Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4297 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
פעם קראתי\ראיתי ביוטיוב שBMW משתמשים בשיטה אחרת.

בעזרת חיישנים על הקראנק המערכת יודעת לעצור את המנוע ככה שיהיה בדיוק בנקודה שאחת הבוכנות אחרי דחיסה עם דלק בתא הבעירה ואז כל מה שצריך לעשות זה לתת ניצוץ והמנוע חוזר לפעולה ללא צורך בסטרטר או מצבר מיוחד.

 

אז למה לא לממש את אותה השיטה בדיוק לרכבים רגילים? זה יגרום לסטרטר לחיות הרבה יותר זמן!

פורסם

כי זה עולה הרבה כסף.

אל תשכח שהשקיעו המון כסף בפיתוח, לא כל חברה יכולה להרשות לעצמה.

זה עוד משהו שיכול להתקלקל, גם ככה אתה מוסיף מערכת שיכולה לפגוע באמינות אז כנראה מעדיפים לצמצם את הסיכון כמה שיותר.

They are trying to ban me...

פורסם

היום, בעודי מנקה את תא המנוע של הרכב, גליתי שעל המצבר רשום "FOR START & STOP".

עוד מישהו שם לב לדבר כזה?

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1

פורסם (נערך)

אני נסעתי על סובארו אימפרזה 2014, עם מערכת כיבוי והנעה.

בנוגע למזגן, הרכב נכבה והמזגן עובר לאיוורור, ישנו חיישן מעלות בתוך הרכב וכאשר החיישן מזהה כי המעלות עולות מעל המסומן - הרכב מונע אוטו' והמזגן חוזר לעבוד.

כלומר, כיוונת את המזגן שיעבוד ויקרר ל-17 מעלות.

המערכת מכבה את הרכב ואת המיזוג, כאשר היא מרגישה כי המעלות בתוך הרכב הגיעו ל-17 ומעלה, היא נכנסת לפעולה והמזגן חוזר לעבוד ולקרר.

 

מבחינת חיסכון בדלק, יש חיסכון בדלק ולטעמי החיסכון משמעותי.

הרכב היה סובארו אימפרזה, (אני חושב 1600) והצריכה שלי עם המערכת הגיע לכ- 1:15.

ללא המערכת, עמדתי על בערך 1:12/13

 

המערכת בהתחלה יכולה לשגע פילים, אבל עם הזמן אתה מתרגל לכיבוי והנעה וזהו...

 

קראתי וראיתי סרטון על המערכת וכמו שנכתב מעלי, המערכת יודעת לזהו מתי הבוכנה מגיע למצב הכי גבוה ואז מוזרק דלק ואוויר והרכב נכבה.

להתענה נוצר ניצוץ קטן ופאף..הרכב מונע.

 

בנוגע לפקק, זה בעיקר תלוי המהלך של הברקס.

גיליתי כי אם אתה נותן ברקס חלש רק בשביל עמידה, ואתה לוחץ בקלות על הברקס, המערכת מזהה ולא מכבה.

הכיבוי גם תלוי בהילוך הברקס, כלומר ברקס עמוד, המערכת תכבה מיד...וכך ההפך.

עריכה אחרונה על ידי ariel000

פרנקופיל מושבע!

פורסם
כל מי שכתב כאן שהמזגן נכבה, שכח שיתכן ומותקן מדחס חשמלי.

 

אותו מדחס בדיוק כמו בפריוס שלי...

 

באימפרזה זה לא קיים.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

גם בלאון כשהמנוע מדומם, מרגישים מייד שהמזגן נחלש והאוויר שיוצא פחות קר. בימי הקיץ, המנוע מתחיל לעבוד מחדש אחרי בערך דקה גם אם לא זזים, והמזגן חוזר לקרר. וגם כאן אותו כנ"ל, ברקס חלש והמנוע ממשיך לעבוד.

Fiat Uno 1994 - Mazda 3 2005 - Volkswagen Jetta 2011 - Seat Leon 2013 - Subaru XV 2018

פורסם

הפעולה דומה בכל המכוניות (גם ב508 סטיישן דיזל ששכרתי) בעמידה הרכב מדומם ומניע חזרה בלחיצה על הקלאצ' או בתחילת נסיעה ולחילופין ברגע שבקרת האקלים יורדת מתחת לסף הטמפרטורה הנדרש.

וכן - זה מעצבן.


×
×
  • תוכן חדש...