Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
טוב אנחנו ילדותיים, ואתה מתחמק מלתת תגובה נורמלית.
אני לא יתן תשובה נורמאלית מהסיבה הפשוטה שאתה מספק מסכן בשביל להגיד שוואלה התלבלת...

אבל חפיף זה יעבור לך...

פורסם

ל-א התבלבלתי, ובגלל שאתה לא מוכן להודות שאין הבדל אז אתה הולך עם הראש בקיר ומשתמש ב:

"אתה ילדותי אני לא יגיב" כתירוץ.

 

אז קדימה בוא תוכיח לי שאני טועה ואל תתחמק, מה ההבדל בין שני המכשירים?

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם

יותר מזה לא יכול להיות...

 

 

7600 : 253 תיקיות MP3 (מקס')

760 : 99 תיקיות MP3 (מקס')

 

7600 : 99 קבצים מקס' בתיקיה

760 : 253 מקס' קבצים בתיקיה

 

7600 : יש ASL

760 : אין ASL

 

7600 : שלט רחוק רגיל (כרטיס)

760 : שלט רחוק להגה

 

7600 : אחריות שנה

760 : אחריות שנתיים

 

7600 : אין שירות והתקנה של פרמייר

760 : יש שירות והתקנה של פרמייר

זה מספיק סיבות בשביל לקחת את הפרימייר שעולה אותו דבר...( או הבדל ממש קטן בכסף)

 

רק עניין של השלט הגה שווה לקחת...

אה והכי חשוב האחריות...

פורסם

אחלה, עכשיו ראינו תהבדלים ולפי מה שאני רואה למעלה ה 7600 יותר טוב, לא הבדלים משמעותיים אבל הוא

יותר טוב, ומכיוון ששניהם באותו מחיר, למה לא לקנות את הטוב יותר? בגלל העוד שנה אחריות?

 

בקיצור הפלת פה את עצמך.

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם
אחלה, עכשיו ראינו תהבדלים ולפי מה שאני רואה למעלה ה 7600 יותר טוב, לא הבדלים משמעותיים אבל הוא

יותר טוב, ומכיוון ששניהם באותו מחיר, למה לא לקנות את הטוב יותר? בגלל העוד שנה אחריות?

 

בקיצור הפלת פה את עצמך.

חחח הרגת אותי אתה כזה מרגיז למה הוא יותר טוב ?

בגלל שיש לו מקום מעל 100 תיקיות של MP3

מי שם מעל 100 תיקיות ?

 

כן רק בגלל האחריות שווה לקחת אותו אחריות זה אחד הדברים הכי חשובים !

ויש לו שלט הגה שזה לא פחות חשוב וזה תוספת מחיר...

אתה פשוט לא יכול לסתום אתה רוצה להראות שאתה צודק ופה אתה לא תצא צודק...

פורסם

אוקי אז בוא נחכה שאחרים יגיבו ונראה מה הם היו מעדיפים, את היותר טוב, או זה שנותן עוד שנה אחריות.

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם

בואו נסכם את זה בצורה אחת, יש שוני מסויים בין שניהם.

אם הצרכן זקוק למספר תיקיות גדול, הוא ילך על האחד.

אם הוא צריך מספר קבצים רב, הוא ילך על השני.

 

אם השלט להגה מעניין אותו, הוא יבחר באחד.

אם אחריות גדולה יותר מעניינת אותו, הוא יבחר באחר.

 

זה לא משהו חד משמעי, תפסיקו לריב זה באמת לא במקום.

לפחות אני שמח שסיכמתם שאכן יש הבדל :)

בואו נשאיר את זה ככה..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
אוקי אז בוא נחכה שאחרים יגיבו ונראה מה הם היו מעדיפים, את היותר טוב, או זה שנותן עוד שנה אחריות.
וואי !!!!

אתה מביא לי עצבים !

במה הוא יותר טוב ?

בזה שיש לו אפשרות של מעל 100 תיקיות ?

 

אני ישאל אותכם

מה אתם מעדיפים

רדיו דיסק עם שנתיים אחריות ושלט הגה

או רדיו דיסק עם שלט כרטיס ועם שנה אחריות

ויש לו אפשרות של מעל 100 תיקיות

 

עכשיו אני ישאל עוד שאלה

מי פעם שם מעל 100 תיקיות בתוך דיסק MP3 לרכב ???

פורסם
בואו נסכם את זה בצורה אחת, יש שוני מסויים בין שניהם.

אם הצרכן זקוק למספר תיקיות גדול, הוא ילך על האחד.

אם הוא צריך מספר קבצים רב, הוא ילך על השני.

 

אם השלט להגה מעניין אותו, הוא יבחר באחד.

