Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,



אז הייתי אצל אלבר היום והציעו לי מספר רכבים.

אני עושה זאת דרך תכנית מימון, שזה הכי נוח לי מבחינת תשלום. תקציב של החזר של 1000 ש"ח בחודש.

הציעו לי מספר דגמים שיכולים להתאים לתקציב שלי והייתי רוצה להתייעץ.

כל הרכבים מגיעים מליסינג/השכרה, מה שמאוד הרתיע אותי. אבל ל2 מהם הנתונים טובים. וגם החברות מתחייבות הרי למצב תקין של הרכב.

 

אשמח לעצות מאנשים שמבינים קצת יותר ממני, גם לגבי הרכב וגם לגבי המחיר

:smile:

לכל ההצעות אני מוסיפה את הרכב שלי. (פיג'ו 206 שנת 2001 קצת הרוסה. הם נותנים לי 8 עליה כשבחוץ אמכור בפחות, אם בכלל.)



 

הרכב הראשון הוא פיאסטה שנת 2011, היא עשתה 55 אלף ק"מ.

הם רוצים 1000 ש"ח החזר חודשי, 5 שנים. (60 אלף)

+ 5 אלף מקדמה

 

הרכב השני

מיקרה 2012 35 אלף ק"מ.

1000 ש"ח החזר , 5 שנים. + 5 אלף מקדמה

 

והרכב האחרון - שהכי מרתיע מבחינת ק"מ.

יונדאי i20, הוא אמר שהרכב יגיע בין ל70-100 ק"מ.

1200 ש"ח החזר , 5 שנים + 5 אלף מקדמה.

 

 

מה אתם אומרים?

 

תודה ושבת שלום

פורסם

תני לי להבין נכון רותם.

את משלמת 5 אלף מקדמה, נותנת את הרכב ששווה כנראה 5 בערך, ומוסיפה עוד 60 אלף בתשלומים.

אז בעצם קנית ב70 אלף רכב בן שנתיים שלוש מהשכרה/ ליסינג?

לא נראה לי דיל טוב.

תני קצת פרטים עלייך ולאיזה מטרה הרכב וננסה לעזור.

פורסם
תני לי להבין נכון רותם.

את משלמת 5 אלף מקדמה, נותנת את הרכב ששווה כנראה 5 בערך, ומוסיפה עוד 60 אלף בתשלומים.

אז בעצם קנית ב70 אלף רכב בן שנתיים שלוש מהשכרה/ ליסינג?

לא נראה לי דיל טוב.

תני קצת פרטים עלייך ולאיזה מטרה הרכב וננסה לעזור.

 

האמת שאני שוקלת את הSEAT MII כרגע חדשה.

אני צריכה רכב לא גדול, אני רוצה לשלם במימון ולהחזיר משהו כמו 1000 ש"ח בחודש.

אני בעקרון עושה נסיעות יומיות קצרות בעיר.

פעם - פעמיים בשבוע נסיעה לחיפה (מטבריה.)

משהו חסכוני בדלק

 

תודה

פורסם

צר לי לאכזב אותך אבל בשני המקרים את נותנת את הרכב שלך בחינם ולא מקבלת עליו גרוש.

 

המחיר של פיאסטה 2011 מהשכרה הוא סביב ה-60 אלף ₪. עם ריבית ל-5 שנים ועוד קצת עמלות מסביב, נעגל ל-65 אלף ₪. אז איפה ה-8 אלף ₪ ששווה הפיג׳ו?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לא עדיף למכור באופן עצמאי ולרכוש רכב אחר?

ככה את מגבילה את עצמך וגם כפי שצביקה פיק הסביר - יוצא יקר יותר.

 

יש המון סופר מיני משומשות ב45-50K שאפשר למצוא, כולל פרטיות עם ק"מ סביר ולא עם עבר של השכרה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לא עדיף למכור באופן עצמאי ולרכוש רכב אחר?

ככה את מגבילה את עצמך וגם כפי שצביקה פיק הסביר - יוצא יקר יותר.

 

יש המון סופר מיני משומשות ב45-50K שאפשר למצוא, כולל פרטיות עם ק"מ סביר ולא עם עבר של השכרה.

 

האוטו שלי אולי ימכר ב5 בחוץ, והאמת שזה כל כך הרבה כאב ראש בשבילי שאני מעדיפה לקבל 3 או 2 עליו ולתת לפירוק.

.

פורסם

אין שום סיבה בעולם לקחת רכב ולשלם עליו למשך 5 שנים גם אם זה 100 שקל לחודש.

 

אם כבר לקחת הלוואה של 60K, אפשר לקנות רכב חדש במתיחה קטנה של התקציב.

 

ואל תסמכי על זה שהם מתחייבים למצב תקין של רכב, הם לוקחים את הרכב למכוני בדיקה שהם מכירים ועובדים איתם.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם

במקומך, נכנס לבנק ושואל איזה תנאים אפשר לקבל להלוואה של 60 אלף.

אחר כך בודק רכבים שנתיים על הכביש .

אישית מוותר על המייקרה. לא איכותית אחרי שנתיים ונשמע כאילו עוד שנייה מתפרקת,מלא רעשים וקירקושים שנתיים על כביש.

הפיאסטה נשארת איכותית יותר לטווח ארוך אך כנראה מאבדת ממכירה יותר.

ממליץ על הקיה פיקנטו יונדאי I10 I20 .

פורסם

בסכום החודשי שאת מקציבה תוכלי לרכוש רכב חדש 2014 עם 0 ק"מ ללא יד קודמת וללא רישום קודם שמוריד מערך הרכב.

רכב ממלאי קיים יוכל להוזיל לך את הרכישה וכמו כן לקבל מחיר הוגן על רכבך.

פורסם
אין שום סיבה בעולם לקחת רכב ולשלם עליו למשך 5 שנים גם אם זה 100 שקל לחודש.

 

אם כבר לקחת הלוואה של 60K, אפשר לקנות רכב חדש במתיחה קטנה של התקציב.

 

ואל תסמכי על זה שהם מתחייבים למצב תקין של רכב, הם לוקחים את הרכב למכוני בדיקה שהם מכירים ועובדים איתם.

 

למה איו סיבה לשלם על רכב במשך 5 שנים? גם אם אני לוקחת הלוואה אני משלמת במשך מספר שנים.

פורסם
בסכום החודשי שאת מקציבה תוכלי לרכוש רכב חדש 2014 עם 0 ק"מ ללא יד קודמת וללא רישום קודם שמוריד מערך הרכב.

רכב ממלאי קיים יוכל להוזיל לך את הרכישה וכמו כן לקבל מחיר הוגן על רכבך.

 

זה מה שחשבתי לעשות. אני מתלבטת בין הסיאט מיי, לשברולט סוניק, או פיאסטה

×
×
  • תוכן חדש...