Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתחרה לקולונייט 845


שימו לב! השרשור הזה בן 3099 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש כאן מישהו שמחזיק גם את ה- 845 וגם את הפוסו - ושמוכן למען חברי הפורום למרוח אותם על אותו המשטח ולהעלות חוו"ד לטובת החברים?

 

נניח מריחת 845 על חצי דלת תא מטען ופוסו על החצי השני - עם מעקב דו שבועי על הברק ועמידות החומר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 236
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני מצאתי פתרון לבעיית איבוד הברק ותחושת הפח החלק אחרי יישום הפוסו - וזה SONAX BSD. אני שם אותו אחרי כל שטיפה ועושה באפינג עם 1100 של הקוריאני וזה משחזר לי את המראה הראשוני של יישום הפוסו וגם התחושה של הפח החלק חוזרת באופן חלקי.

 

לא יודע כמה זמן זה יחזיק אבל בנתיים אני די מרוצה.

 

האמת שזה ההיפך ממה שכולם אומרים ברשת, כיוון שה BSD לטענתם מאוד "עכור" בהרגשה שלו על הפח, אני לא זוכר את זה.

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כאן מישהו שמחזיק גם את ה- 845 וגם את הפוסו - ושמוכן למען חברי הפורום למרוח אותם על אותו המשטח ולהעלות חוו"ד לטובת החברים?

 

נניח מריחת 845 על חצי דלת תא מטען ופוסו על החצי השני - עם מעקב דו שבועי על הברק ועמידות החומר?

אני חושב שעשיתי משהו כזה. או לפחות תכננתי לעשות אבל בגלל חוסר עניין לא יצא לפועל.

עכשו אני עם ציפוי אז כבר לא רלוונטי :)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי זמן מה רק עם ה-845, החלטתי לגוון קצת (בעקבות שלל המלצות של חברים) ורכשתי את הסונקס פרמיום קרנובה.

 

בשבת האחרונה החלטנו אני וגל (עם הפיאסטה ST הכחולה) לטפח את צמד הפורדים שלנו יחדיו. שטיפה, פלסטלינה ולאחר מכן יישום הסונקס.

 

- הסונקס מ א ו ד קל ליישום ולניגוב. אם חשבתי שה-845 קליל ונוח לתפעול, הרי שהסונקס הרבה יותר.

- הסונקס נותן ברק עמוק ומרשים יותר. הלבן (של הפוקוס) והכחול (של הפיאסטי) לא נראו טוב יותר מעולם.

 

אעדכן בהמשך הדרך!

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר שלו בארץ מנופח ברמות היסטריות.

ניתו להזמין מחו"ל בכמעט חצי מחיר, סביבות 300-350 שקלים.

(לעומת 600 בארץ).

 

RS, תמונות?

עריכה אחרונה על ידי sciPoPo

"יאללה בירי".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי זמן מה רק עם ה-845, החלטתי לגוון קצת (בעקבות שלל המלצות של חברים) ורכשתי את הסונקס פרמיום קרנובה.

 

אוהב את הווקס הזה מאד, אבל מניסיוני 845 לוקח אותו בהליכה מבחינת עמידות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פוסו קשה ליישום.

אני מאוד מתחבר לווקס נוזלי.

קל לי להיות רגיש לגבי הכמות שאני עובד איתה אם המוצר מגיע בצורה נוזלית.

 

אז כן, בהשוואה לקולי :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3099 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...