אם אחריות גדולה יותר מעניינת אותו, הוא יבחר באחר.

 

זה לא משהו חד משמעי, תפסיקו לריב זה באמת לא במקום.

לפחות אני שמח שסיכמתם שאכן יש הבדל :)

בואו נשאיר את זה ככה..

*applause*

 

יש הבדלים, וכל אחד יקח מה שמתאים לו. ואם תשאל אותי אני נוטה לכיוון ה 7600.

 

נסכם את זה ככה :)

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם

נכון...

אז מתן אתה בנאדם שחושב בלי הגיון

כי אתה מעדיף משהו פחות טוב

 

ההתתרון היחיד של ה 7600 זה שאתה יכול לשים מעל 100 תיקיות

עכשיו אתה עד לפני 5 דקות בכלל לא ידעת שיש לו את ההתרון הזה...

 

ובנינו מי משתמש במעל 100 תיקיות ? אולי אחדים

אז מה זה אומר שלרוב האנשים הפרימייר עדיף כי יש לו עוד שנה אחריות ושלט הגה זה הרבה יותר נוח !

 

 

מסקנה פרימייר יותר מומלץ !

 

מתן אני יגידלך רק דבר אחד אתה בנאדם מסכן פשוט מסכן אתה לא יכול להודות ש760 עדיף

אם היה לך אפשרות אתה לא היית הולך על ה 7600

פורסם
נכון...

אז מתן אתה בנאדם שחושב בלי הגיון

כי אתה מעדיף משהו פחות טוב

 

ההתתרון היחיד של ה 7600 זה שאתה יכול לשים מעל 100 תיקיות

עכשיו אתה עד לפני 5 דקות בכלל לא ידעת שיש לו את ההתרון הזה...

 

ובנינו מי משתמש במעל 100 תיקיות ? אולי אחדים

אז מה זה אומר שלרוב האנשים הפרימייר עדיף כי יש לו עוד שנה אחריות ושלט הגה זה הרבה יותר נוח !

 

 

מסקנה פרימייר יותר מומלץ !

 

מתן אני יגידלך רק דבר אחד אתה בנאדם מסכן פשוט מסכן אתה לא יכול להודות ש760 עדיף

אם היה לך אפשרות אתה לא היית הולך על ה 7600

תגובה בוגרת מאוד.

 

כמו שאמרת לא ידעתי, הראת את ההבדלים והפלת את עצמך. אם יש בנאדם שצורב מהמחשב והוא

רוצה לשים כל כמה שירים בתיקיה נפרדת שיהיה לו קל יותר למצוא את השירים שהוא רוצה בדיסק? אז

הוא משתמש במעל 100 תיקיות, אז הפרימייר יותר מומלץ לך כי אתה אוהב את השלט הגה.

 

יותר מומלץ בשבילך כי זה מה שאתה רוצה, אתה לא יכול לקפוץ ולקבוע לכולם מה יותר עדיף.

 

ובקשר לחלק האחרון בתגובה שלך, עשית מעצמך כבר צחוק אני לא יוסיף.

טוב לדעת שאתה יודע על מה אני הייתי הולך ואם יש או אין לי אפשרות :)

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם
תגובה בוגרת מאוד.

 

כמו שאמרת לא ידעתי, הראת את ההבדלים והפלת את עצמך. אם יש בנאדם שצורב מהמחשב והוא

רוצה לשים כל כמה שירים בתיקיה נפרדת שיהיה לו קל יותר למצוא את השירים שהוא רוצה בדיסק? אז

הוא משתמש במעל 100 תיקיות, אז הפרימייר יותר מומלץ לך כי אתה אוהב את השלט הגה.

 

יותר מומלץ בשבילך כי זה מה שאתה רוצה, אתה לא יכול לקפוץ ולקבוע לכולם מה יותר עדיף.

 

ובקשר לחלק האחרון בתגובה שלך, עשית מעצמך כבר צחוק אני לא יוסיף.

טוב לדעת שאתה יודע על מה אני הייתי הולך ואם או אין לי אפשרות :)

תראה גם אם הוא ישים 2 שירים בתיקיה וזה יהיה שירים בגודל נורמאלי

הוא יעבור בקושי יגיע ל 100 תיקיות

עזוב אותך אני את שלי כברר עשיתי...

פורסם
תראה גם אם הוא ישים 2 שירים בתיקיה וזה יהיה שירים בגודל נורמאלי

הוא יעבור בקושי יגיע ל 100 תיקיות

עזוב אותך אני את שלי כברר עשיתי...

מה שנכון נכון...

"Don't drink and drive, Smoke and fly"


×
×
  • תוכן חדש...