הינו מוסך מורשה ברשת המוסכים של סמל"ת: אלפא רומאו, פיאט, לנצ'יה, איווקו וכעת גם סובארו.

 

המוסך ממוקם ברחוב האומן 1 בחדרה.

http://fiat-alfa-hadera.co.il/

 

אני ממליץ בחום על מוסך זה עקב מקצועיות מן השורה הראשונה ושירות מעולה.

 

צוות המוסך מורכב ממכונאים מקצועיים והמוסך אינו חוסך עליכם באמצעות חומרי גלם זולים (שמנים איכותיים, חלקי חילוף מקוריים ועוד).

השירות הניתן במוסך הינו מעולה - מזה מספר שנים שהמוסך זוכה במקום הראשון בקרב כלל המוסכים המורשים ע"י סמל"ת.

 

מומלץ ביותר!

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 9 חודשים מאוחר יותר...

אז ביקרתי במוסך עדי השבוע, על מנת לעשות טיפול לבראבו.

 

את הטיפול הזה תכננתי כבר המון זמן כי הוא היה אמור להיות ארוך ויקר. התכנון לטיפול היה החלפת שמן (שהבאתי איתי), פילטר שמן, טיימינג ותושבת מנוע עליונה.

עוד לפני שבכלל קבענו את הטיפול, משהו כמו חודש לפני, היינו במוסך כדי להתרשם ממנו, להתייעץ קצת, ולהבין מי נגד מי. קיבלנו הצעת מחיר ועזבנו את המקום. היחס אגב, מצוין.

 

לפני כשבוע, כשהתקרב מועד הטיפול, התקשרנו שוב למוסך על מנת לוודא שאפשר להגיע והכל בסדר, הוסבר לנו שכדאי להגיע כמה שיותר מוקדם כי לפני שמחליפים תושבת מנוע צריך לבדוק אם היא בכלל צריכה החלפה, ובמידה ובאמת נדרשת החלפה אז צריך להזמין אותה. מבקשים שנגיע מוקדם כדי שהתושבת תוזמן ותגיע עוד באותו יום, כמובן במידה ואכן נדרשת החלפה.

 

ואכן כך היה. הגעתי למוסך קצת אחרי השעה 8 בבוקר, מיד קיבלו אותי (למרות שהתברר שבסוף לא היה לי תור כי חבר שבא גם לעשות טיפול והיה אמור לקבוע את התור לשנינו לא עשה זאת), עברו איתי שוב על מה צריך לבצע ברכב, והרכב נכנס לעבודה.

בינתיים החבר הגיע, הכניס את רכבו לטיפול גם, ויצאנו עם הרכב החילופי.

 

לאחר מספר שעות הטלפון מצלצל, הרכב מוכן. הולכים לקחת אותו.

ככה הרכב חיכה לי כשהגעתי:

 

ArjCw2rP7ljLiEeThVK5xFf9H7-4ndRr02du9CQQDWep.jpg

 

לא יודע מי החנה אותו, אבל הוא טרח לשים את המגן שמש. המעשה הקטן הזה ממש הרשים אותי שכן ממש לא ציפיתי שיעשו דבר כזה. כיוון ואני מקפיד בכל פעם לשים את המגן שמש, היה ממש נחמד שגם במוסך דאגו לזה.

שילמתי ויצאתי לדרכי. למחירים אני לא נכנס כי לא שילמתי מחיר מלא, הגעתי עם שובר הטבה.

 

הרכב נוסע שקט (התושבת הוחלפה והשינוי משמעותי מאוד!), את מה שנשאר מהשמן שהבאתי איתי לטיפול השאירו לי ברכב, הכל במקומו ואני מבסוט.

 

מצאתי מוסך שאוכל לטפל בו באופן קבוע מבלי לחשוש.

 

ממליץ בחום לכל בעל רכב איטלקי מבית פיאט/אלפא לטפל במקום הזה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...

היום הייתי שם לטיפול סטנדרטי של שמן/פילטר שמן, השתמשתי בשובר שקיבלתי מהדואר עקב העברת בעלות.



על הדרך ביצעתי גם פלאשינג (100 שח), והחשמלאי שלהם ניסה לתקן תקלה שיש אצלי בפיקוד על המראות החשמליות - המראות זזות מטה ושמאלה, אך לא ימינה ולמעלה... (היה לי ברור מראש שמדובר בבעיית מיתוג מהפקד, היות ושתי המראות מתפקדות באופן זהה).

הטיפול אמנם פשוט, אך בוצע באופן מאוד מקצועי, ולא נחסך עלי שקל למרות שהגעתי עם שובר. השתמשו בשמן איכותי שמומלץ לתלתן (סלינה ספורט), פירקו והחזירו את בית הגלגל בזהירות, וניקו את כל העסק.

החשמלאי גם עשה עבודה טובה, אך לצערי נראה שע"מ לתקן את הבעיה יש להזמין את כל הלוח המודפס, וזה כבר יקר יחסית לבעיה שהיא שולית לחלוטין (אף אחד לא נוהג ברכב מלבדי כך שכיוון המראות זה לא משהו שקורה בנורמה).

 

בכל אופן, אני הייתי מרוצה מהמקצועיות, מטיב השירות, ומהלך הרוח הכללי במוסך. אני אחזור לשם בעתיד לטיפולים שיתאימו לצרכים/דרישות שלי, הן בתלתן והן בבראבו.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

אני מצטרף להמלצות, נסעתי מחיפה במיוחד עד לחדרה כדי לבצע טיפול. קיבלו אותי בזמן, הרכב טופל כהלכה, היחס בזמן שהייתי שם היה אכפתי וסימפטי, הציעו לי הסעה, חדר ההמתנה ופינת הקפה מאורגנים ומספקים, הטיפול לא ארך מעבר לצורך, קיבלתי הצעת מחיר לפני והמחיר בסוף היה תואם, לא דחפו לי עבודות והיות והבלמים היו לקראת אמצע חייהם המליצו לי לבוא לבדוק ולהחליף בעוד כ-15,000 ק"מ. הרכב יצא נקי, החשבון הוגן וסה"כ אני חושב שמדובר באחד מהמוסכים היותר הוגנים ומקצועיים. ממליץ בכל פה!

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 10 חודשים מאוחר יותר...

ברצוני להודות למוסך "עדי" ולפבל באופן אישי על הטיפול שקיבלתי. כשבוע לאחר החלפת מצמד במוסך "שפיק מזאווי" שבחיפה, החלו רעשים מוזרים במהלך הנסיעה, כאילו היה זה חלק משוחרר. כמובן שחזרתי למוסך אך זה התקשה לעלות על הבעיה. הוצע לי להחליף תושבת משקפיים, אך לא נמצאה תושבת מתאימה במוסך ויצאתי כדי לקבל חוות דעת שנייה. במוסך "עדי" ישבו שעה וחצי על הרכב, ביצעו מספר נסיעות מבחן, ופבל, מנהל המוסך שגם לו רכב דומה, פירק את התושבת מרכבו האישי והתקין אצלי. בסוף גילו שזה היה בורג לא נכון שהורכב בזמן החלפת המצמד. החליפו אותו ולא לקחו ממני שקל! קשה להאמין שיש מוסכים כאלה. מי שמחפש מוסך מורשה נעים, אכפתי ומקצועי - מומלץ בחום.

פיג'ו 2008 82כ"ס ידנית, 2014, עגלה נגררת ומעשנת בשר ענקית!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...