Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מערכת stop&go שיש נניח בפיאט פונטו איבו/גרנדה ועוד רכבים שלא עולים לי כרגע.

הרי מדוממת מנוע במצב עמידה של יותר מכמה שניות, איך היא באה לידי ביטוי בפקק?

אנשים בעלי ניסיון בסיטואציה, האם מדובר במשהו מורגש ומעיק?

האם מורגש חסכון בדלק?

האם זה משפיע על המזגן?

Seat Mii 3Doors

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא יודע לגבי פקק,

כן מרגישים בחסכון בדלק עד כמה אני לא בדיוק יודע אבל מרגישים

וזה משפיע על המזגן-מכבה אותו

פורסם

להורים יש מאזדה 2014 עם המערכת..

לא מכבה את המזגן דבר ראשון, הוא ממשיך כרגיל.

 

דבר שני יש חסכון בדלק אבל לא משמעותי עד כדי כך, משתדל לא להשתמש בה כי אין פתיחה לרכב בגלל תהליך ההנעה.

המערכת עובדת רק אם אתה לוחץ על הדוושת ברקס "חזק"

אם אתה מניח את הרגל שלך והרכב עומד אז הוא לא יכבה בפקק או ברמזור.

רק אם הגעתי לרמזור שבדיוק התחלף מירוק לאדום ואני מכיר את הרמזור ויש לי איזה 2-3 דקות אני לוחץ עוד קצת על הדוושה והרכב כבה.

אחרי שהשתמשת במערכת אתה צריך לנסוע עוד 5-10 מטר כדי שתדלק האופציה להשתמש במערכת שוב.

פורסם (נערך)
ברור שזה משפיע על המזגן, אין דבר כזה שהמזגן ממשיך לקרר.

המנוע הרי מסובב את הפולי של המדחס.

 

אני יודע בודאות שמבכוניות יוקרה המזגן ממשיך לעבוד גם שהמערכת מדוממת את הרכב. מוזר שהטכנולוגיה קיימת גם במאזדה אבל אני מאמין שהבחור יודע לזהות אוויר של מאוורר ואוויר ממוזג.

 

אצלי בכל אופן המזגן כבה כשהמנוע כבה ובנסיעות בקיץ אני מנטרל את המערכת ( מעצבן שצריך לנטרל פעם בנסיעה).

 

*נ.ב -מעולה כשאני מחכה לחברה שלי שהיא תרד לאוטו או שמחכים לחבר ההוא שתמיד מייבש.

עריכה אחרונה על ידי Mjko
פורסם

עם סרקוליצה פנימית האוויר גם ככה קר אז יתכן שזה מה שהוא מרגיש.

לא שמעתי על העניין שברכבי יוקרה המזגן ממשיך לקרר.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

באלפא המערכת מזהה שאתה בפקק ולא מכבה את הרכב בכל פעם שיש עצירה, כלומר אחרי שהמנוע נכבה פעם אחת וחזר לעבוד, כדי שהמערכת תכבה אותו שוב הרכב חייב לעבור מהירות מסויימת.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

1. מה כ"כ מוזר שהטכנולוגיה קיימת במאזדה? ממתי מאזדה בפיגור טכנולוגי?

 

2. המזגן ממשיך לפעול, אך המדחס מפסיק. ברגע שהטמפרטורה ברכב עולה מעל למה שהוגדר ע"י בקרת האקלים, אוטומטית המנוע מונע בחזרה והמדחס ממשיך לפעול.

 

3. המערכת לא נכנסת לפעולה עד שהמנוע לא מגיע לטמפרטורת עבודה תקינה (כלומר בהנעה ראשונה בבוקר)

 

4. המערכת לא תפעל שוב מההפעלה הראשונה, עד שהרכב לא עובר מספר מטרים (5-10), בנוסף, המערכת יודעת לזהות פריקה מעל סף מסוים במצבר, ובכך לחדש את פעולת המנוע. (נניח בעמידה ארוכה)

 

יש עוד הרבה פרמטרים שהמערכת מתחשבת בהם לפני שהיא מדוממת את המנוע, שעדיין לא יצא לי להבין.

 

זה בגדול...

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1

פורסם

אם המדחס לא פועל גם המזגן לא פועל ורק המאוורר זורק אוויר.

כל מה שתיארת תקף לכל מערכת start&stop שקיימת, זה הסטנדרט.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
אז כנראה המזגן שמוציא קור בזמן שהרכב כבה אצלי זו אשליה שלי בלבד

זה לא אשליה אבל המזגן שלך כבר היה קר ברגע שתכבה את המדחס הוא עדיין יוציא אוויר קר, אם זה יתמשך האוויר יתחמם מן הסתם כי המדחס לא עובד. זה בכל רכב ככה

Opel Adam S 2017

פורסם

אצלי בפורסטר המדחס מפסיק לעבוד, ולאחר כמה שניות הבקרת אקלים מזהה שעלתה הטמ"פ ברכב והוא מניע.

המערכת מורגשת אבל לא בצורה מעיקה.

בפקק תנועה למשל הרכב יכבה אבל כאשר נוסע במהירות נמוכה וחוזר לעמוד הרכב לא יכבה בשנית.

בהחלט מרגיש שהמערכת חוסכת.

 

חיסרון נוסף שיש אצלי זה לאחר ההתנעה המהירה הרכב קצת מהסס ביציאה מהמקום.

 

בנוסף אם עצרת, נגיד להורדת נוסע, והרכב נכבה ודלת נפתחה, הרכב יכבה לגמריי ותצתרך להניע מחדש עם המפתח

כנראה מטעמי בטיחות

פורסם
1. מה כ"כ מוזר שהטכנולוגיה קיימת במאזדה? ממתי מאזדה בפיגור טכנולוגי?

 

2. המזגן ממשיך לפעול, אך המדחס מפסיק. ברגע שהטמפרטורה ברכב עולה מעל למה שהוגדר ע"י בקרת האקלים, אוטומטית המנוע מונע בחזרה והמדחס ממשיך לפעול.

 

3. המערכת לא נכנסת לפעולה עד שהמנוע לא מגיע לטמפרטורת עבודה תקינה (כלומר בהנעה ראשונה בבוקר)

 

4. המערכת לא תפעל שוב מההפעלה הראשונה, עד שהרכב לא עובר מספר מטרים (5-10), בנוסף, המערכת יודעת לזהות פריקה מעל סף מסוים במצבר, ובכך לחדש את פעולת המנוע. (נניח בעמידה ארוכה)

 

יש עוד הרבה פרמטרים שהמערכת מתחשבת בהם לפני שהיא מדוממת את המנוע, שעדיין לא יצא לי להבין.

 

זה בגדול...

.

 

הסבר מדויק.

mx-5, audi a4, alfa 159.


×
×
  • תוכן חדש...