Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4296 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
עזרתם לי לא מעט.

למי שיש לו את המערכת הנ"ל, האם אתם מכבים אותה לפני פקק?

 

אין צורך לכבות אותה בפקק מכיוון שאם הרכב מזדחל המערכת לא תכבה אותו כל פעם שתעצור. לפעמים היא מתבלבלת ומכבה את הרכב שבאים לעשות רוורס אבל בגדול היא עובדת טוב.

פורסם

אין לי מושג במערכת הזאת, אבל היא לא הורסת את ההצתה? הרי זה לא פעולה שצריכה לקרות ברכב שכל כמה שניות/דקות הוא כבה ונדלק חזרה.

היא חוסכת דלק, זה מעולה. אין איזה משהו שהיא הורסת בדרך?

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם
אין לי מושג במערכת הזאת, אבל היא לא הורסת את ההצתה? הרי זה לא פעולה שצריכה לקרות ברכב שכל כמה שניות/דקות הוא כבה ונדלק חזרה.

היא חוסכת דלק, זה מעולה. אין איזה משהו שהיא הורסת בדרך?

 

הורסת לא, אבל ממה שאני יודע היא גורמת לכך שמצבר מתכלה מהר יותר והיא דורשת גם מצבר AGM/EFB שהם יקרים יותר ממצבר רגיל (בערך 1500-2000 שקל למצבר...)

פורסם
הורסת לא, אבל ממה שאני יודע היא גורמת לכך שמצבר מתכלה מהר יותר והיא דורשת גם מצבר AGM/EFB שהם יקרים יותר ממצבר רגיל (בערך 1500-2000 שקל למצבר...)

 

אז בעצם היא חוסכת בדלק אבל מייקרת את האחזקה בדרך אחרת.

מעניין אם החיסכון בדלק עולה על ההוצאה של מצבר.

They are trying to ban me...

פורסם

אז בעצם היא חוסכת בדלק אבל מייקרת את האחזקה בדרך אחרת.



מעניין אם החיסכון בדלק עולה על ההוצאה של מצבר.

 

בדיוק כמו ברכב היברידי - השאלה היא האם הספקת למכור את הרכב לפני החלפת מצבר :)

פורסם

בהרבה רכבים המערכת לא משתמשת בסטרטר ומצבר כדי להניע כך שאין צורך במצבר מיוחד וגם אין עומס מיוחד על מערכת החשמל.

פורסם

מכונית שמצוידת במערכת עצור-וסע, מתוכננת כך מלכתחילה, וכך גם מערכת החשמל שלה.

האלטרנטור חזק יותר, לרוב משתמשים במצברי ג׳ל והמתנע מתוכנן לעומס פעולה גבוה.

במכוניות יקרות יש מדחס מזגן חשמלי (אינוורטר) וכך המזגן ממשיך לקרר גם שהמנוע כבוי.

המערכת הוצגה בגרסתה הראשונה בגולף mk1 בשנת 81׳.

בקצה מנוף הפעלת המגבים היה לחצן שהיה מכבה את המנוע, ולחיצה על דוושת המצמד היתה מניעה אותו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם (נערך)
בהרבה רכבים המערכת לא משתמשת בסטרטר ומצבר כדי להניע כך שאין צורך במצבר מיוחד וגם אין עומס מיוחד על מערכת החשמל.

 

אתה מוזמן לשואל פה את הבחור עם הג׳וליטה כמה עולה מצבר חדש לג׳לויטה בגלל המערכת. לאלפות, פיאט, VW החדשות, מרצדס ואודי כולן משתמשות במצברים EFB/AGM שהמחיר שלהן נע בין 1500-2000 תלוי ביצרן.(שחכתי להוסיף שגם אי אפשר להחליף את המצבר לבד כי יש צורך לעדכן את המחשב רכב שהותקן מצבר חדשות.)

 

ד״א אני יודע שגם ברכבי יוקרה המערכת מכבה את המדסח רק ברכבים היברידים המדסח לא מפסיק לעבוד. (לא פוסל שבדגמים החדשים מצאו פיתרון לבעיה.)

עריכה אחרונה על ידי Taimors
פורסם

ואם ניקח את הפיאט איבו ולא רכב יוקרה או רכב מעל 150K ש"ח, חסכנו בדלק וזה מצוין...יש תקלות אחרות שנגרמות עקב המערכת הזאת ספציפית לאיבו?

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם

פעם קראתי\ראיתי ביוטיוב שBMW משתמשים בשיטה אחרת.

בעזרת חיישנים על הקראנק המערכת יודעת לעצור את המנוע ככה שיהיה בדיוק בנקודה שאחת הבוכנות אחרי דחיסה עם דלק בתא הבעירה ואז כל מה שצריך לעשות זה לתת ניצוץ והמנוע חוזר לפעולה ללא צורך בסטרטר או מצבר מיוחד.

They are trying to ban me...

פורסם

לי יש את המערכת הזאת בפולו 2014 היא טובה, לפעמים מעצבנת

 

רק לא מבין את הקטע שאני נוסע ואז עוצר נגיד בצד לחבר , מעביר לP המערכת נכנסת לפעולה .. יוצא מהדלת .. נכנס מעביר לD ולא יכול לסוע רק אם אני מדליק מחדש את האוטו

 

ממש מטומטם הקטע הזה..

 

ועוד משהו שקניתי את הרכב אמרו לי שאם נגמר לי המצבר אני לא יכול להטעין אותו מאוטו לאוטו כמו כל שאר המכוניות.. יש שיטה או משהו כזה

וזה יכול לדפוק את המחשב של האוטו

 

 

זה נכון?


×
×
  • תוכן חדש...